Ily

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Ily


  1. Salut, se pare ca nu ati nimerit la meseriasi, trebuie sa va dau o veste proasta la acest capitol, am avut aceeasi problema de 3 ani, singurul mod in care se finalizeaza este reconditionarea casetei de directie, mai mult ca sigur este singurul motiv, eu am schimbat de 2 ori, in 3 ani, toata ( reformulez toata ) suspensia fata, reconditionarea acesteia nu tine mai mult de 2 ani, probabil ca acele garnituri din kit nu rezista la 200 bari cat da pompa hidraulica de servo. 


  2. Salut,

       Am rezolvat intre timp, am refacut integral toata cutia O_o, merge :), iar cine se sperie de 2500 Eu reparatia la cutie ... e pe bune ... costul pieselor este unul major, si, orele de munca de "chinez batran" se aduna ( tind sa cred k la 2500 eu cei care sutin reconditionarea, fac munca rapid fara a da atentie detaliilor, este complexa cand incepi sa o faci bucati ), basca trebuie sa dai motorul jos, dupa care ai de schimbat o grama ... altfel nu ai cum sa faci o lucrare completa atat la cutia de transfer... etc.

       Pentru o reconditionare serioasa motor - cutie - grup, am ajuns la 5000 eu doar piese, manopera zero, intr-adevar am mers pe calitate ( in cea mai "economa" situatie aftermarket producatorul de origine ).

     


  3. Salut, daca ma poate ajuta unul dintre voi cu o schita desfasurata pentru cutia de la GM 4T65E - AWD, va urma o reconstructie la ea ... pentru cei ce fug de ea ... au dreptate :), dar ca si aprofundare de multe, multe, luni de informare, dupa un upgrade care costa peste 2500 $ poate duce stabil 600 CP ( deci poate ... ) ( fabrica 290 CP ), existand kit-uri de stage 1 si 2, e o eroare de fabricatie cea initiala, cutia daca ar fi fost din fabrica construita corect ( macar stage 1 ) n-ar mai fi existat atatea plangeri ( indreptatite ) legate de T6 ... 

    Mersi, sarbatori cu bine !

     


  4. Volvo XC90 - 2004, 2,9 biturbo, benzina, T6.

    Salut,

       Am situatia prezenta in care am cantitate masiva de aer in rampa comuna de injectie.

    Simptome :

    - Pornire la rece mai greoaie

    - La vintilul de aerisire de la rampa comuna de injectie "scuipa" benzina cu aer ( s-a facut deja o aerisire ( la peste 20 de chei la rece ) , dar, fara nici un efect

    - In zona rampei comuna de injectie se aude ca un sasait foarte puternic

     

    Mentionez ca filtrul de carburant schimbat recent ( 700 km in urma ) , producator MANN, urmeaza sa il schimb cu unul HENGST ( sa incerc cea mai simpla si ieftina interventie pentru eliminarea a unei simptome de acest tip ), s-a realizat recent o revizie completa ( s-a inlocuit total traseul de purificare recirculare gaze ( filtru epurator )).

    Daca aveti sugestii, sau, ati mai intampinat situatia asta, va rog sa imi dati cateva indicatii ... ms.