-
Content count
56 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by VOVLO 850
-
-
In prima poza vad un exhaust manifold Japan, de pe S60. S-a mulat "la fix" cu prinderea de pe bloc a 2.0-ului ?
Ce turbina ai acum - 19T cu foaia compresorului de la ARD CU 11 lame ?
Bafta si rabdare la restaurare !
Si fa cum spune si Alex mai sus - ca eu nu am mai apucat
Si mai ales - uita de Motul la 850. Il papa ca pe lapte.
Da galeria a mers perfect, turbo e cea de pe s60 si cu fluturasul de la ARD , turbina facuta de noi AVD Turbo din Bucuresti , referitor la ulei sunt putin sceptic si cred ca in rodaj o sa folosesc un 5W50 si ma mai documentez intre timp !! Va multumesc ptr sfatul referitor la ulei !!!
PS : Daca aveti nevoie de reconditionat orice turbo va pot ajuta la preturi decente si garantie 12 luni .
-
salutare, greu cu 850-ul , ne pregatim de restaurare si lucram intr-una . Am atasat ceva poze, sper sa va placa !!
Turbo nou cu fluturas de la ARD, furtune noi, segmentat, orige garnitura, cuzinet , oring schimbat.
Distributie plus intinzatoare + role noi, ulei Motul 300V 15W50 ... si furtune intercoolere siliconate, ca sa fie top !!!
O sa fie gata de vanzare in maxim o luna!!!
Revin cu pozele cand e pus pe masina si cu video la prima pornire !!
Cu stima
-
Salutare si La Multi Ani !!!
Am si eu nevoie de pozitia 8 din poza
-
salut, iti dau 200 de euro pe ce a ramas ?
-
in talon este 2.0 210cp, T5, in realitate este 2.3 turbo..T5R stage 3
Pentru cei interesati de reconditionarea turbosuflantelor va pot ajuta cu cea mai mare placere si preturi decente !
-
La Multi Ani si un An Nou Fericit !
Si sa traiasca si un calduros La Multi Ani pentru toti cu numele de Ion, Ionut, ... !
acum al meu consuma la 80 km/h 6.6l, 100km/h 8l, 140km/h 11l, restul nu mai conteaza !!! ( acum iarna, in oras, la un stil de condus, nu lenes, am un consum de 18l, nu pot sa merg incet sincer )
In continuare, pentru cine doreste piese de Volvo 850 sunt donator. ( mai putin elemente de caroserie )
-
salutare,
dar ce consum ai acum ?!
(Ptr. Matrix : la t5-ul meu din 94 nu am immobilizer in ECU si cred ca de aceea a mers, la pini sunt identice calculatoarele )
-
seara buna tuturor,
dupa ce am stat cu masina pe dreapta 2 saptamani pentru ca nu mai pornea , si culmea nu pricepeam de ce... ( in urma schimbarii cutiei de viteze , la care vechea nu-mi mai intra intr-a-doua ) mi-am luat inima-ni dinti si am zis ca e calculatorul .
Cum se manifesta masina mea : puneam contactul, porneau automat ventilatoarele motor + AC , masina decedata, search on Google,...nimic, am telefonat la Criss din Giurgiu, mi-a trimis un calculator de 2.3 T5, pus pe masina , dadea sa proneasca si atat,..eram foarte suparat, in cele din urma am comandat alta memorie ( dupa seria vechiului calculator al meu, seria procesorului ) sa o montez pe noul calculator de la Criss ( http://www.ebay.co.u...E:X:AAQ:GB:1123 ) .
Dupa 1 saptamana imi ajunge ( vechiul chip de pe ECU are 32 de pini, cel nou are 28, vezi atasament ) , il pun prima oara in soclul de pe ECU-ul meu, nimic, acelasi simptom, pun soclu pe noul calculator de la Criss, masina porneste la sfert si sunt foarte fericit.
Volvo-ul , cu noul chip fuge ca nebunul, sper sa am timp sa-i montez acum in iarna si noua pompa de benzina Walbro + regulatorul de presiune din rampa + 19T-ul.
