Alex44
Membru-
Content count
235 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Alex44
-
-
Daca aprinzi pozitiile faza scurta se stinge nu? Ar putea sa fie asta solutia de avarie pana una alta
Cand esti parcat cu motorul pornit dar cu frana de mana trasa, se stinge faza scurta?
-
Functia asa se cheama, Daytime Running Lights sau Running Lights.
Cautand pe google deactivating daytime running lights vida am gasit instructiuni pas cu pas, da un search si tu si vezi daca se aplica si modelului tau sau daca iti dai idei noi de categorii de module sub care sa cauti functia.
-
Nu stiu decat ce a zis OP. Cand porneste motorul i se aprinde faza scurta. Am trasat o paralela cu lumea automobilistica pe care o cunosc, si anume masina mea. DRL consta in aprinderea luminilor de intalnire odata cu punerea contactului.
Stiu ca exista DRL-uri si alte lumini similare care nu indeplinesc normele legale pt a fi considerate DRL (dispunere, intensitate), dar eu vorbeam doar de functia responsabila de comportamentul reclamat de colegul blueman07 si nu de o componenta a sistemului de iluminare.
-
Cauta sa dezactivezi daytime running lights (DRL). Aceasta e functia responsabila de aprinderea luminilor odata cu pornirea motorului.
-
Daca ridici doar o roata, mare atentie sa ai DTSC (sau cum se cheama la volvo controlul tractiunii) OPRIT cand faci testul! Altfel o sa iti franeze roata suspendata si o sa incerce sa trimita putere catre roata de pe sol, si ai sanse ori sa-ti moara motorul ori sa cada de pe cric/capra.
Si o sa ai eroare ABS aprinsa pana nu mergi un pic cu ea sa se recalibreze.
-
Eu am patit-o cu o semnalizare.
Descuiam masina, flash-uiau toate semnalizarile, semnalziam de 2-3 ori sau stateam la semafor cu semnal pus si deodata incepea sa clipeasca mult mai des (semn de bec ars). Mergeam 10 minute fara semnal..isi revenea.
Mufa nu era bine stansa pe bec, dupa cateva secunde in care becul statea aprins se incalzea, mufa se dilata un pic si nu mai facea contact bine. Uitandu-te la mufa si la bec nu puteai observa problema, atat de mica era diferenta.
E doar o idee. Masina ta e mult mai noua si mai complexa, si poate fi altceva. Curentii nu sunt mari dar tot e bine sa inspectezi cat mai repede, n-ai vrea sa ia foc...
1 person likes this -
Pai ce-ar fi sa te scapam de ele
-
Cu drag, asteptam poze cu ea pe tocuri
-
Fiind baterie cu plumb, poti s-o descarci in siguranta pana pe la 60%, deci ai la dispozitie 50ah max.
Daca sistemul tau audio si ecranul consuma 600W, intr-o ora ai consumat cei 50A. Daca consuma 2-300W atunci ai la dispozitie 2-3 ore.
Asta e doar o simplificare grosolana, sunt mai multe necunoscute in ecuatie. (capacitate reala acumulator, rata de descarcare suportata, consumul tuturor sistemelor de pe masina, cat de lung e filmul)
Daca ai un multimetru poti sa dai drumu la film si sa verifici din timp in timp sa nu scada voltajul bateriei sub 12.2V, daca scade mai jos nu cred ca mai pornesti motorul, mai ales daca e rece. Apoi trebuie sa dai o tura luuuunga cu masina ca sa incarci bateria sau s-o pui pe redresor.
Daca ai redresor si access la o priza, atunci poti s-o tii conectata la redresor si sa te uiti fara grija.
-
Si eu am ramas in 3
http://www.volvo-club.ro/topic/25573-cumpar-janta-sv40-10-spite/#comment-324100
Poate ne combinam la un set
-
Cred ca un coleg mecanic sau care are magazin de piese te poate lamuri cel mai rapid. Daca arcurile si amortizoarele sunt compatibile fizic, ar trebui sa mearga si inaltatoarele.
Eu de ex initial mi-am pus pe fata arcuri de 1.5 diesel (eu avand 1.3 benzina) ca sa o mai inalt un pic, apoi am recurs si la inaltatoare (4cm spate 2 fata)
1 person likes this -
La 4/22/2019 at 7:53 AM, Grigorebarbosul a spus:Vazusem undeva pe Youtube cum puneau intre suspensie si caroserie, deasupra amortizatoarelor, o gernitura sau mai precis ca un spacer, ca re se instala direct pe piulitele originale ale amortizarorului si apoi se stringea totul si masina devenea mai inalta cu dependența de grosimea garniturii..
