ame_70

Membru
  • Content count

    79
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ame_70


  1.     Bogdan, din pacate cine nu e in "bransa" nu intelege diferenta intre piese DE ORIGINE si PIESE AFTERMARKET...

        Pentru cine n-a prins ce-a spus bogdan. Aceeasi "Marie", daca i se pune alta palarie, costa cu 200Eur mai mult. Iar PRIMUS, fiind dealer VOLVO, este OBLIGAT sa puna acea Marie SCUMPA la masinile noastre. Chiar daca doar Palaria (cutia albastra) e de ea.

        Acum se intelege ? Nu sunt EI jepcari, ci daca pun piese obtinute "sarind" peste firma-mama, nu se mai numesc REPREZENTANTA ci SERVICE DE CARTIER ! VOLVO ROMANIA NU ARE VOIE SA PUNA PIESE DECAT VENITE IN CUTIE ALBASTRA DE LA VOLVO SUEDIA. Sau orice alt VOLVO din lumea asta. Indiferent ca in cutia aia este BOSCH, SIEMENS, IPRS BANEASA sau TOHAN ZARNESTI !!! Asta se impacheteaza, asta vine la comanda, asta se vinde !

    Acum se pot calma spiritele ?!

    Chiar daca nu sunt in bransa, si am recunoscut lucrul asta de la inceput, refuz sa cred Alex, ca in momentul cand mi-am cumparat discurile de frana, si te-am intrebat pe tine, tu mi-ai raspuns ca cele originale pe masina mea, puse de Volvo, sunt Brembo, ca atare le-am si comandat la tine. Discuri pe care si acum le am la masina fara niciun fel de problema.

    Eu m-am uitat cu atentie pe cele care le-am schimbat, si nici pe alea nu scria "Volvo".

    Si mai este o smecherie, o piesa in cutie albastra trebuie sa treaca un test mai riguros decat o piesa care pleaca direct in piata ambalata de diversi.

    Pt cine nu stie un produs este facut de o masina pe o banda, acea banda de productie are uzurile ei si se intampla sa existe rebuturi, astea nu sunt bagate la pierderi sau cel putin nu toate si se vand la impachetatori .

    Cand am intrebat pe forum, mi s-a raspuns de catre tine, s-o iau pe cea originala, ceea ce am si facut. Observ acum ca "originalul" pentru mine, nu este acelasi lucru ca si "originalul" pentru tine.

    Eu refuz sa cred, ca Bosch este o firma de "impachetatori", ci mai degraba o firma care produce aceasta piesa, si pentru Volvo, si se potriveste  si pe un motor de Renault.

    Acum ma intreb: Cine ia piesa cea mai buna? Volvo, Renault sau Bosch? Cum se vinde?

    Nu stiu ce ma face sa cred, ca Bosch nu s-ar compromite, sa vanda rebuturile.

    Dupa cum am mai spus romanu isi cumpara Volvo pt ca este ieftin, unele Volvo sunt aproape moka si cand vine vorba de intretinut romanu baga piese de dacie si se plange ca e proasta masina, ca se rupe distributia, ca bate motorul, ca papa ulei etc.

    Nu e obligat nimeni sa creada ce spun eu aici, oricum calitatea pieselor AFM este excelenta, piesele OEM sunt un moft iar mecanicii ar trebui sa munceasca moka.

    Topicuri din astea imi intaresc convingerea ca unii au ales Volvo pt ca e moka .

    Nu este pentru prima data, cand faci asemenea afirmatii. Pentru mine, a fost un vis sa-mi cumpar un 850 T5. Negasind mi s-a ivit aceasta oportunitate, sa cumpar aceasta masina, chiar din curtea "Primus Auto", dar spre fericirea mea, cunoscandu-l pe propietar, luand-o cu 30% mai ieftin.

    Daca o cumparam la pretul care era afisat de catre Primus, puteam sa-mi iau o masina noua dintr-o clasa mai inferioara.

