costiag

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About costiag

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday January 01

Profile Information

  • Locatie arges
  • Auto volvo 460
  • Fabricatie 1995
  1. probleme la 460 nu-mi mai indica temperatura

    scuze tuturor ca nu am mai postat absolut nimic in ultimele 2 saptamani referitor la problema cu sonda de temperatura,dar am avut altele mai importante pe cap si nu m-am mai ocupat de aceasta problema. referitor la ce spunea danut cu cablul de masa al masinii se poate sa fie una din cauze,oricum o sa-l desfac sa-l curat si sa-l montez la loc sa vedem ce se mai intampla si de data asta. TU stef ai rezolvat problema? sau e tot la fel ca inainte,nu indica temperatura?
  2. probleme la 460 nu-mi mai indica temperatura

    am demontat ceasurile relativ simplu.am verificat firul din sonda care intra in ceasul de apa,este super si are si continuitate,deci un subiect inchis referitor la fir. am fost plecat cu masina cam 100 km,si ceasul de apa functioneaza dar uneori,asa vrea el. daca cumva opresc motorul surpriza!!!,ceasul nu mai arata,decat dupa un anumit nr. de km,nu stiu ce se intampla,sincer.
  3. etrier spate

    are mare dreptate adi.daca totusi vreti sa-l curatati incercati cu un lemn de esenta moale,este cel mai indicat pt asa ceva,si inca ceva : sigur ca se poate repara,doar nu este facut de extraterestrii ,
  4. sincer adi pentru mine parca vorbesti de ceva sf ,in primul rand nu stiu ce este acel vadis despre care vb,ce sa fac nu prea am umblat pe calc asa frecvent ca tine. Despre eroare la motor pot sa-ti spun ca nu i-mi da nici una,numai cea de bec ars timp de 5 min sa zic, in rest nici una. Nici nu stiu ce este pinul 2 despre care vb
  5. probleme la 460 nu-mi mai indica temperatura

    am descoperit firul care vine din sonda in ceasul de apa ,este perfect. L-am verificat pana unde intra in ceas si nu este intrerupt nicaeri,problema ramane totusi la sonda,nu cred ca are masa.
  6. Probleme cu relantiul la un S40 motor 2,0l

    salutare! cum mai stai cu relanti-ul? sa rezolvat problema ca si eu am o problema asemanatoare cu a ta. ai descoperit ceva cumva? sau sa rezolvat cu curatarea pana la urma,ceea ce eu nu cred in chestia cu recalibrarea
  7. Am montat motorasul de ralanti(pas cu pas) care mi-a sosit recent si surpriza!!!!!!,motorul functioneaza la fel de prost ca si inainte,adica atunci cand il pornesc dimineta adica atunci cand este rece moare pur si simplu daca nu tin acceleratia calcata,dar dupa ce se incalzeste nu mai moare dar variaza foarte mult turatia de la 800 la 1200. Stie cineva cumva ce se intampla cu chestia asta din ce cauza face in acest fel Are legatura cu senzorul de la clapeta? si daca da ce trebuie facut?
  8. probleme la 460 nu-mi mai indica temperatura

    curand sper sa am timp sa desfac ceasurile din bord sa ma uit la acel fir care intra in bord sa vad cam care e faza cu el,sper sa nu intampin dificultati la desfacerea ceasurilor pentru ca nu le-am desfacut niciodata Referitor la acel fir am schimbat si papucul care intra in sonda si e la fel situatia,dar curios este faptul ca atunci cand pun papucul la masa sondei ceasul functioneaza(este adevarat se duce pana la temperatura maxima si acolo sta timp ce eu tin papucul la masa sondei).
  9. probleme la 460 nu-mi mai indica temperatura

    nu nu am pus nici un fel de pasta pt etansare,am pus la loc saiba de cupru care era inainte.
  10. probleme la 460 nu-mi mai indica temperatura

    am inteles,este destul de clar danut,dar cum am scris si mai sus nici firul nu cred sa fie intrerupt pentru ca din momentul cel il scot din sonda si il pun la masa sondei(pe exagonul ei),ceasul de la apa functioneaza,deci nu este intrrupt,nu crezi? Ai cunostinte despre alta sonda?,ca eu am mai gasit una paralela cu cea din spate de langa termostat,am scos mufa din sonda si m-am uitat la bord si i-mi arata defectiune la sonda lambda,o mai fi si alte sonde?
  11. eu am comandat bosch second nu chinezarie
  12. probleme la 460 nu-mi mai indica temperatura

    senzorul de la termostat cam unde se afla? Spui de cel cu sonda care se afla langa termostat sau e altul? Am urmarit firele dar la un moment dat intra intr-un manuchi de fire si nu-mi dau seama. Astazi am lasat motorul sa mearga si la un moment dat a pornit electoventilatorul,deci functioneaza ,mai ramane ceasul de apa de la bord sa functioneze dar nu stiu unde sa mai caut defectul.
  13. super tare din moment ce unul nou este in jur de 1000 lei la banii astia nici nu ma astept sa functioneze nu am ajuns deocamdata adi pe sub masina sa vad codurile de pe catalizator si toba finala
  14. 80 lei plus taxe postale
  15. tot ce trebuie sa intebati este codul de piesa. de ex eu am comandat de pe calibra dar la momentul cautarii mele am descoperit si unele vectra si alfa au acelesi tip de motoras,dar atentie motoarele sa fie 2000 cmc.