Eu mi-am inaltat masina cu distantiere de la Tema 4x4, sunt niste rusi deci cred ca nu va fi greu/scump sa comanzi de la ei
1 person likes this -
Eu mi-am inaltat masina cu distantiere de la Tema 4x4, sunt niste rusi deci cred ca nu va fi greu/scump sa comanzi de la ei
-
La regie proprie ti se da 70% din valoarea pieselor fara TVA. Pt manopera nu-ti dau nimic. Diferenta e uriasa, dar daca o bara costa mult si masina ta n-are decat defecte cosmetice poate fi o solutie.
-
Furtune de frana ranforsate se pot face la comanda, scrie in google sunt unii care vand discuri, placute, lichid de frana si furtune si doar asta.
Eu am luat etrieri mai mari pt ca arata trist masina cu rotile de 17. 282 fata 260spate vs 256 cu 250 stock.
Sunt interesat de o solutie pt confectionarea adaptoarelor de portetrieri, sunt veriga lipsa
-
Mie mi-au dat doar 50% despagubire la un incident similar, pt ca bara mai fusese vopsita, iar aripile erau unite cu fibra de sticla de bara. Mi-a intrat un pasat tare in fund, a indoit si spatiul rotii de rezerva, unde aveam o roata de volvo dezumflata
Am platit 650 de lei de sa-mi iau masina din service.
Tot euroins avea vinovatul, si am facut constatarea si reparatia la carstuning. Cu bara pusa, uitandu-ma in oala rotii de rezerva se vede lumina intrand... cred ca daca faceau practica niste copii la liceul auto si reuseau s-o indrepte si s-o chituiasca mai bine. De tratament anti coroziv sau vopsea chiara macar nici nu incape vorba, acum s-a si cojit ce grund avea din fabrica dupa indoit/indreptat/batut...
1 person likes this -
Autonomia tine de 2 factori, cat combustibil mai ai si in ce ritm il consumi. Cand se aprinde becul faci plinul si cu ocazia asta impusti 2 iepuri: Aflii consumul si aflii cat combustibil mai aveai in rezervor. Pe baza acestor 2 valori poti aproxima pe viitor autonomia ta de cand se aprinde becul.
Din burta as zice 50-100km in fuctie de regimul de mers. Avand diesel e bine totusi sa nu incerci dinadins sa aflii autonomia maxima pt a nu avea neplaceri in caz ca prinde un pic de aer
-
Nu apasa cu toata forta pe tragaciul pompei, sa curga cu debit mai scazut. O sa aibe timp sa se scurga in rezervor si n-o sa mai ajunga inapoi la nasul pistolului ca sa-l faca sa declanseze.
1 person likes this -
De obicei zgomotul de rulment de presiune se aude mereu, tace doar cand calci ambreiajul.
Volanta ar fi batut la plecarea de pe loc.
Ceva pe la cilindrul receptor?
-
Pisica aruncata sub rotile unui volvo...
3 people like this -
Daca ai facut 45K le poti schimba impacat. La 10.000km se recomanda sa "rotesti" anvelopele, adica roata fata stanga devine spate dreapta si asa mai departe. Evident nu poti face astea cu anvelopele unidirectionale, cu ele poti muta doar de pe fata stanga pe spate stanga... dar tot ajuta pt uzura mai uniforma...te tin mai mult pana la urma.
1 person likes this -
.I-am facut geometria si am constatat ca pe fata dreapta imi toceste cauciucul doar pe mijloc,inginerul a zis ca din cauza ca era desumflat(2 bari-225/40/18)acum imi sta volanul un pic spre dreapta,am atasat rezultatele inainte/dupa interventie.
Dar daca era dezumflat nu se tocea pe margini? La 2 bari oricum nu e dezumflat, chiar daca n-are cine stie ce balon.
-
Eu chiar glumeam cu prima fraza, si eram serios cu a doua.
Daca producatorul zice 1.8 aia e, daca pui pana sus cand se incinge poti avea surprize neplacute.
-
Singura explicatie logica e ca Alex Midnight umbla cu ocaua mica.
Ori asta ori intre cantitatea optima recomandata de producator pt umplere si "regula de aur" (umple pana da pe la buson) s-ar putea sa fie o diferenta.
Ca idee, si eu tot 2L am bagat in cutia mea total diferita, si in manual scria 1.7, si un mecanic de la mercedes mi-a spus ca se pun doar 1.7, nu pana curge. Eu nu o mai scurg acuma, dar poate data viitoare incerc sa bag doar 1.7 sa vad daca e vreo diferenta la cum intra in viteza sau poate la consum...
nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Pilotul automat nu merge pt ca masina e in protectie, nu invers. N-are treaba cu ambreiajul.
Masina a fost a ta de noua? Cum de nu ar DPF, nu a fost echipata in fabrica sau a fost eliminat ulterior?
S-ar putea sa ai wastegate-ul blocat pe deschis, sau actuarea lui sa fie deficitara.