airkid

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

2 Followers

About airkid

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/07/1988

Profile Information

  • Locatie Pitesti
  • Auto volvo c30
  1. pompa de motorina

    M-ati convins!Se pare ca au mai fost persoane sceptice cu privire la aceasta metoda, Unii dintre ei chiar au fost chiar amuzanti, cel putin din punctul meu de vedere: 'Eu zic sa incercam sa bagam si niste vopsea de diferite nuante pentru ca atunci cand acceleram sa ramana in urma noastra un nor de fum in nuantele curcubeului ce va avea rolul de a-i bine dispune pe ceilalti participanti la trafic si a le infrumuseta ziua ' Uleiul l-am cumparat. La urmatoarea alimentare voi adauga 2T-ul. Sper ca nu voi avea aceeasi soarta ca a initiatoruilui topicului 'sunt terminat'. Va voi tine la curent! Multumesc!
  2. pompa de motorina

    Am curatat rezervorul. Era foarte curat, nici urma de pilitura. L-am intrebat si pe mecanicul respectiv ce parere are despre introducerea uleiului 2T in motorina si a spus ca ar strica injectoarele, ele fiind facute pentru o motorina mai putin vascoasa. Nu vreau sa credeti ca pun la indoiala cele spuse de voi, dar exista un asemenea pericol? Apoi, de ce la service-uri nu se recomanda o asemenea metoda pentru protejarea pompei si a injectoarelor? O sa alimentez de acum inainte de la Rompetrol (motorina cea mai scumpa, desi am inteles ca ar avea efect doar asupra vitezei, in comparatie cu diesel efix), voi schimba filtrul de motorina mai repede, insa vreau sa stiu sigur daca introducerea uleiului nu are si efecte daunatoare. Repet, nu spun ca e rau sau bun, dar auzind pareri divergente, vreau sa fiu convins ca asta e metoda potrivita. Spuneam anterior ca un mecanic mi-a sugerat ca trebuie sa schimb un rulment(era un zgomot la roata spate dreapta la viteza mica), am pus cauciurile de iarna si zgomotul a disparut. Probabil a fost 'bine intentionat', sau nepriceput, Ideea e ca mai bine intrebi mai multe persoane inainte de a actiona in vreun fel. Sper ca mesajul asta sa nu fie interpretat gresit. Multumesc pentru intelegere si o duminica placuta tuturor!
  3. pompa de motorina

    Stiu ca nu are legatura cu topicul, dar nu am gasit nici unul referitor la piese pt volvo c30. Trebuie sa schimb un rulment spate dreapta. Am gasit FEBI la 4 milioane si in alta parte RUVILLE la 7 milioane, insa cel din urma era pe fata. Puteti sa-mi recomandati ceva anume? Ma refer la un loc de unde as putea cumpara la preturi 'mai bune', dar si un producator bun. Imi cer scuze pentru nerespectarea topicului.
  4. pompa de motorina

    M-am gandit mai bine si m-am hotarat sa curat mai intai intregul sistem(rezervor, conducte..).Din sfaturile voastre si ale altora reiese ca ar ajuta mult treaba asta. Am vorbit deja, sambata ma voi duce sa rezolv problema.Nu stiu cat ma va costa, dar conteaza mai putin asta. Apoi la fiecare alimentare voi folosi 2T-ul. Legat de introducerea uleiului, are vreo importanta cand anume adaug? Inainte/dupa ce alimentez? O sa postez sambata impresii referitoare la procesul de curatare al rezervorului. Sper sa nu fie prea rau si intr-adevar sa se amelioreze 'problema'.
  5. pompa de motorina

    Nu stiu daca o sa am bani acum pentru a curata sistemul. Abia am facut revizia si urmeaza ca saptamana viitoare sa schimb placutele de frana si un rulment. Voi incepe sa folosesc uleiul 2T, si ma gandesc sa schimb filtrul de motorina dupa 7-8 mii de km pentru a vedea daca s-a ameliorat problema. E bine sa bag de acum uleiul, sau sa astept sa termin motorina pe care o am acum in rezervor? Va multumesc din nou! O saptamana buna tuturor.
  6. pompa de motorina

    O sa incerc sa ma duc undeva pentru o expertiza, insa nu la o persoana care isi doreste doar sa imi ia banii. As vrea sa stiu, inainte de a face ceva concret, ce anume e cel mai indicat. Presupun ca e destul de greu de spus asta daca nu stiu exact cat de grava e situatia. Multumesc pentru sfaturi!
  7. pompa de motorina

    Eu sunt la facultate in Bucuresti. Presupun ca exista si aici asa ceva. O sa ma interesez. Pompa se poate 'curata'? Daca s-ar afla intr-o stare incipienta de 'boala', poate ca exista si alta solutie decat simpla schimbare a ei. Inca ceva, ce motorina recomanzi?
  8. pompa de motorina

    Masina nu da semne ca ar avea vreo problema, merge ca in prima zi. Dar solutia pe care mi-au oferit-o oamenii de acolo, si anume schimbarea pompei, nu e tocmai vesela avand in vedere ca e 1000 euro. Pe de alta parte nu mi-au zis cand anume s-ar putea intampla ceva concret la masina. O sa bag de acum inainte 2T-ul. Altceva as mai putea face?
  9. pompa de motorina

    Am inteles. Insa, avand in vedere ca la mine problema deja exista, presupun ca e cam tarziu sa aplic metoda respectiva. Ce anume as putea sa fac in situatia actuala? E atat de tragica precum imi pare mie? Adica, exista vreo solutie care sa nu ma coste cateva mii de euro?
  10. pompa de motorina

    Salutare! Am fost zilele trecute la un service pentru a efectua revizia la 90.000 km. Mi s-a spus ca pe pompa de motorina(pompa de inalta presiune, daca nu gresesc) se afla pilitura de fier. Solutia oferita a fost aceea de a o schimba, pompa costand undeva la 1000 de euro. As avea nevoie de niste sfaturi.Este normal ca o pompa de motorina al unui volvo c30, la 90.000 de km sa aiba asemenea probleme?Care ar fi cauzele producerii piliturii? Exista alte solutii? Respectiva problema duce obligatoriu la proasta functionare a pompei, implicit a masinii? Daca pompa are probleme, ele se vor transmite si injectoarelor? Multumesc anticipat!