Gabriel1983

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Gabriel1983


  1. salut gabi ma numesc si sunt posesor de v50 1.6 d varianta de 109 cai :( (am si v40 1.9 d comfort masina reusita)

    dupa o problema la 155 de mii km datorata unui intinzator de lant de la axele cu came,

    acum revin la 178 de mii cu alte erori si simptome:

    1.In special cand e rece motorul ,se accelereaza frumos pana la 3000/ 3200 ture apoi moare... dispare toata puterea

    apar tot felu' in bord, apoi in mers pun pozitia off, (repet, in mers)  pun pozitia apas ambreajul apoi o pornesc, introduc a 3a  sau a 4a cel mai probabil... 

     sterg apoi transpiratia:lol: ultima oara a fost in depasire ...120km/h la asta e 3000/3200 de ture/min

    pe bord nu arata/ramane nimic aprins.

    2 .Pe la motor ceva urme de ulei in zona din spatele motorului  langa egr poate daca trebuie fac poze 
     

     

    cu icarsoft a aparut:  p0089- fuel pressure regulator 1 performance

                                     p2141- exaust gas recirculation throttle control circuit a low

                                     pe alta interfata obd car doctor free (a unui prieten) mai apare in plus un p0488- exaust gas recirculation throttle position control range/performance

           

    Nu am dice(daca e musai cumpar) ...stau in germania nu-mi permit o reparatie la nemti ... multumesc de sfaturi si sugestii anticipat! 


  2. salut gabi ma numesc si sunt posesor de v50 1.6 d varianta de 109 cai :( (am si v40 1.9 d comfort masina reusita)

    dupa o problema la 155 de mii km datorata unui intinzator de lant de la axele cu came,

    acum revin la 178 de mii cu alte erori si simptome:

    1.In special cand e rece motorul ,se accelereaza frumos pana la 3000/ 3200 ture apoi moare... dispare toata puterea

    apar tot felu' in bord, apoi in mers pun pozitia off, (repet, in mers)  pun pozitia apas ambreajul apoi o pornesc, introduc a 3a  sau a 4a cel mai probabil... 

     sterg apoi transpiratia:lol: ultima oara a fost in depasire ...120km/h la asta e 3000/3200 de ture/min

    pe bord nu arata/ramane nimic aprins.

    2 .Pe la motor ceva urme de ulei in zona din spatele motorului  langa egr poate daca trebuie fac poze 
     

     

    cu icarsoft a aparut:  p0089- fuel pressure regulator 1 performance

                                     p2141- exaust gas recirculation throttle control circuit a low

                                     pe alta interfata obd car doctor free (a unui prieten) mai apare in plus un p0488- exaust gas recirculation throttle position control range/performance

           

    Nu am dice(daca e musai cumpar) ...stau in germania nu-mi permit o reparatie la nemti ... multumesc de sfaturi si sugestii anticipat! 

     


  3. Între timp , sa va mai delectați , încă un video, imediat după ulei si filtru nou.  Eu zic ca vine de la vreun lanț ( culbutori?) in dreptul cilindrului 2 de la st la dr cum te uiti la motor. 

    Masina are km reali . (Am unele facturi in olandeza . De Ex AC  unit costa vreo 800 EUR si a picat la vreo 85000 km ... )asta o sa se dovedească maine la Volvo cred cand voi afla vrând nevrând cat costa un motor de le Volvo , asa fac ăștia ca sa scape de tine ... iti spun cat costa motorul si iti garantează ca ti-au rezolvat problema.... are si logica.. capitalista.. cel mai greu cred ca e sa-si dea seama de si cum ca sa nu schimbe apoi sa revină problema . De Ex mie mi se pare f normal cand schimbi toate injectoarele sa verifici si pompa de înaltă presiune sau chiar sa o înlocuiești... in fine sunt terminat cu rahatu asta de masina . Cealaltă e mai simpla .. EUR 3 cureți agr si merge încă 20000 fara mari probleme 

     

     


  4. Am incredere in Mecanic dar...pana la sfârșitul lui Decembrie nu pot ajunge in România si aici la Volvo inGermania am programare in data de 8 printre picături..

    intre timp unu zice sa merg la Volvo altu nu are diagnoza si sa vin joi , dar el crede ca sunt injectoarele si altul mi-a luat 6 EUR sa-mi zică de nu stiu ce cod p-138 sau.p 136 .  Releu de bujii..masina chiar  pornește perfect .... ... ce plm sa se strice la 153000 km!? Lanțul ara ar fi prea devreme ..


  5. Salut tuturor pasionații de Volvo ! 

    Am cumparat in Volvo v50 1.6 D 109 ps  cod motor  D4164T   2006 153 ooo km , de vreo cateva zile . 

    Mecanicul cu care am mers sa iau masina a zis ca nu e f grav, tind sa cred ca nu prea e asa . Am cumpărat si un icarsoft 906 sa pot șterge erorile. La pornire face mai rau apoi zgomotul e usor sporadic dar mai slab in intensitate . A mai avut cineva problema asta? Cureaua arată pe capota schimbată la 120000 km . Pt 33000 km arată cam ciupita . Sunt in Germania si programare la Volvo pe o raza de 25 km nu am reușit decât peste 2 saptamâni . Revin cu detalii. Mulțumesc 


  6. Salut tuturor pasionații de Volvo ! 

    Am cumparat in Volvo v50 1.6 D 109 ps  cod motor  D4164T   2006 153 ooo km , de vreo cateva zile . 

    Mecanicul cu care am mers sa iau masina a zis ca nu e f grav, tind sa cred ca nu prea e asa . Am cumpărat si un icarsoft 906 sa pot șterge erorile. La pornire face mai rau apoi zgomotul e usor sporadic dar mai slab in intensitate . A mai avut cineva problema asta? Cureaua arată pe capota schimbată la 120000 km . Pt 33000 km arată cam ciupita . Sunt in Germania si programare la Volvo pe o raza de 25 km nu am reușit decât peste 2 saptamâni . Revin cu detalii .

    IMG_7956.JPG

    IMG_7959.JPG

    IMG_7962.MOV

    1 person likes this