xaba72

Membru
  • Content count

    117
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by xaba72


  1. Multumesc MULT-MULT de tot domnu' Roberto, dar se pare ca nu pot ajunge la ea.Dar nici scule suficiente nu am la dispozitie,pentru ca, cum ti-am mai scris, nu ma aflu in tara.Dar am sa ma duc la un mecanic si am sa-i explic ce sa faca.Indiferent de rezultat,am sa-ti scriu ce am reusit.Mersi inca odata.


  2. Pentru a scoate, trebuie scoasa compresorul din masina ? Sau se poate face si la locul lui? Roberto, mersi de bunavointa ta, dar ma aflu in stainatate pe o perioada nedefinita...inca, si nu prea as vrea sa telefonez. Dar cum ai descris aici v-a fi indeajuns sa incerc repararea.O sa am probleme daca v-a trebui demontat compresorul, pentru ca fronul v-a iesi, dupa cate stiu eu.


  3. Exact ce a facut colegul in link-ul postat mai sus, acelasi lucru trebuie sa-l faci si tu. Desfaci compresorul, desfaci ambreiajul si ii bagi o saiba si ai rezolvat problema

    O saiba sau doua ? In poze vad doua saibe, chiar acum am vrut sa intreb: unde le pun, in ambele parti ( una pe dinauntru si una pe dinafara ) sau e de ajuns numai una ? Si cat de groasa sa fie saiba ?


  4. Cat de accesibil e compresorul ?

    Posibil sa fie si de la ambreiajul compresorului cum zicea mai sus Paul, nu stiu daca si seria V40 a avut probleme, dar eu am avut problema si am rezolvat-o. Era undeva un totorial facut de mine, daca il gasesc bag aici link.

    In principiu, fa urmatorul test daca poti ajunge cumva la ambreiajul compresorului:

    - Porneste clima si cand nu mai cupleaza ambreiajul, cu mana ferma si cu o cheie sau ceva obiect metalic, apropiete de mijlocul ambreiajului si vezi daca exista "atractie magnetica". Daca exista, cu un LEMN sau ceva non metalic da-i o mica lovitura ambreiajului (inspre compresor, impinge-l) si vezi daca nu cumva iti cupleaza, pana decupleaza iar.

    Daca nu ai nici un fel de atractie magnetica acolo atunci bobina nu functioneaza, ori e ea problema, ori pe circuitul ce o comanda.

    P.S: Ah, uite ghidul, ce a mai ramas din el -

    Nu stiu totusi cum e compresorul tau, dar ar trebui sa ajungi cumva la el.

    Mersi de idee !

    Locul e c-am mic sa pot verifica in mers daca are atractie magnetica, dar cu un bat daca abia il atingi, cupleaza din nou.Am repetat de mai multe ori, s-a cuplat de fiecare data si s-a decuplat normal.

    Acum am inceput sa ma gandesc la ceva de genul "fred filntstone" :laughing4: , adica sa dau cu un bat de fiecare data cand se decupleaza. Problema e ca n-am putut sa rezolv :laughing7: INCA, :laughing7: cum fac asta in mers. :salut:


  5. Buna,

    am o problema cu climatizarea,am fost deja la 2 service-uri, dar nici una n-a putut-o repara.Problema e in felul urmator: cand pornesc climatizarea ( e climatizare manuala ), porneste, dar dupa prima decuplare nu mai cupleaza.S-a verificat presiunea,freonul...tot, dar nu e problema acolo.Mi s-a propus sa-l duc la un electromecanic ca e sigur ceva la un releu sau nu mai stiu la ce, dar nici acolo nu e problema,asa ca nu mi-au putut rezolva.Va rog, daca a avut cineva un asemenea defect, sau poate da un indiciu, ce si unde sa-l caut solutia, as fi recunoscator.Mersi.


