-
Announcements
-
Accesare forum - CAPTCHA 10/20/2025
Buna ziua, In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar. Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
-
-
Content count
38 -
Joined
-
Last visited
-
V40 T4 din 98 motor 1,8 de 250 cai stock
costello replied to denis's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
vrajeala... A fi foarte curios unde, si mai ales cu ce modificari l-a adus la 350 cai. Poate cu un soft si filtru sport -
muadDib liked a post in a topic: S40 T4 REBORN
-
LEUCE liked a post in a topic: S40 T4 REBORN
-
Rugina a aparut doar sub ornamentele de plastic, de pe aripi si praguri, cu care e "echipat" T4 (in rest nici un gram), se vad in poza (poza e mai veche, din vremurile "bune" a masinii ).
-
Urmeaza o "igienizare" a interiorului, ITP-ul, si ... back on the road...
-
A urmat caroseria, praguri, aripi spate, aripi fata, plus vopsire completa. E aproape gata...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge... 1.mp4
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suport motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge... 1.mp4
-
Ai conectat BOV-ul la admisie? Se declanseaza in momentul depresurizarii galeriei. In poza se vede unde e conectat la mine (furtunul albastru).
-
Nu toate TD04H sunt la fel. Asta din imagine o am si eu, 16T cu melc de 19T. Difera atat flansa de prindere pe galerie cat si pozitia conductelor pt. ulei. Plus ca e considerabil mai mare decat 14T. Se vede in poza diferenta la flansa. Stanga 16T, dreapta 14T.
-
Salut, Am avut si eu aprox. un an 205/40/17. Nu freaca dar nici nu recomand in tara asta. Se vede in poza de ce. Plus ca simti orice pietricica de pe asfalt.
-
Salut, S40 T4, fabricatie 1998. Km afisat pe bord 154.000. Cat e real, nu stiu.
-
Ia legatura cu un stomatolog sau un tehnician dentar. La a mea plasticul a fost refacut din material de proteza dentara. Singura problema e ca dupa doua trei luni incepe sa se vada culoarea roz, trebuie revopsita.
-
1. 95, 98, 100, eu n-am vazut nici o diferenta 2. castrol 10w 60 3. turbina are racire si cu apa si cu ulei
-
Salut, Am patit si eu treaba cu relantiul. Odata la cateva luni curatam motorasul de relanti si totul era perfect. Cand a inceput sa moara motorul l-am tot curatat degeaba, nu mai avea efect. Asa ca, l-am schimbat, relantiul e perfect.