tudorr

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by tudorr


  1. Salut băieţi! Are cineva din voi schema siguranţelor fuzibile care stau sub capotă? E vorba de Volvo 440, 1991, B18KP, 1721cm3, carburator. Vă rog să-mi spuneţi ce fel de siguranţă ar trebui să stea în locul evidenţiat cu roşu? În locul evidenţiat cu portocaliu siguranţa trebuie să fie de 10, 20 sau 30a? Vă mulţumesc anticipat.

    post-1371-0-06080000-1426766464_thumb.jp


  2. salut baieti! abia ieri mi-au dat jos ghipsul de pe mana si azi am facut cateva poze la carburatorul meu. nu stiu daca e cel original sau nu, nu am idee... e un carburator SOLEX, am facut o poza cu denumirea dar nu a iesit bine. repet nu e o problema cu banii, ii dau si in avans, important e sa fie carburatorul functional. pentru propuneri ma gasiti pe facebook: Tudor P. Racu

    post-1371-0-10778400-1382795614_thumb.jp

    post-1371-0-48029400-1382795626_thumb.jp

    post-1371-0-34270000-1382795638_thumb.jp


  3. Salut baieti! am o batranica din 1991, e un 440 cu motor b18kp. Am facut imensa greseala de a lasa carburatorul pe mana unui asa zis "specialist" pentru al curata si regla. Omul mi l-a scos, l-a desfacut, l-a curatat, dar cand sa-l puna la loc nu mai pornea masina. Tot l-a scos si l-a pus vreo 2 zile, dar masina nu mai merge cum mergea. La gaz nu e atat de evident, la benzina insa incepe sa se innece pe la 3000-3500 de turatii. Si nici motorul nu mai lucreaza ca inainte. Toti cu care am vorbit mi-au spus sa schimb carburatorul, ca al meu si-a trait veacul. Dar de unde sa-l iau? Am fost pe la toate dezmembrarile din Chisinau, si ia-l de unde nui. Poate in Romania nu e atat de greu sa faci rost de el. Banii ii platesc in avans, nu e problema. Si nici cu transportul nu e problema, in fiecare zi din Bucuresti pleaca cateva autocare spre Chisinau. Ma ajuta cineva?


  4. Pentru tudorr : La tine sunt alte probleme,ai probleme cu racirea.Electroventilatorul iti porneste si pe prima si pe a 2-a treapta?Ai grija ca arzi garnitura de chiuloasa daca mai mergi mult asa(daca nu s-o fi "ciupit" deja)

    da, ventilatorul porneste pe ambele trepte.

  5. Salutare tuturor! Am si eu aceeasi problema. Cand merg mult prin oras si indicatorul de temperatura imi arata mai mult de 100 de grade, daca opresc motorul, nu porneste imediat. O las 15-20 min pana se raceste si dupa asta porneste. De la ce sa fie?


  6. Salut, simptomele pe care le-am citit in acest topic le am si eu, simt o trepidatie , motorul nu mai trage cum tragea inainte si in vitezele 1,2 si 3 se aude un zgomot foarte infundat la motor( imi tremura si bordul de la zgomotul asta). Am schimbat si eu bujiile, fise, capac delcou( porneam masina de la a 2-a sau a 3-a cheie, cand era mai frig pornea chiar si din a 5 incercare)am fost la service unde mi-a fost scos si curatat carburatorul dar situatia nu prea s-a schimbat . Am un Volvo 440 GL din '91 carburator , 1721 cc, motor B18KP. Va rog sa-mi spuneti unde se afla acele supape, e prima mea masina si nu prea cunosc constructia motorului. Cineva mi-a spus ca trebuie sa schimb catalizatorul, s-ar putea sa fie din cauza lui, dar am vazut ca mai multi au intalnit problema asta si la toti era vorba de supape. Daca aveti si niste poze ar fi extraordinar. Va multumesc foarte mult!


  7. Verifica daca ai tensiune in baterie. Functioneaza claxonul si farurile? Cel mai bine verifica cu un voltmetru. Macar tipul motorului e necesar, alfel ne dam doar cu presupusul.

    functioneaza si farurile si claxonul, cat despre tipul motorului va redau seria din certificatul de inmatriculare(daca asta e ) :

    engine number: co46027

    VID number: xlbkx033emc183916


  8. Salut! Ca sa vina ajutorul mai usor, ar fi de folos sa ne spui macar ce motor e pe masina, sau numarul de identificare (VIN), ca sa stie colegii cu 440 de unde sa inceapa cu sfaturile.

    unde caut nr de identificare? am gasit lipita de capota o serie de numere, dar sunt mai multe si nu stiu care din ele e seria sau macar daca acolo e seria....


  9. Va salut pe toti! Acum patru luni mi-am luat prima mea masina , un volvo 440 din 1991 . Avand in vedere pretul pe care l-am dat ( 1400$) si sfaturile prietenilor alegerea mea a fost anume aceasta masina. Am cumparat-o de la un rus ( sunt din Chisinau) si acum nu mai pot sa dau de el sa-i cer un sfat , sa-i pun o intrebare. Problema e ca de 2 zile masina nu mai porneste, am benzina si baterie dar nu vrea sa porneasca motorul. E prima mea masina si spre marea mea rusine nu prea pricep ce sa fac si ce sa verific. Nu pot sa o duc la un service ptr ca nu o pot scoate din curte, nu porneste desi duminica(acum 2 zile) am mers cu ea fara probleme.Am incercat sa mai citesc din alte postari dar, sincer, parca vorbiti in alta limba, nu pricep nimic din ce spuneti. Va rog foarte frumos cine are vreo idee ce ar trebui sa fac, sa-mi raspundeti. va multumesc foarte mult.