CristianIepure

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About CristianIepure

  • Rank
    Nou venit
  1. far v70xc 2001

    Servus baieti Stiti cumva daca farurile de la v70xc din 2001 sunt identice cu cele de la v70II? Mi-a taiat fata un domn cu un Mercedes si l-am luat din aripa spate pina in usa dreapta fata cu masinuta mea. Mercedesul e afectat zdravan, a mea are bara un pic julita si geamul de la far crapat. Am gasit pe ebay doar sticla de geam si as vrea sa o schimb, dar vanzatorul spune ca e compatibila cu farul de pe v70II.
  2. bloc comanda geam si oglinzi v70xc 2001

    E-prom-ul e acoperit de un sticker pe a carui suprafata se vede o pata neagra, ca si cum ar fi fost supraincalzit, in zona aceea sticker-ul e aproape topit. Am fost aseara si am luat un DDM de pe un S80 biturbo de 2.8 din 2001 (acelasi an cu masina mea) si merge perfect, deci sunt compatibile. Rama superioara, cea care imbraca butoanele, este mai mare la S80, dar am folosit-o pe cea de pe XC70 si a fost absolut ok. Mie mi se pare ca DDM-ul luat de pe S80 functioneaza chiar mai bine decit cel pe care il aveam eu, butoanele sunt mai sensibile si parca lucreaza mai bine. Pretul a fost 150lei. Acum, daca tot am rezolvat-o, as lua placa de pe DDM-ul defect sa ii refac lipiturile de la integratul in cauza, doar asa, sa vad daca e o lipitura rece sau e integratul defect. Concluzia este ca merge sa schimbi cu un DDM luat de pe o masina din acelasi an, daca sunt compatibile ca tip (sau poate am avut eu noroc ). Multumesc tuturor pentru ajutor, cu prima ocazie dau o bere.
  3. bloc comanda geam si oglinzi v70xc 2001

    L-am desfacut, curatat, si tot nu functioneaza. Releul de 12v e ok, dar circuitul de comanda cu e-promu-ul de pe el (sau ce-o fi integratul ala) se pare ca nu e ok. Am sa incerc sa gasesc unul de pe un s60, s80, v70, v70xc din 2001, sa vad daca functioneaza. Ionut, din ce vad eu pe net, e acelasi modul DDM si la s80.
  4. bloc comanda geam si oglinzi v70xc 2001

    multumesc mult, il desfac azi si il curat/sterg cu wd40, sa iau ce oxid si umezeala o fi prin el. Daca nu merge, caut unul de s60, s80 din 2001.
  5. Servus, baieti De cand s-a racit afara, blocul de ridicare a geamurilor si reglare oglinzi de pe partea soferului a inceput sa click-caie ca si cum cineva s-ar juca non stop la butoane. nu mai pot cobori geamul pina masina nu se incalzeste in interior, butoanele licaresc intermitent, se aprind si se sting. Odata ce temperatura in masina sare de vreo 15 grade, totul intra in normal, pot ridica si cobori geamurile, pot regla oglinzile. Aveti idee de la ce-ar putea fi treaba asta? Se poate repara sau schimba cu unul second?
  6. compatibilitate interior 2001 - 2006 si alte repere

    Multumesc mult pentru informațiile privitoare la scaune, mi-am luat gândul.. Știți cumva daca amortizoarele Monroe de pe o masina din 2005 se potrivesc pe a mea? Cele noi au doua fire si ceva contacte electrice, cred ca sunt nivomat, iar ale mele nu au asa ceva. Scuze, acum am recitit cu atenție postările de mai sus... Rămâne sa iau altele fara electrica pe ele.
  7. Servus baieti Ma bate un gand sa schimb interiorul la v70 xc-ul meu din 2001 cu unul din 2006, intrebarea este daca scaunul de la sofer (cel de pe masina din 2006, fiind cu comanda electrica) se poate monta la mine, scaunele mele de pe fata sunt manuale amandoua. Stiti cumva daca amortizoarele de pe masina din 2006 merg pe cea din 2001? Cele din 2006 sunt prevazute cu niste fire si ceva mufe, ale mele nu cred ca au asa ceva. Multumesc
  8. Problema clima

    Mullțam de informație, luni la serviciu îl desfac impreuna cu un coleg .
  9. Problema clima

    Am citit postul lui Roberto si m-am hotărât sa fac bucati compresorul... Credeți ca experienta lui Roberto se pupă cu situația in care s-ar afla compresorul meu? Motorul e cel de 147kw, benzinar, T3 cred, cel din 2001. Cred ca am sa-i scot o saiba...
  10. Problema clima

    Servus, Am achiziționat de curând un XC70 din 2001, si de citeva zile am descoperit ca instalația de climatizare baga aer rece timp de 10-15 minute, dupa care începe sa bage aer cald.... Daca opresc masina 2-3 minute, iar baga 10-15 minute rece, apoi revine la proastele obiceiuri...iar baga cald... O fi senzorul de presiune? Compresorul pare sa nu se oprească din mers.... Ieri am reumplut cu freon instalația de climatizare, nici o deosebire. Domnul ce a efectuat operatiunea in cauza a spus ca masina se raceste pina la 10-9C, nu vrea cu nici un chip sa meargă pâna la 5-6C. Voi ce părere aveți? V-ați mai lovit de așa ceva? Întreb deoarece nu am văzut nici un post care sa contina o situație similară....