Melencu

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Melencu

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Sighetu Marmatiei
  • Auto Volvo V50
  • Fabricatie 2008
  • Fabricatie 2 0
  1. Am avut și eu această problemă (sper că am scăpat de ea), respectiv motorul intra în protecție (eroare în bord) se tura foarte greu și nu trecea de 3000. Dacă opream motorul și reporneam (plecam imediat de pe loc), eroarea dispărea / motorul mergea bine (de cele mai multe ori). La un service local (Sighetu Marmației) am avut eroare legată de buji/releu buji și dereglare DPF. Am schimbat bujiile, dar motorul tot intra în protecție. Am schimbat furtunul de la turbo (era crapat), dar problema tot persista. După un drum mai lung am simți că bagă gaze în interior atunci când staționez. Problema a fost filtru epurator înfundat și capacul fisurat (sărea ulei pe motor la turații mai mari) După ce am schimbat filtrul epurator și am văzut că problema tot persistă, am mers la un service autorizat Volvo (Premium cars - Cluj) unde au făcut o diagnoză și s-a constatat că : - aveam ulei pe tubulatura turbo, inclusiv la debitmetru (probabil din cauza filtrului epurator înfundat), - fișele de la buji nu erau bine clipsate - turbo este ușor descentrat (au recomandat înlocuirea lui) După curățarea tubulaturii și clipsarea fișelor problema nu a mai apărut (de o săptămână). Urmează să merg luni la un service local pentru înlocuire turbo. Dacă aveam un service autorizat Volvo mai aproape de mine, mergeam din prima la ei. Îți recomand să mergi la un service Volvo pentru o diagnoză.
  2. Semnificație Buton!!!

    Salut, În clipul de mai jos explică ce anume face acel buton. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  3. Aceeași problemă am și eu, foarte greu alimentez. Orice poziție aș încerca tot decuplează ca și cum ar fi plin rezervorul. A găsit cineva o soluție la această problemă?