-
Content count
690 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by larahau
-
-
Ok. Daca mai tine masina inca pe atat am sa revin cu feedback legat de SKF. Pt ca acum am montat SKF si fiind pe aceeas roata va fi relevant...Acum sunt curios cat va tine rulmentul de pe stanga (skf) pt ca daca va fi o diferenta de peste 10 mii de km zic eu ca nu mai e relevaqnta explicatia ta de mai sus. Sa vedem...
-
Rulment SKF stanga fata schimbat de mine in 2011 la 113000 km - inca e ok.
Rulment FAG dreapta fata schimbat de mine in 2011 la 118000 km a picat la 217500 km in 2018. A tinut 99500 km 7 ani. O fi mult, o fi putin - nu stiu dar cert este ca FAG-ul a tinut mai putin ca SKF-ul.
Acum am pus SKF...
-
Pai na tu ai jeep si daca ai jeep tre sa fie mai mult ca e jeep intelegi... 'stiaznebuni.
-
Oferta de pret dealer Volvo Cluj:
Kit distributie – 985 ron WTF???
Pompa apa - 620ron
Manopera inlocuire distributie – 600 ron
Total: 2205 lei o distributie???
-
Nu deschide nici de pe cheie. Sa inteleg ca tre sa caut la creier...CEM.
-
Masina este un S40 2.0 D Summum din 2006.
Problema: ușa portbagajului nu se deschide când apăs comutatorul usii portbagajului, dar uneori când mașina este parcată și nimeni nu o atinge, se deschide sau când pornesc mașina se deschide din nou, dar acest lucru nu se întâmplă tot timpul. Comportamentul este ciudat ...
Încerc să rezolv problema: am înlocuit cablul din portbagaj cu unul nou (din moment ce știu că aceasta este o problemă des intalnita), dar nu are efect. Am scos yala electromecanică care este montată pe ușa portbagajului și am conectat-o direct la baterie pe pinii corespunzători și motorasul funcționează bine, deci yala este ok. Am testat cu un tester electronic dacă comutatorul funcționează atunci când îl apăs și acesta a fost ok. Acesta este modul în care l-am testat:
Pinul 1 din imaginea de mai sus este cel comun (acesta primește + 12V pentru comutatorul portbagajului și pentru lămpile placutei de inmatriculare), pinul 2 este cel "negativ" care merge la luminile placutei de inmatriculare și pinul 3 trimite comanda, prin comutator, la motorul electric din yala. Am verificat continuitatea între PIN 1 și 3 și dacă am apăsat pe comutator continuitatea apare astfel în opinia mea comutatorul este ok ... Si atunci care naiba e problema daca toate-s bune? Am o fantoma in portbagaj care face misto de mine?
Trebuie să menționez că de fiecare data cand conectez mufa tata la mufa mama a intrerupatorului portbagajul se deschide, de asemenea am o eroare în bord despre un senzor de parcare din spate, care nu funcționează, dar în mod normal acest lucru nu ar trebui să afecteze deschiderea portbagajului. Corect?
Un alt lucru ciudat a fost că atunci când am măsurat cu testerul electronic pinii conectorului tata (vezi imaginea de mai jos):
Pinul 1 este + 12V, pinul 2 este -12V și pinul 3 este, de asemenea -12V. În logica mea, pinul 3 ar trebui să fie neutru, pentru că atunci când apăs pe comutator ar trebui să trimită + 12V de la pinul 1 la motorasul din yala... -
Am si eu 207000km in bord si cred ca ar fi cazul sa schimb distributia. Tinand cont ca masina e din 2006 si din cate stiu eu are distributia originala e chiar musai sa o schimb desi nu se aude nici un zgomot urat la motor.
Va rog sa imi recomandati un kit de distributie (marca/brand) excluzand-ul pe cel OEM. Si spuneti-mi in cazul motorului 2.0D ce tre sa includa un kit de distributie?
Multumesc.
-
OE costa 240 lei iar celelalte costa 40 lei,,, si de multe ori e posibil sa fie facute de acelas producator.
-
Ok atunci, ti-am dat PM.
-
Ma bucur sa vorbim dupa atata timp. Trimiti si in tara? Daca da inainte as trimiti zi-mi te rog cit e diametrul mic , mie imi trebuie cu d mic de 27 +- ca mi-au comandat la magaznele de piese auto dupa talon si mi-au adus cu diametrul mic de 22 si sa nu fie la fel.
