Catalin76

Membru
  • Content count

    158
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Catalin76


  1. @Catalin76: Nu m-ai mai sunat, ai ramas dator cu un telefon. Sa inteleg ca punerea la loc a condensatorului ti-a rezolvat fluctuatiile ?

    Nu te-am mai sunat ca si asa te-am tinut o gramada de timp la telefon. I-am spus electricianului sa puna si acea piesa la loc si totul a fost ok deodata... la care el..."hm..ca sa vezi domne'" :)) ...asta dupa ce mi0a ars de vreo 2 sigurante..:)

    Acum merge...ma rog sa nu imi mai faca figura. Multumesc mult de tot pt. sfaturile din acea dimineata Midnight Caller

    A pro pos. ..unde pun anuntul de vanzare pe forum?


  2. 89 de lei ? Moamaaaaaaaa !!! Pai si din aia 89 de lei cat a fost de fapt tranzistorul ? Ca banuiesc ca e cu tot cu transport UPS pretul acela !

    Piesa propriu zisa a fost 53 lei + TVA=66 lei.restul pana la 89 este transportul. Sa vedem cat ma mai costa electircianul...

    A pro pos. Daca stiti pe cineva interesat de un Volvo S 40 2001 va fi la vanzare in aceasta primavara!

    www.tme.eu/ro/details : pret una bucata = 19,671 + tva si cam 10-15 lei transportul pentru comozi :smile:

    ajut pe oricine (din Bucuresti) sa-l lipeasca, e usor de scos si de pus

    si nu cer bani!

    @Catalin76 : de ce sa masoare curentul? sau te referi la tensiune?

    ca sa masori curentul trebuie sa ai un consumator si

    sa-l inseriezi cu un aparat pus pe scara de minnimum 10A ...

    si in plus cine face asta la un Volvo, poate sa dea in alte bube ...

    normal, se pune tranzistorul bun, se da drumu' la clima si pa ...

    @MC : sunt de acord, nu trebuie sa intram in detalii !

    @mariusdaniel : te cred ca e mai sigur sa te duci la reprezentanta, obrazul subtire

    cu cheltuiala se tine, unii zic altfel; sa stii ca nu te persiflez, dar totusi, aici

    suntem pe un site unde cautam sa minimizam costurile si sa beneficiem de experienta

    noastra a tuturor, reparand ce se poate fara a plati manopera si costul pieselor de

    5-6 ori ...

    Cand am zis sa masoare curentul (tenisunea).... am vrut sa spun sa verifice ce se intampla acolo.... e clar ca sunt fluctuatii de tensiune,, fie un scurt ceva... nu are cum sa se arda fie la doua saptamani fie lacateva luni ....

    Am tot schimbat tranzistorul si pa... am mers cu el si iar s-a ars.... nefiind de specialitate, sper ca un electrician sa gaseasca motivul...

    In ceea ce priveste schimbatul piesei este usor intr-adevar... ai nevoie decat de un letcon.

    Va tin la curent... astept piesa deocamdata ..

    LA MULTI ANI TUTUROR!! si multumesc de sfaturi


  3. Cu siguranta! Deocamdata am comandat acel tranzistor pe farnell.com - 89 lei. Urmeaza sa il primesc si fac o vizita la un electrician auto sa masoare curentul care trece pe acolo.... A-pro-pos -stie cineva un electrician auto ok in Bucuresti- Balta Alba?Sau imi puteti recomanda vreun service in zona?

    Daca se arde si dupa aia ii dau foc,... oricum de cand s-a ars ultima data i-am pus gand rau sa o marit cu totul... sa ma reprofilez pe alta marca....

    Multumesc


  4. Si atunci ASTA CE ESTE ?

    product_939211.jpg

    Se uite la tine ca la masini straine pentru ca 90% din vanzatorii de la ghiseu din tara asta HABAR N-AU CE VAND ! Eu am renuntat de mult la Lizeanu, mi le comand singur la Farnell, si imi vin cu UPS-ul in 3 zile lucratoare. Pentru 10 lei in plus chiar nu mai merita sa-mi tocesc cauciucurile pana pe Lizeanu.

