edypsy

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by edypsy


  1.     Dragi co-forumisti,

        Avand in vedere faptul ca s-a inmultit oferta de piese la noi pe site, consider ca e cazul sa ies si eu putin din umbra :)

        Asadar pentru orice piesa de VOLVO (atentie, doar piese NOI !!!), de la capacele de plastic de la roof-rail-uri, stergatoare, butoane, balamale, si alte nimicuri pana la chiulase, pistoane, si alte componente importante) puteti accesa www.piese-volvo.ro. Site-ul este facut pe principiul "Ce s-a comandat pana acum, este pozat si pus online" pentru ca oricine va comanda online sa stie exact ce cumpara si ce este in cutii. Pentru acest motiv, nu va temeti daca un produs pe care il cautati NU este afisat pe site, deoarece asa cum scrie pe fiecare pagina, daca produsul nu este in oferta, se comanda !!!

        Ca si garantie : Toate reperele comercializate sunt NOI, beneficiaza de garantia minima impusa de lege pentru obiecte de folosinta indelungata (adica 18 luni) in conditiile montarii intr-un service autorizat RAR. Nu este o problema daca vi le montati singuri, insa DACA cumva apare o problema cu piesa (defect de fabricatie sau montaj defectuos), singurul mod in care puteti beneficia de garantie este sa veniti cu piesa in ambalajul original, cu deviz de montaj in service si cu constatarea defectului, stampilata de unitatea autorizata. Unele produse (ex. amortizoarele SACHS) beneficiaza de garantie 2 ani fara limita de km.

        Ca si termen de livrare : Pentru reperele aftermarket, acestea sunt disponibile intre 2h si 3 zile, in functie de produs. Filtrele, elementele de directie, uleiul, si in general consumabilele sunt disponibile in aceeasi zi de la comanda. Piesele originale, ma refer la cele in cutie cu VOLVO, sunt disponibile doar la comanda externa din Germania in 4-5 zile lucratoare.

        Calitatea pieselor : La fiecare reper comandat, prima recomandare este cea mai apropiata de piesa de origine. De exemplu filtrele folosite in fabrica de VOLVO, stantate cu "VOLVO" si in cutie originala albastra cu alb, sunt MANN sau MAHLE, rolele de distributie sunt INA, curelele sunt ContiTech, rulmentii de roti sunt SKF, sistemul de franare este in general furnizat de ATE sau Roulunds Braking, termostatele sunt WAHLER, etc". Unde nu am putut identifica fabricantul, furnizam piese produse exclusiv in Germania (BERU, LEMFORDER, SWAG, SACHS) sau Japonia (DENSO, NGK). Elementele de caroserie, pentru a oferi un pret competitiv, sunt de provenienta est-europeana (TYC, DEPO, Klokkerholm), deoarece sunt identice cu produsul original, avand aceeasi functionalitate si neafectand functionarea sau siguranta autovehicului in niciun fel.

        Cazuri exceptionale (deoarece exista si asa ceva): Daca cumva piesa nu se potriveste din greseala noastra, intreaga cheltuiala de transport (in cazul in care clientul este din provincie) este suportata de noi, si in cel mai scurt timp este trimisa piesa corecta in acelasi pret. Acest lucru este specificat si in termenii si conditiile de pe site, pentru cine doreste sa afle mai mult.

        Plata produselor: Aceasta se face ramburs, in cazul clientilor din provincie, sau la ridicarea pieselor de la sediul nostru. In cazul comenzilor mai mari, cadem la pace si le aduc eu. Transportul nu este inclus in pret, pentru a lasa cat mai multa transparenta lucrurilor.

    Marfa e marfa, transportul e transport si se plateste la curier.

        Daca aveti alte intrebarei legate de ce am scris mai sus, imi va face o mare placere sa va raspund !

        Am uitat sa specific, comenzile se preiau 24/7, pe mail, messenger sau telefon.

        Cu bine si ne citim pe forum !  :kiss2:


  2. salut

    Va rog sa ma ajutati cu un sfat. De cateva zile a inceput sa se opreasca motorul si sa se aprinda cand si cand un bec in bord (ultimul din dreapta pe randul de sus - arata ca un motor desenat). Porneste la prima cheie dar e suparator ca se opreste in intersectii si parca si turometrul arata ceva mai jos- 600-700 turatii. Nu se intampla decat dupa 10-15 km de mers. Poate fi de la bujii?

    Multumesc!


  3. Mai ales in ultima perioada (mai rece), amn observat ca motorul ramane pt cateva sec la turatia la care fusese sau chiar urca  atunci cand maneta este adusa la punctul mort. isi revine apoi la turatie normala. s-a mai intamplat cuiva?

    Am un S40 benzina, 115000km.

    Tot la frig ventilatorul da la instalatia de incalzire are un zgomot de la treapta 2 in sus. Oare de ce?