    De aceea implinirea unui vis nu are pret. Pentru toate celelalte exista MasterCard. :))

    Nimeni nu vrea ca mecanicii auto sa lucreze moca, si in general, nu cred ca cineva isi doreste sa lucreze moca, dar nici sa fim jepcariti, nu e ok.

    Topicul asta a scos la iveala un lucru, cum cei de la "Primus Auto" ne privesc pe noi posesorii acestei marci de masini. Raspunsul lui Andy:

    Si mai uitati ceva ... o reprezentanta nu poate trai doar din acele reparatii ale masinilor voastre care nu pot fi facute de mecanicul de la coltul strazii. Un exemplu la T6-le meu. Am dat 4800 de euro +TVA pe o scula speciala care sa ma ajute sa schimb un cilindru. Acel cilindru costa 200 de euro iar manopera ar fi cam 50 de euro. Fara scula speciala nu se poate face operatiunea.Deci ... e bine nu?

    ...Nu e nici-un fel de favoare ca ti-ai luat o "scula" care ti-e de trebuinta, deoarece chiar se vinde XC60 in Bucuresti.

    Nu cred ca posesorii trebuie sa cada pe spate, pentru o stare de normalitate, dupa ce platesc atatia bani, ar fi culmea sa nu puteti desface nici "cilindrul", sau pentru ce folositi acea "scula".

    Si eu cand mi-am deschis restaurantul, mi-am cumparat tigai, oale, etc. pentru a functiona.

    Diferenta o face numai concurenta, alta atitudine cand mai sunt 1500 de carciumi in Bucuresti, si alta cand esti singur pe piata si oamenii sunt obligati sa vina sa-si faca reviziile acolo, altfel pierzandu-si garantiile.

    Nu stiu daca te-ai intrebat vreodata, de ce cei care ies din garantie, nu mai vin sa-si faca service-ul acolo.

    Daca ar mai fi fost un service, doua, "Volvo", cu siguranta-ti puneai aceste intrebari.

    Cu stima si chiar imi place foarte mult masina pe care o am, deoarece am reusit sa-mi implinesc un vis. ;]


  2. Pai e logic domle, daca scrie bosch pe piesa x platesc y euro, daca scrie manufactured for volvo by bosch platesc ny euro, unde n ia orice valoare vrea importatorul.

    Inca o data spun, piesa este IDENTICA, nu scrie pe cea originala manufactured for volvo by bosch, si nici pe cea pe care am pus-o. Poate scrie pe cutie. Logic ar fi sa scrie si pe piesa.

    Da, am factura, si garantie un an de zile, pe piesa care am cumparat-o in cutie galbena.


  3. Sa platesc pe o cutie albastra 200 de euro, nu o sa se intample foarte curand.

    Ceea ce am vrut sa subliniez, este ca cei de la Primus Auto sunt jepcari, in sensul bun al cuvantului, si stiu ce vorbesc, si nici macar, nu incearca sa faca ceva in a se schimba.

    Cutie albastra, sau galbena, pe mine nu ma deranjeaza, putea sa mi-l trimita si in punga, atata timp cat datele sunt exacte, ca si pe piesa pe care am avut-o eu pe masina.

    Atat am avut de spus despre cei care repara Volvo la reprezentanta, dar ar trebui sa aiba o mai mare deschidere, pentru toata gama de masini care se afla pe piata, nu numai pentru cei care sunt obligati sa-si faca service-ul acolo, deoarece isi pot pierde garantia.

    Nu stiu cati sunt, cei care ies din garantie, si prefera sa se mai duca acolo.

    Va salut cu respect! Iti respect punctul de vedere Bogdan.

    Ei au "tupeul" asta deoarece sunt singuri, la Opel, BMW, etc stiti si voi la fel de bine ca si mine ca pretul la service difera.

    La Volvo, fiind singurul din Bucuresti, isi permit sa faca ceea ce vor. Problema e ca s'au mai dotat si service-urile de "cartier".

    Mai un elevator, un calculator, o cheie...mai un Matrixxx, Vadim, Bogdan, Alex, Roberto, se mai pricepe lumea la masini si la adus piese originale.


