Vlad1942

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Vlad1942


  1. On 6/20/2019 at 10:50 AM, Balibachea said:

    Am si eu o trepidatie ciudata la relanti si la trecerea din dreapta II la III, S40 model 2012 1.6 diesel. Ar fi problema la injectoare? Unde as putea face o diagnoza cu tester  Volvo, eu fiind din Bacau. Multumesc

    Si eu am aceeasi problema doar din 1 in 2 treapta. Eu am v50 din 2012.


  2. On 3/28/2019 at 8:16 AM, missionnad said:

    Sa se verifice totusi si mufa(conexiunea) de la senzorul presiune rampa injectie.

    Se afla sub egr,se demontează bateria si carcasa acesteia,se introduce mâna pe sub egr,se scoate mufa si se da cu spray de contacte.

    Este cunoscuta problema cu mufa la aceasta motorizare de 1.6 d si la alte marci precum Ford ,Mazda(motorizarea este aceiași)

    PS:un amic a avut probleme la acea mufa de la senzor si nimeni nu-i dadea de cap.Adevarul că dă peste cap toată funcționarea motorului,pe tester apar fel si fel de valori,presiuni...

    Fiind problema de contacte,senzorul trimite valori aiurea la pcm-ul masinii.

    O sa verific mufa respectiva.

    Dar s-ar putea sa fie ceva de motor din punct de vedere mecanic.Am o factura de la fostul proprietar care zice ca a schimbat ax-ul cu came, cureaua de distributie si aproape tot ce tine de chiloasa.Am impresia ca la motor asta s-a rupt cureaua si a distrus tot. Ma gandesc sa gasesc undeva o chiuloasa. Oare se potriveste si de la alt an inafara de 2012?


  3. On 3/22/2019 at 8:02 AM, BogdanG said:

    Nu prevede procedura test de retur ci recalibrare Injectoare cât despre turbina trebuie verificată valva de control . 

    A fost dat o recalibrare din soft la injectoare. Si dupa vreo o ora cam asa imi zicea de eroare injector  3 la limit learning (ceva de genu asta).

    Am facut testul si la prima pornire 1 cu 2 sunt uscate dar 3 cu 4 deja vine motorina dupa vreo 10 secunde apare motorina in 1 si 2.Mentionez ca motorul este cald.Dupa vreo 1 min de mers cam so echilibrat valorile intre cele 4 injectoare. Dar 3 si 4 cu putin mai multa motorina.

    Azi am accelerat dupa 3500 in a 2-a si aceeasi eroare imi da cu turbo overboost. Daca nu trec de 2500 nu imi mai apare eroarea.


  4. 2 hours ago, missionnad said:

    Pai înainte sa se schimbe injectorul nu s-a facut testul pe retur?

    Da,o cauza a consumului poate fi un injector problematic care nu pulverizează cum trebuie.

    Nu stiu daca o fost schimbat vreun injector dar o sa revin azi cu raspuns despre testul pe retur dupa ce ajung acasa de la servici.


  5. 15 hours ago, missionnad said:

    Cam mare consumul..Esti din București?

    Fă un test de retur pe injectoare....consumul mare de la injectoare este.

    Verifica si debitmetrul..

    Filtrul de aer presupun ca e schimbat...

    O sa fac un test de retur pentru injectoare.La filtru de aer nu stiu cand a fost schimbat dar l-am scos acum o saptamana si l-am suflat cu aer comprimat.Am mai deschis un topic cum ca am injectorul 3 cu probleme, poate fi de la el.


  6. On 3/11/2019 at 10:10 PM, BogdanG said:

    La D2 vibreaza din planetara si/sau injectoare . Verifica tripoda si vezi ce joc ai . 

    Sincer nu am verificat planetarele. Am schimbat anul trecut un burduf la planetare din partea stanga.la injectoare sunt sigur ca este ceva la numarul 3.Dar am obs. ca dupa ce se incalzeste motorul cam la jumatate de cursa la bord( nu stiu cat inseamna jumatate de cursa la temperatura la bord, presupun ca este 85 de grade.Tot motorul functioneaza alfel, chiar si ambreiajul cand il schimb din viteza I la II si sub 2000 rpm nu mai face masina in trei hop.


  7. Buna ziua. Am o problema la un volvo v50 din 2012 d2 1.6 tdci. Presupun ca este o problema la volanta deoarece cand trec din I in II si iau piciorul de pe ambreiaj toata masina face hum hum hum de 3 trei si dupa aia functioneaza normal.Sper ca descrierea mea cu hum hum hum se intelege.Asta face numai in cand schimb viteza de la I la II si schimb viteza la mai mult de 2500 de rpm.

    Plus ca am o vibratie care se transmite in volan.Presupun ca bucsele de la caseta de directie sunt uzate.Mentionez ca masina are peste 260000 km.Si inca o problema ar fi la injector 3 care imi zice cateodata "Cylinder 3 Fuel Injector Offset Learning At Max Limit" asta nu se intampla tot timpul ci doar cand bag piciorul pe acceleratie cand este abia pornit si nu este incalzit motorul bine.

    Sper sa ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi la ce trebuie schimbat.

    Multumesc.