Sign in to follow this  
Followers 0
Arendashu

Prima pornire esuata..

7 posts in this topic

Va salut,am si eu o problema.Dimineata,la prima cheie moare motorul,doar la prima cheie.Apoi porneste fara probleme si oricate chei i-as mai da in decursul zilei,porneste fara probleme.Dar la prima cheie data in acea zi,(fie ca e dimineata ,fie ca e la pranz) moare motorul in max. 2 sec de la pornire.Am mai intrebat pe unii si mi-au zis ca ar fi de la "shoc".Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal. Am si eu problema asemanatoare. La mine cand temperatura afara e sub 0 grade si motorul e rece nu porneste din prima cheie; adica porneste ,merge in jur de 2 sec si moare. la a doua cheie porneste bine. Am intrebat la mecanic , am dus-o la tester si nimeni nu mi-a zis nimica concret. PS: motorul e de 1,8 benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva si "tremura" masina in cele 2 secunde ca si cum ar merge in 2 cilindri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu tremura, numai ca parca nu ar avea forta suficienta sa tina motorul pornit secundele alea si ...moare.Identic ca la galis,am observat mai de curand ca doar atunci cand temperatura e mai scazuta imi face faza,cand sunt cu + grade,atunci merge din prima,acelasi motor avand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema e identica si dupa cum am mai vb cu unu cu altu ,am aflat ca se intampla si la alte masini pe benzina fenomenul asta iarna... motivul nu se stie :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu va recomand sa testati pompa de benzina, trebuie "sa bage" 3.5-4 bari cu motorul pornit si cu motorul oprit nu are voie sa scada presiunea sub 3 bari in timp scurt .(10-15 minute) .

Multe masini pe benzina fac asa este adevarat dar pt ca au pompa de benzina obosita si rampa de injectie este goala dupa 12 ore :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista o problema similara discutata intens pe Swedspeed care se manifesta asa.

SSS Issue

Start Stutter Stall - exista si un TSB la Volvo cu problema asta si la benzinare de vina e un anume senzor de temperatura combustibil care face nazuri si care comanda direct pompa din rezervor ( ma rog, pompa este comandata in functie de ce zice senzorul ala ) bla bla laugh.gif.

Mai exista la P1 o tampenie facuta de cei de la Volvo, este vorba de un modul al pompei si circuitului de alimentare care este pozitionat in fata rotii spate dreapta in spate la carenajul rotii ( o cheste neagra ), care din pacate este foarte expus la apa si intemperii. Au facut Volvo un recall si au repozitionat acel modul, pentru ca si din cauza aluia apareau probleme de alimentare sau pornire.

Pot fi destul de multe, dar credca o diagnoza elaborata si de cineva priceput ar reduce din variante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0