Merci.
-
Dupa indelungi cautari la vreo 4 magazine de piese auto nu am reusit sa gasesc un burduf de planetara spre cutia de viteze la S40 2006 2.0D decat pe original. Si nu m-as inghesui sa dau 220 lei be o bucata de cauciuc de la Volvo. Am tot cautat eu pe net si am gasit un cod de Spidan 190965 pe care l-am si comandat. Se potriveste ca dimensiuni (diametre si inaltime) dar la diametrul mare este perfect rotund si nu are acele 3 urechi/umflaturi dupa forma carcasei de la planetara. Asadar nu e bun ca nu se asaja cum trebuie pe diametrul mare.
Culmea e ca in urma cu vreo luna jumate l-am schimbat pe cel de pe partea cealalta, tot spre cutie, a fost de la Spidan si s-a potrivit perfect dar am aruncat cutia produsului si nu mai stiu codul iar cel de la magazinul de unde l-am luat imi zice ca nu mai gaseste sinici nu mai stie ce cod era...
Va rog ajutatima cu un cod pentru un burduf ca altfel sunt nevoit sa comand unul pe original.
-
Si eu am experimentat mai multe brand-uri (Valeo, Piaa, Bosch) si am ajuns la concluzia ca Bosch sunt cele mai bune.
-
Exista set de garnituri pentru capacul de la admisie.Asta in cazul in care nu e crapat capacul.
-
Daca e alb nu prea are treaba cu resoftarea...nu iti consuma ulei cumva?
-
-
Vreau doar sa impartasesc cu voi experienta prin care am trecut pentru anularea DPF-ului la al meu 2.0D . Nu am nici un interes sau castig din asta dar consider ca poate sa ii ajute si pe altii in luarea anumitor decizii.
Dupa probleme cu cresterea uleiului in baie si ceva erori pe tester cu "particulate trap", inlocuirea senzorului de presiune diferentiala, nervi, e.t.c. (fara limp mode), am decis sa anulez DPF-ul. Am luat o decizie de a merge la Sebastian (Racing Code) in urma "laudelor" de pe forum + ca au si Dyno si mai ales ca in acea perioada aveau o promotie. Am sunat si nu mi-a raspuns dar mai tarziu am primit mesaj cum ca prefera sa comunicam prin mesaje deoarece el nu aude telefonul din cauza testelor care le fac la masini. Deja incepea sa para dubioasa treaba - consider ca nu se procedeaza asa cu un client, orcat ai fi de ocupat, iti faci timp si VORBESTI cu el la telefon. In fine, ne-am inteles, am ajuns la Bucuresti (din Sebes-Alba) am inceput operatiunea cu o testare dyno au rezultat din testare 132CP mentionez ca in timpul testului nu au umblat la calculatorul dinamometrului. Apoi au facut modificarea software atat pentru DPF-off cat si pentru marire de putere. Dupa asta am pus-o dinou pe dyno sa vedem diferentele de data asta au cam facut clickuri pe la calculatorul dinamometrului lucru care a inceput sa imi para dubios pt ca la dyno se pot schimba parametrii de de masurare (bitii) si astfel iti arata ce vrei sa iti arate dar nu am zis nimic. Mi-au zis ca acum masina are 164CP parca (nu mai retin exact oricum peste 160) mi-au dat si grafic dar nu il am acuma sa va zic exact. Mentionez ca dupa modificare si in timpul testarii pe dyno masina nu scotea fum negru deoarece fizic filtrul inca era pe masina, ne-am inteles ca il voi scoate eu cand ajung acasa. Am platit suma de 2000 lei pentru toata treaba asta - testare dyno inainte, soft power si DPF off si testare dupa - (de fapt au cerut 1900 dar am dat 2000 sa fie cu noroc pt ca eram satul de cate filtre de ulei si schimburi am facut datorate cresterii nivelului in baie. Am plecat spre Sebes, pe autostrada Buc.-Pit. aproape de Pitesti imi apare eroare pe bord ( cea cu "motorul necesita verificare" Motorsystem.......