VOVLO 850

Membru
  • Content count

    56
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by VOVLO 850


  1. In prima poza vad un exhaust manifold Japan, de pe S60. S-a mulat "la fix" cu prinderea de pe bloc a 2.0-ului ?

    Ce turbina ai acum - 19T cu foaia compresorului de la ARD CU 11 lame ?

    Bafta si rabdare la restaurare !

    Si fa cum spune si Alex mai sus - ca eu nu am mai apucat :smile:

    Si mai ales - uita de Motul la 850. Il papa ca pe lapte.

    Da galeria a mers perfect, turbo e cea de pe s60 si cu fluturasul de la ARD , turbina facuta de noi AVD Turbo din Bucuresti , referitor la ulei sunt putin sceptic si cred ca in rodaj o sa folosesc un 5W50 si ma mai documentez intre timp !! Va multumesc ptr sfatul referitor la ulei !!!

    PS : Daca aveti nevoie de reconditionat orice turbo va pot ajuta la preturi decente si garantie 12 luni .

    post-1680-0-10968500-1413824892_thumb.jp


  2. salutare, greu cu 850-ul , ne pregatim de restaurare si lucram intr-una . Am atasat ceva poze, sper sa va placa !!

    Turbo nou cu fluturas de la ARD, furtune noi, segmentat, orige garnitura, cuzinet , oring schimbat.

    Distributie plus intinzatoare + role noi, ulei Motul 300V 15W50 ... si furtune intercoolere siliconate, ca sa fie top !!!

    O sa fie gata de vanzare in maxim o luna!!!

    Revin cu pozele cand e pus pe masina si cu video la prima pornire !!

    Cu stima

    post-1680-0-81493900-1413816244_thumb.jp

    post-1680-0-95212000-1413816256_thumb.jp

    post-1680-0-93128200-1413816271_thumb.jp

    post-1680-0-04726000-1413816285_thumb.jp

    post-1680-0-31642800-1413816295_thumb.jp

    post-1680-0-01873900-1413816313_thumb.jp

    post-1680-0-57199600-1413816324_thumb.jp

    post-1680-0-92442400-1413816335_thumb.jp

    post-1680-0-39971300-1413816347_thumb.jp


  3. La Multi Ani si un An Nou Fericit !

    Si sa traiasca si un calduros La Multi Ani pentru toti cu numele de Ion, Ionut, ... !

    acum al meu consuma la 80 km/h 6.6l, 100km/h 8l, 140km/h 11l, restul nu mai conteaza :smile: !!! ( acum iarna, in oras, la un stil de condus, nu lenes, am un consum de 18l, nu pot sa merg incet sincer )

    In continuare, pentru cine doreste piese de Volvo 850 sunt donator. ( mai putin elemente de caroserie )


  4. seara buna tuturor,

    dupa ce am stat cu masina pe dreapta 2 saptamani pentru ca nu mai pornea , si culmea nu pricepeam de ce... ( in urma schimbarii cutiei de viteze , la care vechea nu-mi mai intra intr-a-doua ) mi-am luat inima-ni dinti si am zis ca e calculatorul .

    Cum se manifesta masina mea : puneam contactul, porneau automat ventilatoarele motor + AC , masina decedata, search on Google,...nimic, am telefonat la Criss din Giurgiu, mi-a trimis un calculator de 2.3 T5, pus pe masina , dadea sa proneasca si atat,..eram foarte suparat, in cele din urma am comandat alta memorie ( dupa seria vechiului calculator al meu, seria procesorului ) sa o montez pe noul calculator de la Criss ( http://www.ebay.co.u...E:X:AAQ:GB:1123 ) .

    Dupa 1 saptamana imi ajunge ( vechiul chip de pe ECU are 32 de pini, cel nou are 28, vezi atasament ) , il pun prima oara in soclul de pe ECU-ul meu, nimic, acelasi simptom, pun soclu pe noul calculator de la Criss, masina porneste la sfert si sunt foarte fericit.

    Volvo-ul , cu noul chip fuge ca nebunul, sper sa am timp sa-i montez acum in iarna si noua pompa de benzina Walbro + regulatorul de presiune din rampa + 19T-ul.

