gusti

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About gusti

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/01/1

Profile Information

  • Locatie pitesti
  1. ok ! Merci mult pentru sfaturi!
  2. Ai vreo relatie la ei ?Vreun cunoscut ?
  3. Exact ce cautam !!! Da, mi-a spus ca toate reviziile au fost facute la Bucuresti la volvo.Tu nu poti cauta dupa vin masini in baza de date ? Poate ma lamuresc si eu ce e cu centura asta nastrusnica si cam cati bani  mai tb bagati in ea.Sincer imi place rau de tot masina mai ales ca e un T5 .Variante mai sunt dar niciuna nu e un t5. Cand am pornit motorul calculatorul de bord mi-a zis afisat 5 mesaje : bec frana ars, usa sofer deschisa ( doar eram eu acolo ) , usa pasager fata deschisa( era propietarul ) un mesaj ca tb mers urgent la service pt airbaguri si ca dstc avea si el nevoie de service.Omul mi-a zis ca toate erorile astea au aparut dupa faza cu centura.
  4. Sa spunem ca a fost greseala mea de scriere dar daca dai pe google la cautare volvo romania te trimite pe pagna importatorului ... La ce spune electricianul ..il cred pt ca un altul care lucreaza pt reprezentanta Mercedes si pe care il stiu de meserias foarte bun mi-a confirmat cele spuse de primul si mi-a dat si rezolvarea : o siguranta de 2,3 omhi pusa pe circuitul airbagurilor laterale si dupa asta resetarea calculatorului . Nu are absolut nicio treaba burta de bere, sutele de kilograme cu centura de siguranta.Acolo e un mecanism dat peste cap si automat tot sistemul e in stand by. Incerc sa aflu mai multe informatii si de ceilalti posesori de volvo .Masina e programata la achizitie cam in 3 saptamani  si chiar nu ma grabesc cu achizitia ei . Oricum multumesc mult pt sfaturi .
  5. Ideea e urmatoarea : defectiunea a fost descoperita la Volvo Romania si dupa spusele omului la acel moment toata reparatia ar fi costat vreo 21 de mil .Argumentul lui a fost ca tot atunci a schimbat casetofonul si ca operatia aia ar fi costat in jur de 22 de mil si ca a cedat nervos cand a auzit costul reparatiei centurii de siguranta. Masina a fost luata din Germania si a costat in 2004 -24.000 euro second.Pretul ei nou a fost de 39.000 euro . Acum am vb cu un prieten care e electrician la un alt producator mare de masini si care mi-a zis ca e normal sa fie inactive airbagurile atat timp cat centura a ramas blocata in pozitia maxim deschis.E o masura de siguranta ca in caz de accident sa nu te arunce airbagul pe capota... La toti producatorii cica exista protocolul asta in electronica masini . Daca costul operatiei astea este unu de bun simt o sa merg la volvo sa fac testarea electronica dar pana atunic vreau sa stiu cat poate costa centura de siguranta cu tot cu capsa pirotehnica. Codul ei vin este: YV1RS53K212009260 .Cine are vreun link si poate verifica si imi poate spune ceva date despre masina promit ca la prima intalnire il cinstesc!
  6. Buna seara la toata lumea. De cateva zile am tot cautat un s60 care sa corespunda cerintelor mele  ;) si in sfarsit am gasit unu .Masina are motorul de 2319cmc turbo de 250 cp , are un kilometraj ok si un pret relativ ok .Problema majora a ei e urmatoarea : centura de la sofer nu mai are limitare ( sta intinsa la maxim ) si acest lucru a decuplat toate airbagurile masini.Pe calculator da acea eroare care apare cand iti bagi nasu pe la mufele de sub scaun si misti firele.Masina nu a fost lovita niciodata ( cu exceptia loviturilor prietenesti din parcare). Intrebarea mea e urmatoarea: unde gasesc centura de siguranta cu extractor si cu capsa pirotehnica , practic tot ansamblul ala de sub protectia de la stalpul lateral si la ce pret ma duce piesa cu manopera necesara , adica schimbat centura, resetat calculator. Si daca e o chestie normala la volvo ca tapiteria de piele ,in special cea deschisa la culoare sa arate ca o piele uzata.Am vazut pana acum vreo 5-6 masini si absolut toate, indiferent de kilometraj au tapiteria intr-o stare de uzura mai avansata. Va multumesc !