Chiar sunt mandru ca am un Volvo 850 T5 ! ( e ca-n viata, nu ai cum sa te bucuri de o femeie frumoasa fara sa investesti impotriva vointei tale ) )
-
salut,
din punctul meu de vedere ar trebui sa desfaci senzorul care citeste pozitia pedalei de acceleratie ( foloseste un curatitor de contacte ) si-i faci tu cursa de nenumarate ori, dupa care ai "motorasul" care realizeaza amestecul de aer la relanti "idle air regulator" care este chiar langa/deasupra clapetei de acceleratie, de asemenea sa-i faci un clean-up ( asta doar daca esti sigur ca ai bujiile/fisele/delcoul ok ).
cum a mentionat si Matrix debitmetrul are un rol important ( nou, promo la Autonet in jur de max. 300 de ron ).
referitor la amortizoare te pot ajuta cu mare placere , trebuie doar sa ceri !
Cu stima,
-
Pentru cei interesati mai am urmatoarele piese :
- Radiator apa + Intercooler + ventilator motor ok
- debitmetru aer nou ( HÜCO - 138363 - senzor debit aer ) - 230 RON
- RAMPA INJECTIE + injectoare ok
- pompa benzina ( 2 bucati, ambele ok )
- senzor axa cu came ok
- senzor vibrochen ok
- amortizoare ( 199 ron / buc ) superok
- galerie evacuare ok
- senzor clapet acceleratie ok
- carcasa filtru aer ok
-
-
-
cu multumirile de rigoare dl.Marian am instalat astazi si blow-off-ul si ceasul de presiune turbo.
- saptamana viitoare trebuie sa soseasca pompa de benzina si regulatorul de presiune din rampa.
O sa va tin la curent cu ce modificari mai apar la masina mea verde !
Referitor la consum ... nu cred ca mai conteaza ... poate sa consume acum cat vrea !! ( ~ 20 )
-
este un spray ptr vopsirea sistemului de evacuare / tobe de esapament etc ..
-
am injectoare de 315cc.
pentru vopsirea motorului am folosit vopsea argintie ptr sobe * rezista pana la 800 grade.
-
salutare,
Am asa :
Chiuloasa de S60 ( cea cu tachetii mecanici ) axele cu came, baia de ulei, PCV-ul, vibrochen de 2.0 ( 2 bucati ) , turbina de pe 2.0 20V 210CP B5204T 13G parca , stare buna cu tot cu galerie, si cam atat !
Uite adaug si cateva poze , sper sa fie pe placul vostru !
Tocmai la a mea am terminat de segmentat motorul, i-am pus turbina 16T, vibrochenul de pe B5234T3, si astept sa-i dau o cheie !
Va tin la curent !
-
salutare,
ma bucur ca am nimerit-o acum ca si culoare .
Daca e careva interesat, detin un motor 2.3L ( motor dupa S60 tip motor B5234T3 cel de 250CP ) , + turbina 13g de la motorul meu tip B5204T din care va puteti infrupta cu piese . ( eu am folosit din el doar vibrochenul , chiuloasa , bielele si pistoanele ) .
O sa adaug poze cu ce am facut eu la volvo-ul meu. Sper sa va placa !
Cu respect,
-
-
eu m-am chinuit sa fac clean look.. si tu ma sfatuiesti acum sa le pun la loc .. Le ofer / donez oricarui le doreste . ( ma refer la bandourile laterale ).
De asemenea donez arcurile vechi de pe masina ( au fost scurtate cu o spira si remodelate sa vina pe flansa amortizorului )
-
-
-
Motor complet 2.0T + instalatie GPL are pretul de 300 euro !
Salut
Un pret pentru interior S70?
Nu vinde doar interiorul..vrea sa dea toata masina..masina este impecabila DOAR ca are volanul pe partea dreapta !
-
senzor detonatie banuiesc ca te referi la senzorul de punct mort ( adik senzori impulsuri arbore cotit ) ??
Te rog: fără astfel de scriere!
-
salutare,
ma poti ajuta si pe mine ptr un volvo 850 sedan de eleronul de pe T5-R? sau body-kitul complet sau jantele ?!
Consum Volvo 850 T5
in VOLVO 850/S70
Posted · Report post
prima pornire