  6. Pana acuma n-a mai facut. Cand am cumparat-o in 2008 s-a mai intamplat ca mi s-a aprins, m-am dus la service cu ea, au pus pe tester si au zis ca supapa magnetica de pa axa cu came nu se inchide ( deschide ) cateodata si de aceea se aprinde ( daca-mi aduc bine aminte ). Au resetat-o si de atunci nu mi-a mai reaparut pana sambata. Deci zici sa-l resetez si o sa dispara ? Sa nu ma agit pe degeaba ?


  7. pe jantele de 16" ce cauciucuri se mai pot monta..?acum am 205/50/16 dar gasesc destul de greu tipul asta de cauciuc...

    Pai singura pe care il mai poti pune fara sa-ti freaca undeva este. 205/55/R16 . Eu nu inteleg de ce trebuie cauciucul sa fie greu, sau tu ce intelegi prin asta.


  8. salut.am un volvo v40 cu motor D-4192 T3 din 2001.am deja 420000 km parcursi.a aparut o problema.cand desfac busonul de la antigel,dupa ce se raceste motorul,am presiune mare si lichidul urca in borcan.asta e una.altadata lichidul din borcan dispare( cateodata 0,5 L)fara sa constat pete sau scurgeri de antigel.indicatorul de temp nu urca mai mult de jumatate ,nu are fluctuatii,in interior am calduta,aerul cond functioneaza.cine ma poate ajuta cu un sfat.mecanicii pe care i-am consultat zic mereu ,garnitura de chiuloasa.dar ,in vasul de expansiune nu am ulei sau alte mizerii,nu face bule de aer cand motorul e pornit,nu am apa in ulei nu scoate nici un fel de fum.care sa fie problema?va rog,sa ma ajutati.

    Am scris si eu despre problema asta, si al meu face la fel. Adica si mai smecher, pt. ca dupa un timp reapare antigelul in vasul de expansiune. Eu-ti zic ce mi-au zis si mie: daca n-ai ulei in apa, daca n-ai apa in ulei, lasa sa tot dispare apa, e treaba lui. Atunci apare problema cand trebuie sa mai si completezi. Pana nu.....dai bici "cailor" si sa ai multi kilometrii fara incidente. ;):rolleyes:


  9. are ii langa filtrul de aer

    are o mufa pe ea

    dar mare lucru nu cred ca rezolvi(vreo eroare):rolleyes:

    dupa parerea mea v40 ii greu pt 1,8 da pentru 1,6

    ai incercat sa turezi cu 3-4 cam la 4500-5000

    vezi daca scade si asa

    motoarele astea au puterea maxima cam la 5500 :rolleyes:

    Paaai....sincer, la 4500-5000 merge fara probleme, dar ma gandeam poate incerc si eu asa, fara debitmetru sa vad, nu-l am defect cumva. Nu am nici o eroare de altfel, doar am zis si eu, sa-l incerc. :rolleyes:;D


  10. Au si cele pe benzina debitmetru ? ;D Daca da, unde-l gasesc sa-l incerc si eu una fara ( adica sa-l scot mufa ), ca si al meu in panta face acelasi fita ca al lui @wh1sp3r , adica de la 100 pica pana la 80-70.


  11. Ok, dar pt. asta ar trebui sa desfac hayonul sa ajung la motoras....si asta e problema mea: nu-l pot desface. Atata m-am chinuit dar nu-l gasesc techica desfacerii. Poti da o mana de ajutor eventual, cu o schema sau ceva de unde sa iasa cum sa-l scot hayonul ? :unsure:


  12. Am fost azi la service ( doar in trecere ) si s-a uitat la sigurante mecanicul, dar nu am probleme acolo. Am incercat si acolo si a pornit de vro' 3-4 ori dar atat, s-a oprit in mijloc si nimic de acolo. Nici mecanicul nu prea a avut idei, a spus ca trebuie desfacut. Nu are idee nimeni ce poate fi ? ???