- sau ceva de genu) si masina a intrat in protectie. Am continuat drumul pana am parasit autostrada apoi am oprit cam 5 minute iar cand am pornit nu a mai aparut eroarea si masina nu mai era in protectie. Am ajuns in Sebes. Am scos si fizic DPF-ul si am observat ca la accelerari mai puternice masina scoate fum negru .Aici am mai avut de cateva ori aceeasi problema, i-am sunat iara am vb ( mai mult prin mesaje - sms ) si mi-au zis sa vin iara la ei sa verifice. Am mers, au umblat iara la ECM + testare dyno ( pe dyno scotea un fum negru de a trebuit sa mature fununginea pe acolo dupa testare), nu mi-au mai luat bani dar din bun simt i-am platit mecanicului munca care a facut-o. Inapoi pe drum iara mi-a aparut eroarea dar fara limp mode. Am ajuns in Sebes.Mentionez ca nu am sesizat nici o crestere de puterela masina. Problemele au persistat eroari pe bord, limp mode, fum negru + cresterea de ulei in baie nu s-a oprit si aveam si consum marit. Am schimbat EGR-ul ( nou) prolemele au persistat si dupa, am schimbat regulatorul de debit la pompa de inalta (motorina), degeaba, ei mi-au zis sa merg iara la ei. Atunci am decis sa renunt la softul lor si sa incerc la Bogdan. I-am sunat si le-am cerut macar o parte din bani inapoi deoarece modificarea lor nu m-a ajutat cu nimic, nu mi-au dat nici un ban insistand sa merg iara la ei.Nu am mai zis nimic, i-am rugat sa imi puna macar softul original ca sa nu mai platesc la reprezentanta soft nou, am trimis prin posta ECM-ul si m-i l-au pus, macar atat.
Am mers la Bogdan, cu el te intelegi prin telefon perfect, SI NU PRIN SMS cum fac altii. A facut modificarea de DPF off mi-a luat si mai putini bani, am facut vreo 4500 km de atunci si nu am nici un fel de problema. Uleiul nu mai creste, fum negru nu mai scoate, masina merge perfect. Repet, nu am nici un interes, dar omul merita laudat, a dat dovada de seriozitate maxima + ca e foarte profi, nu accepta jumatati de masura si chiar a fost dispus sa imi dea banii inapoi daca nu mergea ceea ce mi-a facut spre deosebire de Racing Code.
Asadar treaba la Racing Code m-a costat peste 3000 de lei daca iau in calcul drumurile facute degeaba pana acolo si piesele schimbate aiurea fara rost iar la Bogdan mult sub aceasta suma.
4 people like this -
Am vrut garda mai jos de asta am pus arcuri mai scurte. Iarna nu sunt probleme deloc. Ma bucur ca acest tutorial ti-a fost de folos.
1 person likes this -
Iar daca vrei sa pui din poliuretan obligatoriu ai nevoie de o presa hidraulica. E un procedeu destul de complicat.
1 person likes this -
Si plus de asta Mariane ce vrei sa te faci stapanu' inelelor?
-
Da turbina mai are unjere?
-
Navigand pe net in cautarea unui sistem audio HI-FI pt acasa am gasit intamplator ca noul Volvo XC-90 vine in dotare cu sistem audio Bowers-Wilkins. Cat va costa optiunea asta nici nu vreau sa ma gandesc . Dovada aici http://www.bowers-wilkins.eu/Automotive/Volvo/Volvo.html
1 person likes this -
Am rezolvat misteru' , in cazul inlocuirii EGR-ului se face recalibrare la ambele motoare (1.6 ; 2.0) la curatare nu e neaparat nevoie. Am testat si cazul in care am montat EGR nou si nu l-am recalibrat - e jale, se comporta motorul de parca sta sa se rupa, iti da socuri si scoate un fum de zici ca-i raba infunzi instant DPF-ul daca-l mai ai. La EGR-uri cu actionare electronica de cele mai multe ori nu prea e caz de curatare, de obicei electronica face scheme.
1 person likes this -
Acum daca il montez pe cel nou va trebui facuta o calibrare sau ceva din Dice?
-
Povestea cu simptomul e mai lunga si nu o detaliez aici (imi intra in protectie motorul) dar cand l-am demontat, EGR-ul, clapeta nu era blocata dar actionand-o "la mana" se simtea un agatat cam pe la mijlocul cursei. La 2.0D EGR-ul este comandat de ECM sau de sonda lambda pe princiupiul de la VAG?
Rulment roata fata SKF vs FAG concret
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
La mine cel din stanga a cedat primul fiind cel original.