costiag

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by costiag


  1. scuze tuturor ca nu am mai postat absolut nimic in ultimele 2 saptamani referitor la problema cu sonda de temperatura,dar am avut altele mai importante pe cap si nu m-am mai ocupat de aceasta problema.

    referitor la ce spunea danut cu cablul de masa al masinii se poate sa fie una din cauze,oricum o sa-l desfac sa-l curat si sa-l montez la loc sa vedem ce se mai intampla si de data asta.

    TU stef ai rezolvat problema? sau e tot la fel ca inainte,nu indica temperatura?


  2. am demontat ceasurile relativ simplu.am verificat firul din sonda care intra in ceasul de apa,este super si are si continuitate,deci un subiect inchis referitor la fir.

    am fost plecat cu masina cam 100 km,si ceasul de apa functioneaza dar uneori,asa vrea el.

    daca cumva opresc motorul surpriza!!!,ceasul nu mai arata,decat dupa un anumit nr. de km,nu stiu ce se intampla,sincer.


  3. Am montat motorasul de ralanti(pas cu pas) care mi-a sosit recent si surpriza!!!!!!,motorul functioneaza la fel de prost ca si inainte,adica atunci cand il pornesc dimineta adica atunci cand este rece moare pur si simplu daca nu tin acceleratia calcata,dar dupa ce se incalzeste nu mai moare dar variaza foarte mult turatia de la 800 la 1200.

    Stie cineva cumva ce se intampla cu chestia asta din ce cauza face in acest fel

    Are legatura cu senzorul de la clapeta? si daca da ce trebuie facut?


  4. curand sper sa am timp sa desfac ceasurile din bord sa ma uit la acel fir care intra in bord sa vad cam care e faza cu el,sper sa nu intampin dificultati la desfacerea ceasurilor pentru ca nu le-am desfacut niciodata :mellow:

    Referitor la acel fir am schimbat si papucul care intra in sonda si e la fel situatia,dar curios este faptul ca atunci cand pun papucul la masa sondei ceasul functioneaza(este adevarat se duce pana la temperatura maxima si acolo sta timp ce eu tin papucul la masa sondei).


  5. am inteles,este destul de clar danut,dar cum am scris si mai sus nici firul nu cred sa fie intrerupt pentru ca din momentul cel il scot din sonda si il pun la masa sondei(pe exagonul ei),ceasul de la apa functioneaza,deci nu este intrrupt,nu crezi?

    Ai cunostinte despre alta sonda?,ca eu am mai gasit una paralela cu cea din spate de langa termostat,am scos mufa din sonda si m-am uitat la bord si i-mi arata defectiune la sonda lambda,o mai fi si alte sonde?


  6. senzorul de la termostat cam unde se afla? Spui de cel cu sonda care se afla langa termostat sau e altul?

    Am urmarit firele dar la un moment dat intra intr-un manuchi de fire si nu-mi dau seama.

    Astazi am lasat motorul sa mearga si la un moment dat a pornit electoventilatorul,deci functioneaza :hello2: ,mai ramane ceasul de apa de la bord sa functioneze dar nu stiu unde sa mai caut defectul.


  7. Am inteles ce spui tu danut dar eu fac drumuri lungi destul de rar adica o data la doua luni poate,dar posibil sa ai dreptate referitor la termostat ca a ramas blocat datorita solutiei pe care am tot bagat-o in radiator.

    Ce ma sfatuiesti sa scot termostatul si eventual sa il curat sau sa bag in sitemul de racire o solutie pentru curatat? ca oricum am comandat ceva solutie pentru curatat sistemul.

    O ultima intrebare am : de ce totusi nu indica apa la bord? ca motorul ajunge la o temperatura destul de mare din moment ce toate furtunele si inclusiv radiatorul sunt foarte fierbinti,oare sonda nu poate masura temperatura din cauza termostatului ca este deschis?


  8. am inlocuit si papucul de la sonda si surpriza!!!! tot nu functioneaza.Intradevar am uitat sa-ti spun.Pe parcursul a 1 an de zile eu am tot pus in sisemul de racire solutie pentru etansat porii din radiator,oare sa fie asta o problema? Sa fi intrat solutia aia pe undeva pe unde nu trebuia?

    Intrebarea cea mai arzatoare este: mai exista si alte sonde de apa sau papuci de la motor pe care nu i-am verificat inafara de sonda de apa si termocupla de la radiator pe care tocmai le-am schimbat? pentru ca ceasul din bord functioneaza .


  9. salutare adi,multumesc inca odata pentru ca te-ai interesat pt mine referitor la radiator(am vb aseara la tel)

    referitor la intrbarea ta,cel putin la mine la 460 toba finala cum ai spus si tu este ruginita decand am cumparat masina,si este walker.acuma nu mai stiu daca este originala a masinii.Catalizatorul sincer nu stiu nu m-am bagat sub ea sa vad ce marca este. :hello:


  10. multumesc mult danut pentru raspuns ,dar am inlocuit sonda cu una noua si tot degeaba.Daca firul care vine in sonda il ating la masa masinii ceasul de bord de la temperatura functioneaza dar nu e normal pentru ca nu are nici un papuc la masa masinii,decat in centrul sondei,si cel din centru nu face legatura cu masa masinii.


  11. fratilor stie cineva ce se intampla cu masinuta mea de nu mai arata temperatura la bord?

    Am schimbat termoculpa de la radiator,si sonda de apa cred,care vine in spatele motorului,(dupa spusele electricianului) si nu sa intamplat absolut nimic.

    A SI INCA CEVA!! decand faza cu indicatorul de bord nici nu mai porneste electroventilatorul,deci nici nu am racire la motor.

    Daca sa mai confruntat cineva cu asa ceva va rog soptiti-mi si mie,ca decand sau facut toti electricieni nici nu mai stii cum i-ti ia foc masina :help: .