gabrieldima

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About gabrieldima

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 07/14/1977

Contact Methods

  • Website URL http://www.alfisti.ro/

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto RANGE ROVER TDS
  1. Sfaturi achizitie Volvo S80 2.8 T6 2001

    Ce am gasit in TecDoc pana acum , ulei motor A3 B3 Castrol 0w40 , la cutie si servo Dexron 3 cu schimb la 60.000 km sau 3 ani. corect? schimbul la cutie se face usor sau este necesar sa merg la cineva specializat?
  2. Sfaturi achizitie Volvo S80 2.8 T6 2001

    Multumesc tuturor de urari si sfaturi . am inceput treaba la masina , bucsi brate inferioare plus pivoti , bielete anti ruliu spate , placute frana fata spate , ce nu gasesc sunt bucsile de bara stabilizatoare fata si spate , ca de obicei producatorul vinde doar barele complet echipate. din ce am vazut bucsile de la bara stabilizatoare fata sunt identice cu cele de alfa romeo 147-156 numai ca difera diametrul interior , voi comanda unele din poliuretan cu diametrul potrivit. As avea nevoie de niste informatii pe care nu le gasesc , vreau sa schimb toate lichidele: Ulei motor - ce specificatie , ce marca recomanda fabrica? Ulei cutie viteze - se schimba ? la cati km si ce marca / spec Lichid servo - aceleasi intrebari. Distributia - ce perioada de schimb are , ani si km ?
  3. Sfaturi achizitie Volvo S80 2.8 T6 2001

    Cateva imagini , din pacate sunt pe ultima suta de metri inainte de concediu si timpul liber este foarte limitat , mai multe detalii si imagini cu problemele remediate in curand. uzura volan si cotiera vizibila in foto , ce ma deranjeaza cel mai rau sunt crapaturile din scaunul sofer , daca pentru volan si cotiera nu imi fac mari probleme pentru ca le voi retapisa in piele crem la scaun e big buba , o sa caut unul din dezmembrari intr-o stare buna. ciobitura din parbriz este foarte mica dar am un pret bun la parbrize si cred ca il voi schimba si nu repara. bucsile de brate fata sunt ridicol de ieftine pentru o astfel de marca in schimb proiectorul care se fabrica numai pe original este enorm - o sa il gasesc si pe acesta la dezmembrari. barile fata spate vor fi reparate si revopsite sondele lambda vor fi testate si eventual inlocuite airbagul scaun sofer nu primeste semnal , sper sa i dau de cap cu ajutorul lui Bogdan sau poate se remediaza cu tot cu scaun  consumul cred ca este irelevant , o sa fac un plin cu reumplere la pompa peste 200-300 km si mers numai in Bucuresti , atunci voi stii exact care este realitatea. cine are ponturi cu dezmembrari , baieti seriosi sau poate colegi de aici de pe forum care se ocupa de asa ceva , astept un semn , pentru piese noi nu este necesar , am un magazin de piese auto. multumesc
  4. Sfaturi achizitie Volvo S80 2.8 T6 2001

    Masina a ajuns la mine , pretul final a fost de 3550 euro , plus o varianta de plata atragatoare. primele impresii fara iesire din oras decat pe dn1 spre Balotesti , masina trage bine , nu de cei 282 cai insa e ok , este cu totul altceva din ce sunt obisnuit insa imi place foarte mult senzatia de limuzina . probabil ca odata cu rezolvarea sondelor lambda care dau eroare isi va reveni complet. alte defecte neobservate pana acum - bucsi brate inferioare fata , toate si bucsi bara stabilizatoare spate . cutia schimba foarte lin si nu am mai simtit nici oscilatia de putere . este adevarat ca s-au sters si destule erori de catre Bogdan. Voi reveni cu imagini si alte detalii pe parcursul transformarii in ceea ce merita sa fie aceasta masina. Multumiri lui Bogdan - Detonator pentru sfaturi si testul facut intr-un soare ucigator pret de aproape 2 ore ! Multumesc celor ce mi-au facut alegerea mai usoara !
  5. Sfaturi achizitie Volvo S80 2.8 T6 2001

    am dat mesaj , astept raspuns de la Detonator , multumesc de info tuturor !
  6. Sfaturi achizitie Volvo S80 2.8 T6 2001

    pot spune ca arata mai bine ca ala , nu este complet decolorat , oricum voi face poze si le voi posta aici.
  7. Sfaturi achizitie Volvo S80 2.8 T6 2001

    Multumesc de raspunsurile de pana acum , voi face un drum in care voi fi mai atent la reactia cutiei de viteze . Pentru un tester dedicat Volvo nu este nimeni pe forum disponibil? vreau neaparat sa vad ce spune electronica.
  8. Salutare  si bine v-am gasit, Zilele trecute mi-a ajuns la garaj un S80 , a cazut omul intr-o groapa de juma de metru si a spart radiatorul de racire. toate bune si frumoase , i-am comandat , montat radiatorul si inainte sa plece imi spune ca este interesat sa vanda masina . avand dintotdeauna un respect pentru aceasta marca am intrebat care ar fi pretul de vanzare , raspunsul a fost 4000 euro  Acum : 1.ce imi puteti spune despre acest model dpdv al fiabilitatii motorului si al cutiei de viteze Geartronic daca nu gresesc? 2.la ce sa ma uit si sa testez in mod deosebit? 3.are checkul aprins , eroare de airbag aprinsa si martorul de service , cine ma poate ajuta cu un tester dedicat Volvo ? 4.ce suspensie are aceasta masina , amortizoarele sunt pneumatice sau normale? 5.consum real ? nu cred povestile cu 30% dar ma indoiesc sincer ca ar consuma sub 15 cum spune propietarul de acum , care este adevarul? ca defecte observate de mine in prima faza -cotiera are o gaura de 5 cm2 - am observat ca mai toate cu piele crem au problema asta -volanul complet decolorat -scaun sofer cu pielea de pe spatar crapata destul de rau -parbriz ciupit -proiector dr spart -la turarea motorului pe loc se simte o oscilatie ca si cum nu s-ar alimenta corect sau intrerupere cauzata de bujii , in sarcina nu mai face acest lucru -cutia de viteze pare sa agate usor la comutarea din P in D Masina este grena - visiniu , piele crem , jante 16 aliaj , si bordul spune<sau minte> 78.000 km Imi doresc de mult o masina sigura ,  cu putere si comoda la drum lung , as aprecia orice comentariu util in achizitia aceasta . Mentionez ca nu va fi o masina de zi cu zi de oras , mai merg pe doua roti sau cu o Alfa Romeo. Va multumesc anticipat!