go_west29

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by go_west29


  1. De la un magazin de cartier le-am luat, care lucreaza cu retea de furnizare, gen Unix.

    Oricum, daca nu ai vopsitor bun, tot nu faci mare lucru.

    Dupa ce le repari data viitoare, fa rost de niste aripi interioare de fata (carenaje) si le poti adapta pe spate, le intorci cu fata spre spate si mai decupezi ce e in plus... vezi tu cum vin. Asta va lungi durata de viata a pasajelor.

    salut Adi...mi-am pus acele "aparatori"de plastic sub aripa acum 2 ani cand am facut ultima reparatie dar se pare ca trebuie totusi sa schimb pasajele...am masina asta de 8 ani si n-am avut probleme cu ea niciodata,doar aripile spate m-au adus la disperare...inca nu e critic,nu sunt strapunse dar strica la partea estetica.Inca n-am cautat la magazine...o sa caut curand...multumesc oricum pentru sfaturi.Am gasit la piese volvo dar nu risca sa mi le trimita prin curier ca sa nu le indoaie.Doar daca gasesc pe cineva care are drum la bucuresti sa mi le aduca.


  2. salut....nu stiam ca se gasesc semiaripi sau chit de reparatii aripi spate,eu am reparat din 2 in doi ani aripile si m-am saturat...as vrea sa-mi spuneti de unde pot procura acele segmente de aripi(chitul)atat stanga cat si dreapta.multumesc pentru amabilitate,cu stima.


  3. merci petre,chiar te rog sa te interesezi,ma intereseaza in primul rand calitatea dar nici pretul nu e de neglijat...am mai luat informatii si se pare ca si cele pe care mi le-a oferit M.C. sunt foarte bune pentru benzinare.Cel tarziu luni as vrea sa comand pentru ca urmeaza sa plec in concediu si vreau sa le schimb.Manopera e gratis...eu fac totul la masina.


  4. m-am bagat si eu sub masina ca sa-ti pot da un raspuns exact,deci...intre cercul exterior si cel din mijloc(poza 2011)se gasesc 4 nervuri dispuse dupa ceas astfel...la si 10, la si 20, la fara 20 si la fara 10.Cu ajutorul a doua surubelnite introduse pe langa nervuri vei putea invarti tot sistemul dar probabil ca la tine trebuie un pic sa cureti...s-ar putea sa fie blocat din cauza mizeriei.Daca tot m-am bagat sub masina am si facut aceasta operatie dar n-a fost nevoie decat de un click.La tine daca tot nu merge s-ar putea ca aceasta operatie sa fi fost facuta si sa fie la maxim.Imi cer scuze daca n-am fost exact dar ultima data cand am luat jocul la caseta a fost in urma cu aproape 2 ani...nu le tinem minte exact pe toate...cu stima.


  5. la poza 2011, cercul din mijloc este capatul butonului de reglaj...daca il cureti o sa gasesti in interiorul lui doua proeminente de care invarti spre dreapta pentru ca impingatorul sa preseze pa axul casetei si astfel va disparea jocul.


  6. in drept cu axul volanului dar trebuie sa te bagi sub masina,in zona aceea ,caseta este un pic mai lata iar in capul surubului sunt 2 proeminente in care se introduce o cheie cu care rasucesti spre dreapta....nu trebuie o cheie speciala,merge o teava de 1/2 toli crestata lateral sau cu 2 surubelnite...mai greu e sa gasesti locul,restul vine de la sine,dar ca sa-ti fie mai usor surubul se gaseste exact unde la vechile dacii se gasea impingatorul,ti-am mai spus asta,bafta din nou


  7. jocul la volan se ia de sub caseta,acolo gasesti un buton pe care-l rotesti spre dreapta pana face vreo doua clikuri.....este un fel de impingator ca la dacia(acolo se adaugau saibe de diferite grosimi pentru a lua jocul),sistemul de la 440 il gasesti si pe supernova,bafta


  8. Se spala foarte bine cand motorul e cald,linistit poti sa pui furtunul cu apa pe motor...nu se intampla absolut nimic cu conditia sa-l stergi cu o carpa uscat si sa lasi capota ridicata 15-20 min. Eu  fac aceasta operatie lunar, la fel procedam si cand am avut dacie , la fel procedez la volvo si bmw. Motoarele mele au aratat tot timpul ca noi.