XCP77

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by XCP77


  1. Salut!Baieti,voi ce ulei folositi pt d5-ul de 163cp ? Eu am 4 schimburi facute la s60-ul meu(2004) si am pus numai Castrol Edge 5W40 ACEA A3/B4 si merge ceas . E bun s-au f bun ? Vreau sa-mi raspunda un cunoscator nu incepatorii.Va multumesc !!! galerie_accesorii.php?id=2305


  2. A...era sa uit . Uita te si la etrieri . Daca e dus burduful ala de cauciuc de la pistonas iti intra praf , mizerie si apa acolo si nu isi m ai revine pistonasul la loc . Daca se intampla asta sta roata putin franata , se incinge discul,rulmentul,tot si incepe sa trepideze. Am patit o eu . Dupa care am luat kit reparatie etrier(80lei),am schimbat pistonas,garnituri,burduf,etc si akm numai am probleme;)


  3. Verifica bine si puntea spate . Un prieten cu bmw seria 3 ma chemat la el sa schimbam planetara (spate dreapta) pt k ii troncane in mers. Ghici ce era ? Erau prezoanele foarte slabe :lol: norocu' lui a fost k m ai are o masina de anglia identica pt piese si nu a dat bani pe planetara . Asa k verifica bine k poate fi o problema mica la care nu te astepti. BAFTA !!!


  4. Va zic eu cum sta treaba . Daca oscileaza putin turometrul cand virezi e perfect normal. Pt k motorul invarte pompa servo cu ajutorul curelei de accesorii. Si zumzaitul e normal . Si la mn face asa dar decat la capatul cursei . Pt k at forteaza in limitatori si se forteza pompa,nu prea ii convine . Aa...app. Lichidul pt serv cel m ai bun e original de volvo . E cam 70 lei/L si iti trebuie doar 800 ml. E special pt servo si e verde


  5. On 04.03.2007 at 4:10 PM, kadudu said:

    Depinde de anul fabricatiei.

    Initial treaba a stat asa: primul motor diesel D5244T- 163 cp , a echipat s60 d5 pana in 2006, apoi au scos la vreun an cred D5244T2 care dezvolta 130 cp si care a echipat s60 d.

    Modelul anului 2006 (adica produs din a doua jumatate a anului 2005) a venit cu un nou motor D5244T3 de 185 cp, astfel incat actualmente s60 d are 2 motorizari (d5244t si d5244t2) si d5-ul are motorul de 185 cp.

    Eu sincer iti recomand sa-ti iei d5-ul oricare dintre ele ar fi. Cel de 130 e bun dar mi se pare cam mica puterea in raport cu cilindreea si masa masinii.

    Eu am un d5 de 163 cp si pot sa zic ca ma baga in scaun cand apas acceleratia, 200 km/h nu sunt deloc greu de atins si toate astea la un consum extraurban de 6,5-7 l/100 km (daca rulezi cam cu 130-140 kmh).

    Sper ca te-am ajutat.

     

    Ai probleme cu consumul frate . Craiova-Costinesti (470 km) cu 26 de litri.Mers normal Craiova - Pitesti si dupa pe autostrazi numai cu 140km/h (cruise control) ;)


  6. Fratele meu e in Spania . Detine un s40 2.0d 2004 si dupa ce a schimbat uleiul si filtrele la filtrul de motorina a ramas putin aer(cu toate k a umplut capacul cu motorina.ala de se infileteaza) . Dupa a pus contactul de 7-8 ori si cand a incercat sa porneasca nu i-a pornit.dupa a vazut k are si o eroare la bord "centralita del motor, unidad de mando del motor" . Ce sa fie ? Calculatorul ? Vreun releu ? S au senzorul nu detecteaza filtrul de motorina ? Va rog dati-va si voi cu parerea !!! Multumesc mult !


  7. Fratele meu e in Spania . Detine un s40 2.0d 2004 si dupa ce a schimbat uleiul si filtrele la filtrul de motorina a ramas putin aer(cu toate k a umplut capacul cu motorina.ala de se infileteaza) . Dupa a pus contactul de 7-8 ori si cand a incercat sa porneasca nu i-a pornit.dupa a vazut k are si o eroare la bord "centralita del motor, unidad de mando del motor" . Ce sa fie ? Calculatorul ? Vreun releu ? S au senzorul nu detecteaza filtrul de motorina ? Va rog dati-va si voi cu parerea !!! Multumesc mult !