lerry

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by lerry


  1. Dupa cum va spuneam am probleme cu termostatul,radiator.....dar nu s-au oprit aici problemele,constat ca garnitura de chiuloasa ma lasat si caut un mecanic bun,serios si care nu se arunca la bani,oare gasesc asa ceva??  Iar o alta intrebare ar fi...la relanti uneori se aprinde becul de ulei si palpaie,poate fi din cauza garniturii de chiuloasa pierzand compresia??sau ar trebuii sa mai fac ceva??


  2. Un caz fericit ar fi fost sa schimb termostatul si totul sa fie ok,dar la mine se complica putin,cred ca am garnitura de chiuloasa ciupita,am furtunele tari ca piatra,daci nu am scapat iar aceasta operatiune nu este una simpla.Are cineva un mecanic serios pentru aceasta lucrare si poate si mai ieftin?


  3. Ma ajutati sa localizez termostatul? Am scimbat radiatorul si am probleme , nu reusesc sa o aerisesc,in mod normal ar trebuii sa se aeriseasca singura,la mine nu vrea,da apa afara,asa am ajuns sa verific si temostatul pe care nu il gasesc,ar trebuii sa fie pe furtunul ce baga apa in radiator (furtunul de jos) in motor ,dar acel furtun se pare ca se duce in spatele motorului pe langa evacuare,acolo sa fie??


  4. Multumesc mult,incerc astazi,sa vad ce voi gasi.Sa fiu sincer,cred ca-l voi gasi in alta pozitie,furand temperatura de la motor (a fost pocnita in fata)si convingerea mea este ca nu mai este la locul lui,cand o pornesc dimineata arata bine,dar dupa ce se incalzeste motorul,creste si temp. considerabil (10 grade)su mai mult,dupa cum bate vantul.


  5. ma poate ajuta cineva cu recunoasterea martorului de temp. ex. ,mie i-mi afisaza temp. la bord bine...dar.....doar cat timp este masina rece,dupa ce mai merg putin si se incalzeste motorul creste si temperatura,ceea ce inseamna ca nu mai este la locul lui sau sa intamplat ceva...ma poate ajuta cineva sa-l recunosc si pozitia lui???


  6. trapa se poate inchide manual, cu o surubelnita dreapta mai mare.

    In plafon, unde sunt cele doua lumini acolo este mecanismul de angrenare.

    Desfaci capacul cu luminile si ai acces la el; Este o piesa alba care face legatura. Iei o surubelnita, dai odata in partea de deschidere a trapei si in acel moment se decupleaza de pe axul motorului. Apoi cu grija in sensul de inchidere dai cate un sfert de tura, asezi piesele cum trebuie, mai dai un pic, mai asezi piesele rupte, interesul tau si urgenta in acest moment este sa aduci trapa la pozitia inchis sa eviti inundatia.

    Apoi cu ea inchisa ai tot timpul sa cauti piesele, macar te poti folosi de masina.

    motorul cu siguranta nu este ars, are o protectie f buna, cum simte cel mai mic obstacol cum se decupleaza alimentarea sa nu forteze; Cand o sa reglezi problema cu mecanismul si il reconectezi o sa mearga.

    Merci,dar nu ma pot opri aici,vreau sa o repar sau sa iau alta 'second' ar fi cea mai buna solutie,cunosti pe cineva cu piese?PS-daca execut manevra de care povestesi mai sus,risc sa zboare pentru ca nu mai are cine sa o tina.Eu am pus-o pe pozitia inchis dar vintul o poate smulge,deci trebuie schimbata sau reparata.Multumesc inca o data.

  7. Detaliaza "nu sta inchisa"... E crapata ? Se aude vreun bazait ? Se invarte motorasul in gol ?

    Salut,nu sta inchisa datorita picioruselor de ridicare care sant rupte,am desfacut-o,din patru trei sant rupte,am gasit multa mizerie pe sine, a fost fortata si au rupt aceste sisteme de ridicare,ma intrebam daca exista un set de reparatie pentru trapa?


  8. bine v-am gasit,numele meu este Laurentiu si am intrat in posesia unui VOLVO 850 de 2.5l din '97,sant fff multumit de el si mai ales de ceea ce am vazut la voi(fffff multa colaborare) ceea ce-mi satiface si mai mult placerea de automobilist VOLVO.Mi-am dorit de foarte mult o astfel de masina,si sa intamplat,super.