kecs

Membru
  • Content count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

44 Good

1 Follower

About kecs

  • Rank
    Junior
  • Birthday 03/16/1979

Contact Methods

  • Website URL bkulcsar@gmx.com

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Targu Mures
  • Auto V70 D5 D5244T
  • Fabricatie 2002
  • Auto2 V70 2.5 D5252T motor de vanzar
  • Fabricatie2 2001

Recent Profile Visitors

1,635 profile views
  1. schimb ulei motor D5244T 163cp

    Vida nu-ti mai merge pt. ca pe 31.12.2017 a expirat crack-ul. Trebuie "aranjat" din nou cu un "tool" adecvat. Si eu tot 0W30 folosesc, de la Total, care este A3/B4. Se gaseste la pret foarte bun. Am aprope 470.000 km.
  2. Am Vida instalat pe calculator si dice. Ne putem intalni. In principiu dupa ora 8 dimineata an drum prin oras. Iti trimit PM cu e-mailul meu si nr de telefon. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  3. Dupa cate am inteles eu, oglinzile astea performante daca se defecteaza nu prea se mai repara. Dar paunionutz stie mai bine, ia legatura cu el.  Cred ca iesi mai ieftin daca iti pui folie pe geamuri. Nu te va mai orbi nimeni. Anyway, citeste tutorialul lui Roberto din primul post.
  4. O simpla cautare pe goagăl (vorba unui cunocut pesedist) dupa part number te-ar fi ajutat: https://www.google.ro/search?q=30744704&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&dcr=0&ei=xRBWWpqdFq-PmgWVv4PYCQ da click pe primul link.
  5. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Am inlocuit amortizoarele spate cu amortizoare OEM (second in stare excelenta). Deci este o diferenta semnificativa intre Sachs OEM si Sachs AM. Din cele AM dupa 2 ani jumate curgea ulei. Nu au mai mult de 65000 km. Cele OEM au apr. 250.000 km (rulate in Germania cei drept) si se tin foarte bine.
  6. Ce i-ai facut astazi masinii tale?

    Achizitionat federspanner si inlocuit flansele de la amortizoare cu flanse Volvo de XC90 Made in Romania [emoji3] Cam scumpe piesele OEM, dar se pare ca fele AM nu pre fac fata drumurilor patriei. Flansele vechi au apr 2 ani jumate si cam 65k km. Sachs. Sunt curios cat vor tine cele OEM. Au costat 89 euroi la wikingerparts.de Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  7. Poze. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  8. De aproximativ un an de zile (27k km) umblu cu masina care trage dreapta. Mi-a fost inlocuit ambreiajul si trebuia facuta o aliniere de subcadru + geometrie. Am fost la 3 service-uri in Mures, degeaba. Am mers si la Cluj la reprezentanata, unde mi-au luat banii insa lucrarea nu au executat-o cu succes. In final am ajuns si la Szeged, unde am ramas uimit de profesionalismul baietilor. Nu numai ca mi-au centrat subcadrul si mi-a facut directia ci si mi-au atras atentia ca am probleme la flansele amortizoarelor din fata si ca la amortizoarele din spate picura ulei. Amortizoare Sachs inlocuite acum 2 ani si jumatate ( apr. 65000 km). Surpriza placuta a fost cand la final mi-au spus ca imi acorda un discount de 30% la manopera deoarece masina e veche (2002). Recomand. Ps: in sala de asteptare ai cafea si suc din partea casei Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  9. Sticla far XC70

    PN: 8678137 dreapta PN: 8678136 stanga Se gaseste la comanda la orice magazin. Aftermarket nu gasesti. Am cautat peste tot. O alternativa mai ieftina ar fi: http://tech.240sxone.com/404/how-to-make-your-own-plastic-headlight-covers/
  10. Parking heater

    Masinile din Anglia nu au incalzire auxiliara. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  11. Directie D5 din 2004

    Pompa servo si la masina mea scoate un zgomot ciudat dupa ce pornesc motorul. Dupa ce se incalzeste un pic (cateva minute) merge normal. Am schimbat-o, crezand ca e pe duca. Cea "noua" (de fapt tot second) face si mai urat cu motorul rece. Lichidul este la nivel. A fost inlocuit de apr. 25000 km si nu mai e chiar verde, e un pic negricios. Nu stiu care e explicatia. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  12. s80 uzura cauciucuri

    tot in martie mi-am pus si eu cauciucuri noi de vara Continental Premium Contact 6 225/45/R15 Y si in nici 15.000 de km cei din fata au ajuns undeva la 3-4 mm, daca nu mai putin. Masina este un V70 2,4L D5 163 CP 2002 FWD. De vina cred ca este si speed rating-ul (Y). Cauciucurile de iarna cu speed rating T m-au tinut peste 50.000 km.
  13. Se pare ca problema filtrului de particule”slavit fie el și producătorii lui” nu se mai termina pentru mașinuța mea. Dupa regenerări, spălări de filtru așa cum mi-au spus cei de la reprezentanta...., ieri s-a aprins chech Engine și am ajuns la marea întrebare: filtru nou(8000 de lei??!!!) sau filtru OFF. Am ales filtru de particule OFF atât din soft cât și fizic. La anularea fizica mi-au scos și catalizatorul ptr ca era distrus de la spălarea filtrului cu damful.....nasol....am rămas fără el... Partea buna este ca mașina merge foarte bine, nu am mesaje de eroare in bord, mașina nu scoate fum in mers .... Va rog sa îmi spune-ți dacă sa ii pun catalizator.... Multumesc Eu merg fara catalizator de doi ani (apr. 50.000 km) fara nici o problema [emoji3] Nu am avut probleme nici la ITP (facut pe bune, fara spaga sau atentii). Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  14. Distributie V50 2.0 D

    Eu am schimbat pompa Aisin dupa 400.000 km. Nu avea nimic.