Ovitzik

Membru
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Ovitzik


  1. Salutare.

    Am facut imensa greseala sa vreau sa cositoresc pinii si la volvo S40(2005,1.8 ,92kW)in ECU.La S80 am reusit(in ABS) si merge fara eroare de atunci.

    Am rupt cablajul cand am dat capacul jos de pe ECU original.Am comandat ECU pe care l-am primit cu contact si 2 chei.Problema ca nu ma descurc mai departe.Am pus ECU cel cumparat si contactul pe masina Eroare !! "Wegfahrsperre siehe handbuch".Cu cheia veche se pune contactul,se aprinde bordul dar nu porneste.Cu cheile noi face doar un click prin bord,nu se aprinde nimic.Am bagat VIDA si erorile sunt in poza.Din pacate VIDA nu ma lasa sa fac nici un update la software.Un sfat?O solutie?Va multumesc anticipat.

    Ovi

     

    ECU original.jpg

    ECU cumparat.jpg

    Erori VIDA.jpg

    Eroare Update soft.jpg


  2. On 5/2/2018 at 10:13 PM, Skinny said:

    Am fost la mecanic si am primit raspunsul final. Intreg blocul motor este gata. Biela este dusa, pistonul al doilea este terminat. In poze se vede faptul ca s-a desprins de pe capacul de la biela

    31768641_1615299761921021_7071073335378968576_n.jpg

    31793415_1615299888587675_1593067940624728064_n.jpg

    IMAG0066.jpg

    IMAG0068.jpg

    Buna.

    Am pățit ceva asemănător la mașina nevestei S40 1,8 16V 125 cp(92 kw) B4184S11.Din 2005

    Mi-a făcut biela gaura in bloc.

    Am cautat la dezmembrari online.Am gasit in Argeș unul dar cere 5000 lei pe el.400-500 € as da pe un motor .

    Dacă știți cumva 1 motor....

     


  3. Buna dragilor.

    Dupa multe "sapaturi" am rezolvat problema mea.

    IMG-20180606-WA0004.thumb.jpeg.7ef5cc8ec

     

    Toate aceste erori veneau din calculatorul ABS.

    Am verificat senzorul si avea putin peste 1 Kohm.Am torsionat cablul sa verific daca nu e interrupt,am curatat mufa cu spray contact.Deci era bun.

    Sambata un amic si-a aruncat privirea in bord,si cand a vazut becurile de cutie,DSC,ABS,si ! aprins,si --- la kilometraj la T1 imi spune:+

    -Informatia de kilometri la T1 si T2 vine de la senzorul ABS stanga fata.

    -Cand e o problema in calculatorul ABS,calculatorul de cutie blocheaza cutia in treapta a 3-a ca regim de avarie si de aceea iti trepideaza masina pana iei viteza.

    Acest lucrua s-a adeverit pt ca doar o treapta mai schimba cutia (undeva peste 70-80 km/h)

    Luni dupamasa mi-am luat inima in dinti si am demontat calculatorul ABS de sub tabloul de sigurante de sub capota.

    O cheie tubulara torx 4 sau 5 parca.

    20180611_203631.thumb.jpg.1c3d874ba31bd6

    L-am desfacut usor cu cutter-ul si o surubelnita lata,20180611_211501.thumb.jpg.a0d8d0c8863078

    si am constatat ca dansau cativa pini.20180611_212016.thumb.jpg.1d2b541a936690

    Randul 1 pinul 1,radul 2 pinii 1 si 2,randul 3 pinul 1.La pinul 1 randul 1 se vede chiar bine si in poza cercul negru unde e rupta lipitura.

    I-am cositorit pe toti.Toate 3 randurile si cei care merg la mufa la motorasul ABS.

    Am pus capacul la loc,am etansat cu silicon negru (high temperature) si am montat modulul la loc.

    Am sters erorile,am dat o tura cu masina,si am scanat din nou.20180611_223630.thumb.jpg.b9b358c46db21f

    Mi-a ramas doar asta care nu perturba functionarea masinii.

    O sa o rezolv si asta.

    De luni e bezna in bord.Nu mai am pom de Craciun :D

    Schimba altfel si vitezele,nu ma smaceste la schimbarea vitezelor.Am o satisfactie………………….

    Poate va fi util si altora.

    Toate cele bune.

    3 people like this

  4. Va multumesc. 

    O sa desfac cutia de la calculatoare sa scot mufa de la TCM si cea de pe cutia de viteze. 

    Sa verific continuitatea firelor.

    In log am vazut ca scrie si de Gearbox input sensor.Deci senzorul de turatie al motorului. 

    Dar cu scanerul celalalt nu il aveam defect.

    Doar P0722 (speed output sensor).

    Am patit de vreo 2 ori,mi-a cazut indicatia de turatie la 0 in mers,si la contorul de km erau in loc de cifre linii ( ---- ).

    Dupa cateva minute si-a revenit.

    Am desfăcut TCM ,am verificat la microscop pinii de conexiune pe cablaj,am schimbat 2 condensatori SMD ca erau umflati (la Termocentrala unde lucrez in laborator AMC) 100micro/35V si unul de 100micro/50V.

    Problema nu a dispărut 

     


  5. Buna.

    Am schimbat TCM-ul ,am schimbat speed output sensor...tot imi apare din cand in cand eroarea pe bord.

    Se aprind 4 becuri.Masina merge ok dar becurile sunt aprinse.Parca schimba la turatie mai ridicata treptele.

    Atasat logul din Vida.

    La "gemenii" am fost au schimbat speed output sensor dar nu e ala problema se pare.

    Posibil sa fie vreun fir interrupt in cablaj si sa sa imi faca problem ala?

    Ca functionalitate masina are aceleasi simptome cu ambele calculatoare de cutie.

     

    erori tcm.pdf