prroga

Membru
  • Content count

    76
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by prroga


  1. Sa raspund tot eu ca sa lamurim problema cu "fumul" si cu erorile de semnalizare si tzacanitul de semnalizare pentru atentionare centura. Fumul si toate problemele proveneau din blocul de semnalizare (cel in care intra maneta de semnalizare) Dupa ce am comandat si montat un alt bloc de semnalizare de la Cipilika , m-am apucat si l-am desfacut pe cel "bolnav". Inauntru am gasit contactele pline de vaselina si pilitura fina. Dupa curatarea corespunzatoare a contactului toate problemele au disparut ca prin minune. Asa ca acum am doua blocuri de semnalizare. Am vrut sa-l returnez si sa iau in schimb un buton de avarii (pentru ca imi face si ala probleme), insa Cipilika mi l-a lasat cadou si mi-a trimis, suplimentar si gratis, butonul. Deci, daca aveti nevoie de piese SH apelati cu incredere....

    2 people like this

  2. salut.am si eu o problema cu semnalizarea...adik,ieri dupa ce am facut o depasire si am oprit semnalizarea acel ,,tzacanit,, a continuat sa se auda ceva mai incet decat normal dar se auzea.La un moment dat am tinut semnalizarea mai mult si a iesit si un pic de fum.....de atunci am evitat sa o folosesc pe cat posibil....,,tzacanitul,, se aude mai pregnant cateva secunde dupa ce dau din semnalizare iar dupa aceea scade in intensitate si se aude cand...si cand.Mentionez ca in tot acest timp centura o aveam pusa iar becul acela din plafoniera a stat stins....si se aprindea in timp ce ,,tzacanea,, releul.

    Asa am patit si eu ieri. Stie cineva care este buba?(de unde vine fumul) In afara de releu, pe care o sa-l schimb, mai poate fi si altceva? Am mai schimbat acum vreo cativa ani releul, dar atunci nu aveam acel"fum" care iesea din spatele volanului


  3. Info center-ul imi indica o temp exterioara de 50 grade, in conditiile cand afara sunt in jur de 0 grade. Are vreo importanta in bunul mers al masinii? Se schimba greu si cam pe unde e senzorul si cat costa? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mentionez ca am cautat un topic asemanator dar nu am gasit nimic relevant. ( poate n-am cautat bine)


  4. Prietene, eu nu am inteles nimic din ce ai scris aici. Arata cauciucurile ca noi dar nu te simti in siguranta cu ele si cauciucurile nu mai dau randament dupa 10-15000. Asta inseamna ca in fiecare an trebuie sa cumparam cauciucuri noi de iarna, ca na... sa dea randament ?

    Prietene, eu nu am inteles nimic din ce ai scris aici. Arata cauciucurile ca noi dar nu te simti in siguranta cu ele si cauciucurile nu mai dau randament dupa 10-15000. Asta inseamna ca in fiecare an trebuie sa cumparam cauciucuri noi de iarna, ca na... sa dea randament ?

    Ai inteles perfect! Totodata, a fost un avertisment pentru cei care cumpara second hand !!!!!
    1 person likes this

  5. Salut toti pasionatii de Volvo,

    Dupa multi ani de functionare impecabila, V40-ul meu vad ca da semne de oboseala: atunci cand motorul este cald porneste foarte, foarte greu. Trebuie sa-i dau 2 sau trei chei. Am cautat prin topice dar nu am gasit nimic sa ma lamureasca, Mentionez ca bateria este relativ noua(2-3 ani). La motor pana acum nu am avut probleme majore decat de inlocuit un furtun si consumabile (ulei distributie filtre....) Masina are 350000 km . Bujiile sunt cele originale, dar nu cred ca au vreo legatura cu pornirea la cald. Are cineva vreo idee de ce se poate intampla cu masinuta mea?


  6. Salut stimati colegi de trafic,

    Am o mica problema si cum sunt paralel cu mecanica va cer parerea:

    Uneori, in treapta a 5-a, daca apas mai tare pe acceleratie,simt si vad pe turometru cum motorul se tureaza "in gol'.

    Se pare ca ar fi vorba de ceva bube la ambreiaj. Intrebarea este: ce anume ar trebui schimbat? ( se poate face o diagnoza computerizata care sa spuna unde exact ar fi problema?)....sper sa nu starnesc prea multe zambete...sunt paralel cu mecanica auto...


  7. Salutare..am reparat turbina si,probabil, in momentul cand a fost montata la loc cei de la service au fortat conducta care duce uleiul din motor in turbina...scuze ,dar nu stiu cum se numeste acea conducta. Am demontat conducta deoarece curgea uleiul pe la capatul de la motor ca la robinet si am observat ca este indoita,ba chiar rupta .Cred ca a bagat o mecanicul cam fortat si ,in timp,cu toate ca nu am facut mai mult de 1000 de km ,a cedat. Intrebarea mea este daca se poate repara sau macar unde pot sa o gasesc.Este rupta exact in locul in care iese din surubul acela care se infileteaza in motor.

    Nu stiu cum sa gasesc acea conducta,sau mai bine zis nici nu stiu nici cum sa o caut pe net.

    Daca ma poate ajuta cineva....macar cu un sfat Multumesc anticipat.

    Nu se poate repara! E presiune f. mare acolo! Se gaseste usor dar te costa in jur de 300 ron!


  8. Salut, mai bine zis este pistonul blocat ! Poti desface etrierul din prinderea lui, scoti placutele si cu grija scoti garnitura din jurul pistonului ( de preferat sa o schimbi daca prezinta crapaturi sau este rupta) si pistonul ! Cu o bucata de smirghel fin cureti pistonul si etrierul ( unde se plimba pistonul ) de orice urma de mizerie, pui pistonul, garnitura si sant gata de montat pe masina !

    Multumesc pentru raspunsuri! Am masina in service si mi s-a comunicat ca este etrierul blocat si trebuie sa cumpar unul nou! Banuiam ca se poate repara,( le-am dat si chit de reparatie etrier cu garnituri si alte cele)

    Indolenta si lenea mecanicilor ....ma scot din minti !

    Cand m-oi duce sa scot masina din service asteapta si bacsis.....imi vine sa-mi....


  9. Salut stimati posesori de V-uri si S-uri,

    Stie cineva unde se face si cat costa un upgrade la alarma originala asfel incat sa am inclusa si optiunea de pornire de la distanta a masinii?. De fapt ceea ce ma deranjeaza cel mai mult este degrivarea geamurilor,mai ales ca fac naveta si pierd minute pretioase in (aproape)fiecare dimineata de iarna. Variantele cu "garaj" si "folie de plastic pe geamuri" ies din discutie! ;)

    Am vazut pe unele modele de Audi ceva cu denumirea de Webasto. Exista ceva asemanator pentru Volvo?