tudorr

Carburator Volvo 440 b18 kp 1991

13 posts in this topic

Salut baieti! am o batranica din 1991, e un 440 cu motor b18kp. Am facut imensa greseala de a lasa carburatorul pe mana unui asa zis "specialist" pentru al curata si regla. Omul mi l-a scos, l-a desfacut, l-a curatat, dar cand sa-l puna la loc nu mai pornea masina. Tot l-a scos si l-a pus vreo 2 zile, dar masina nu mai merge cum mergea. La gaz nu e atat de evident, la benzina insa incepe sa se innece pe la 3000-3500 de turatii. Si nici motorul nu mai lucreaza ca inainte. Toti cu care am vorbit mi-au spus sa schimb carburatorul, ca al meu si-a trait veacul. Dar de unde sa-l iau? Am fost pe la toate dezmembrarile din Chisinau, si ia-l de unde nui. Poate in Romania nu e atat de greu sa faci rost de el. Banii ii platesc in avans, nu e problema. Si nici cu transportul nu e problema, in fiecare zi din Bucuresti pleaca cateva autocare spre Chisinau. Ma ajuta cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Poate omul l-a asamblat ca inainte, dar poate nu stie sa regleze ralantiul, aerul, avansul la pornire, etc!

Vorbeste cu Marian, el se ocupa cu piese pentru seria 400, poate te ajuta cu un carburator: http://www.volvo-club.ro/user/1783-the-transporter07/

Daca nu, incearca pe ebay.de: http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=vergaser+volvo+440&_nkwusc=vergaserr+volvo+440&_rdc=1&_gtc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Poate omul l-a asamblat ca inainte, dar poate nu stie sa regleze ralantiul, aerul, avansul la pornire, etc!

Vorbeste cu Marian, el se ocupa cu piese pentru seria 400, poate te ajuta cu un carburator: http://www.volvo-clu...-transporter07/

Daca nu, incearca pe ebay.de: http://www.ebay.de/s...0&_rdc=1&_gtc=1

Cred ca ai dreptate, l-a desfacut, dar cred ca nu la asamblat cum trebuie. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca Tudor are ceva modificari.Parca am mai vorbit si are un carburator diferit e cel original,cel cu injector(injectie monopunct).Eu nu am decat originale cu injector,motoras relantiu si ce "electronice" mai vin pe el.Ar fi bine a pui o poza cu carburatorul tau de pe masina ca sa ne dam seama ce-ti trebuie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are modificare, Marian. :)

Motoarele cu K in titulatura au carburator clasic (electronic de fapt) fara injector.

B18U au injectie monopunct cu un singur injector si desi seamana cu un carburator, nu este carburator.

O sa incerc sa caut date despre carburatorul asta, ca dupa P-ul din cod e posibil sa aibe ceva parte electrica dereglata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca nu intelegi ceva intreaba cu incredere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut baieti! abia ieri mi-au dat jos ghipsul de pe mana si azi am facut cateva poze la carburatorul meu. nu stiu daca e cel original sau nu, nu am idee... e un carburator SOLEX, am facut o poza cu denumirea dar nu a iesit bine. repet nu e o problema cu banii, ii dau si in avans, important e sa fie carburatorul functional. pentru propuneri ma gasiti pe facebook: Tudor P. Racu

post-1371-0-10778400-1382795614_thumb.jp

post-1371-0-48029400-1382795626_thumb.jp

post-1371-0-34270000-1382795638_thumb.jp

Edited by tudorr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu numai asa am gasit: http://www.ebay.fr/i...=item53fe6d7aae

Mai e un manual, in engleza b172kcarb.pdf

Multumesc Adi, dar nu stiu daca e valabil si pentru seria 440 ( in manual e specificat clar ca acest carburator sta pe motoarele seriei 340). Carburatorul se aseamana foarte mult, dar mi-e frica sa ma apuc de el de unul singur, sa nu-i fac ceva sa nu mai mearga deloc :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solex 28/34 z10 s-a folosit si pe seria 300 si pe o gramada de alte masini.

Eu zic ca ai doua variante: ori mergi asa cu el pana se strica de tot

Ori incepi mai incet, cu identificari vizuale prima oara iar apoi mici ajustari. Eventual iti dai semne cu un marker de vopsea la setarile actuale, sa sti unde sa te intorci.

Ti-am spus si intr-un post anterior: intai verifica temeinic adiacentele carburatorului... sonde, vacuum-uri, solenoizi, bobine, etc. Un multimetru si ceva rabdare... Lucrurile simple.

Sent from my Lumia using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes2: Adi, multumesc pentru incurajari. Pana ma apuc eu de capul lui poate ma ajuta Dumnezeu si gasesc altul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now