    Deci asta este piesa (tranzistorul) care corespunde cu originalul ?

    Midnight Caller da-mi te rog link-ul cu tranzistorul de pe acest site.... nu gasesc piesa asta acolo...

    Am gasit ceva,,. poate sa imi confirme cineva ca astea sunt detaliile tehnice pt tranzistorul ala de la clima>

    • TRANSISTOR, NPN, TO-3
    • Transistor Polarity: NPN
    • Collector Emitter Voltage V(br)ceo: 125V
    • Transition Frequency Typ ft: 8MHz
    • DC Collector Current: 50A
    • DC Current Gain hFE: 60
    • Transistor Case Style: TO-3
    • No. of Pins: 2
    • SVHC: No SVHC (18-Jun-2012)
    • Continuous Collector Current Ic Max: 50A
    • Current Ic Continuous a Max: 50A
    • Current Ic hFE: 25A
    • Device Marking: BUV20
    • Full Power Rating Temperature: 25°C
    • Gain Bandwidth ft Min: 8MHz
    • Gain Bandwidth ft Typ: 8MHz
    • Hfe Min: 20
    • No. of Transistors: 1
    • Package / Case: TO-3
    • Power Dissipation Ptot Max: 250W
    • Termination Type: Through Hole
    • Voltage Vcbo: 160V

    Multumesc


  5. @mariusdaniel - e vorba de tranzistorul de la clima,

    rezistenta de balast e cu totul si cu totul altceva!

    eu am inlocuit singur tranzistorul ars cu un BUX 10

    cumparat cu 16 lei (pe str. Lizeanu), asta dupa ce am

    citit cu atentie pe forumul acesta unde se afla si cum

    se face trebusoara; mi-a luat cca 15 minute !!! are

    deja 2 ani si merge brici ...

    NU exista aceasta piesa BUX 10. Am cautat si eu pe Lizeanu astazi si se uitau oamenii aia la mine ca la masini straine....

    Mai stie cineva totusi.. cum se numeste piesa care trebuie pusa acolo si ce caracteristici tehnice are?

    Multumesc


  6. @mariusdaniel - e vorba de tranzistorul de la clima,

    rezistenta de balast e cu totul si cu totul altceva!

    eu am inlocuit singur tranzistorul ars cu un BUX 10

    cumparat cu 16 lei (pe str. Lizeanu), asta dupa ce am

    citit cu atentie pe forumul acesta unde se afla si cum

    se face trebusoara; mi-a luat cca 15 minute !!! are

    deja 2 ani si merge brici ...

    Chiar asa se numeste? tranzistor BUX 10?


  7. da HEIMÐALLR dar cand esti cu problema in fata iti este mai usor sa intelegi...eventual o sa revin eu cu ceva poze...maine...am sa desfac expres un panou central ca sa va arat cum sa le scoateti fara sa rupeti nimic...

    revin maine cu poze...

    NU ma apuc sa le desfac pana nu trimiti poza... te astept :

    In alta ordine de idei cipilika - aeroterma care mi-ai trimis-o este ok.

    Multumesc


  8. Salutare. Am observat ca in partea din spate a motorului exista un furtun gros -de acela rezistent la temperatura mare, care sa rupt. Ideea este ca nu inteleg unde trebuie sa aunga la celalalt capat.... Poate sa ma ajute cineva? care este rolul acelui furtun pt. ca merg de ceva vreme cu el rupt (iar masina funtioneaza f. bine)si unde trebuie sa il cuplez.

    Multumesc

    post-192-0-75152400-1319286810_thumb.jpg


  9. Nu - nu am mers in balti ca nu am avut unde... singurul lucru ud care a ajuns pe discuri este ceea ce au facut cainii din parcare :) acum doua zile nu avea nici un zgomot si ieri - pac-deodata a aparut

    aa.si plus de asta daca ar fi fost vreun disc ovalizat ar fi trebuit sa imi bata pedala la franare.