    Chiar sunt mandru ca am un Volvo 850 T5 ! ( e ca-n viata, nu ai cum sa te bucuri de o femeie frumoasa fara sa investesti impotriva vointei tale :smile:) )

    post-1680-0-02199600-1354139950_thumb.jp


  5. salut,

    din punctul meu de vedere ar trebui sa desfaci senzorul care citeste pozitia pedalei de acceleratie ( foloseste un curatitor de contacte ) si-i faci tu cursa de nenumarate ori, dupa care ai "motorasul" care realizeaza amestecul de aer la relanti "idle air regulator" care este chiar langa/deasupra clapetei de acceleratie, de asemenea sa-i faci un clean-up ( asta doar daca esti sigur ca ai bujiile/fisele/delcoul ok ).

    cum a mentionat si Matrix debitmetrul are un rol important ( nou, promo la Autonet in jur de max. 300 de ron ).

    referitor la amortizoare te pot ajuta cu mare placere , trebuie doar sa ceri :) !

    Cu stima,


  6. Pentru cei interesati mai am urmatoarele piese :

    - Radiator apa + Intercooler + ventilator motor ok

    - debitmetru aer nou ( HÜCO - 138363 - senzor debit aer ) - 230 RON

    - RAMPA INJECTIE + injectoare ok

    - pompa benzina ( 2 bucati, ambele ok )

    - senzor axa cu came ok

    - senzor vibrochen ok

    - amortizoare ( 199 ron / buc ) superok

    - galerie evacuare ok

    - senzor clapet acceleratie ok

    - carcasa filtru aer ok


  7. schimbat luminile din bord si clima ... sper sa va placa !!!

    ( apropo, am de vanzare kit complet amortizoare KYB EXCEL-G fata si KYB Premium spate ( 800 RON tot kitul ) , am rulat cu ele 1000km, acum tocmai mi-am achizitionat un set de amortizoare Bilstein B6 )

    post-1680-0-69220300-1349766796_thumb.jp

    post-1680-0-38549000-1349766801_thumb.jp

    post-1680-0-13022900-1349766807_thumb.jp


  8. cu multumirile de rigoare dl.Marian :smile: am instalat astazi si blow-off-ul si ceasul de presiune turbo.

    - saptamana viitoare trebuie sa soseasca pompa de benzina si regulatorul de presiune din rampa.

    O sa va tin la curent cu ce modificari mai apar la masina mea verde :smile: !

    Referitor la consum ... nu cred ca mai conteaza ... poate sa consume acum cat vrea !! ( ~ 20 )

    post-1680-0-77703200-1335442241_thumb.jp

    post-1680-0-53300800-1335442247_thumb.jp

    post-1680-0-30159500-1335442254_thumb.jp

    post-1680-0-72328700-1335442275_thumb.jp

    post-1680-0-40645500-1335442282_thumb.jp

    post-1680-0-90047000-1335442288_thumb.jp


  9. salutare,

    Am asa :

    Chiuloasa de S60 ( cea cu tachetii mecanici ) axele cu came, baia de ulei, PCV-ul, vibrochen de 2.0 ( 2 bucati ) , turbina de pe 2.0 20V 210CP B5204T 13G parca , stare buna cu tot cu galerie, si cam atat !

    Uite adaug si cateva poze , sper sa fie pe placul vostru :smile: !

    Tocmai la a mea am terminat de segmentat motorul, i-am pus turbina 16T, vibrochenul de pe B5234T3, si astept sa-i dau o cheie :( !

    Va tin la curent !

    post-1680-0-37481600-1331135213_thumb.jp

    post-1680-0-86583600-1331135224_thumb.jp

    post-1680-0-85642000-1331135235_thumb.jp

    post-1680-0-75499100-1331135246_thumb.jp

    post-1680-0-61148300-1331135255_thumb.jp

    post-1680-0-11649800-1331135284_thumb.jp

    post-1680-0-31350400-1331135298_thumb.jp

    post-1680-0-79590700-1331135324_thumb.jp


  10. salutare,

    ma bucur ca am nimerit-o acum ca si culoare .

    Daca e careva interesat, detin un motor 2.3L ( motor dupa S60 tip motor B5234T3 cel de 250CP ) , + turbina 13g de la motorul meu tip B5204T din care va puteti infrupta cu piese . ( eu am folosit din el doar vibrochenul , chiuloasa , bielele si pistoanele ) .

    O sa adaug poze cu ce am facut eu la volvo-ul meu. Sper sa va placa !

    Cu respect,


  11. eu m-am chinuit sa fac clean look..:) si tu ma sfatuiesti acum sa le pun la loc .. Le ofer / donez oricarui le doreste . ( ma refer la bandourile laterale ).

    De asemenea donez arcurile vechi de pe masina ( au fost scurtate cu o spira si remodelate sa vina pe flansa amortizorului )