  4. Draga Andy, nu ti-am raspuns aseara, deoarece nu am cunostinte vaste ca si tine in domeniul mecanicii, dar azi m-am uitat la piesa originala de pe masina care ma bucur ca nu am aruncat-o, si o am in portbagaj, si am constatat cu surprindere ca datele sunt aceleasi de pe debitmetrul pe care eu l-am comandat ORIGINAL BOSCH.

    Pe debitmetrul meu nu scrie niciunde "Volvo" si nu cred ca a fost vreodata schimbat, deoarece masina a facut service-ul la voi pana la 200.000 km si nu apare niciunde in cartea service, ca l-ati fi schimbat vreodata cu un aftermarket.

    Eu cand am spus de piese originale, la asa ceva m-am referit, iar daca vrei sa-ti dau detalii despre service-ul pe care-l conduci, iti pot spune, ca in momentul in care am venit sa-mi iau o placa de numar, de la voi, inafara de faptul ca am asteptat 30 de minute, am intrebat si cat costa un set de amortizoare, iar domnul de la facturi, receptii, sau unde lucra, mi-a spus sec ca pentru masina mea, ma costa 50 de milioane lei vechi, plus manopera.

    Le-am luat tot de la Alex "AFTERMARKET" undeva la 10 milioane lei vechi, sau cam asa ceva, acum doi ani.

    Asa ca rugamintea mea la tine este, mai ales ca reprezinti unicul service pentru Volvo din Bucuresti, in momentul cand mai spui de piese originale, sa te interesezi in amanunt, puteai vedea datele masinii mele in profil, si-ti puteai da seama ca ceea ce ti-am spus eu, ca e debitmetrul ORIGINAL al masinii.

    Ca o ironie a sortii, nepoata mea lucreaza la proiectare Renault, si stia despre ce e vorba cu exactitate.

    M-am uitat si la un S80 azi, si spre surprinderea mea, scrie tot Bosch, niciunde "Volvo".

    Daca cumva debitmetrul meu Bosch, a venit intr-o cutie galbena, cu holograma, si toate sistemele de siguranta aferente, este AFTERMARKET, inseamna ca voi sunteti singurii care vindeti piese originale, nu numai in Romania ci si in Europa.

    Da, nu l-am luat de la reprezentanta Volvo din Paris, dar din moment ce este identica cu piesa de pe masina mea, cred ca e originala. Nu cred ca pe toate reperele masinii scrie "Volvo".

    Inca o data iti spun, nu ma pricep la mecanica, dar ochiometric, piesa este identica.

    Rugamintea mea este sa nu mai dezinformezi.

    Iti multumesc pentru raspunsul prompt pe care mi l-ai dat, dar sa stii ca piesa e originala. [:


  5. Nu cred ca fac off topic, dar aceeasi intrebare o am si eu pentru cei de la "Primus" din Bucuresti.

    De ce debitmetrul meu original din Franta, cu tot cu transport m'a costat 260 euro, iar de la ei am primit urmatorul raspuns?:

    Buna ziua,

    Piesa solicitata costa 2142 RON cu TVA si se poate aduce pe comanda in 8 zile cu un avans de 50%.

    Cu stima,

    Mihai MATEI

    PRIMUS AUTO

    Sa creada ca suntem mai instariti ca francezii si ne permitem sa platim dublu pentru aceeasi piesa este trist...

    Afisez pentru verdicitate si factura din Franta:

    post-906-12877886447878_thumb.jpg


  6. Dupa o luna de asteptari si cautari, (ii multumesc lui Roberto pentru efortul depus), am intrat in posesia debitmetrului original, trimis de o nepoata de'a mea din Franta.

    L'am pus pe masina, si deja simt o imbunatatire substantiala. Eu am scos bornele de la baterie cand l'am montat.

    Intrebarea mea este daca, mai pot avea eroarea de MAF, sau s'a resetat odata cu scoaterea bornelor?

    In incheiere ii multumesc lui Matrixxx pentru ca a descoperit "buba", si lui Bogdan pentru sfaturi.