Draga Vlaad, am trecut si eu prin ce ti se intampla tie acum, cu deosebirea ca la mine a durat 19 luni pana am rezolvat problema care de multe ori m-a pus in situatii jenante: sa dau la cheie si sa nu porneasca, de parca nu era Volvo ci Dacia 1310. De fiecare data cand ma urcam in ea, ma intrebam: oare acum o sa porneasca sau raman pe camp? (cand plec de la servici).
Am citit forumul prezent de cateva ori de la inceput la coada si invers, si nu am gasit pe nimeni care sa imi dea solutia.
Am facut x drumuri si diagnoze la reprezentata Volvo, in care nu gaseau nici o eroare si se uitau la mine de parca era ceva in neregula cu mine nu cu masina. Am lasat-o acolo o saptamana ca cineva sa o porneasca in fiecare zi sa gaseasca problema pornirii aleatorie a masinii. Bineinteles masina a pornit f bine si nu au gasit nimic.
La sfaturile a multor mecanici priceputi, am inceput prin a schimba bujiile, am curatat EGR, am schimbat carcasa de plastic a filtrului de motorina pentru ca apareau cateva bule din cand in cand. Degeaba.
Apoi am verificat injectoarele si pompa diesel pe banc de probe la Rune, care mi-au zis ca sunt ok, dar am un injector care nu este in parametrii optimi de functionare, si ca este ceva minor, ca nu asta e cauza din care porneste aleator. La sfatul cuiva de acolo am schimbat senzorul de la axul cu came. Degeaba.
Am verificat si curatat electromotorul, am schimbat bendixul. Degeaba.
Am curatat toti senzorii cu spray de contact, am verificat bateria, panourile de sigurante. Degeaba.
Renuntasem la ideea ca voi gasi problema pana intr-o zi cand am citit ceva pe un forum din afara.
Citeste cu atentie linkul de mai jos si poate ai noroc. Succes!
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=77742&highlight=throttle&page=2