Shpeedy

Webmaster Volvo-Club
  • Content count

    6,183
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Shpeedy


  1. In primul rand, Sippppi nu a facut nicio diagnoza asa ca nu stie ce erori are stocate.

    In al doilea rand, ce legatura are siguranta de la fuel pump cu bujia?!? Hai sa incercam sa nu mai dam sfaturi de cumparare a pieselor doar pe experienta singulara a fiecaruia. Daca ii spuneam si eu ca trebuie sa cumpere pompa de motorina, care e vreo 150 eur, omul o cumpara si nu era de acolo?!? Nu era corect sa mi-o puna in brate si sa-mi ceara si banii de manopera in service??

    Nu zic ca nu poate fi bujia, dar la fel de bine pot fi inca vreo 4-5 'consumabile'.

    Si inca ceva: fumul e si la 'injector' (care de fapt e un stiutz prin care se pulverizeaza motorina cu o supapa de presiune) care, in timp, se infunda sau decalibreaza.


  2. Pornind de la cele enumerate de tine mai sus (temperatura ridicata pe evacuare si consum ridicat) eu as opta pentru verificarea catalizarorului ( sa nu fie infundat si astfel gazele sa se reintoarca catre galeria de evacuare si implicit catre turbina) sau catre un sau mai multe injectoare (sa nu fie blocate pe 'deschis' si astfel sa ai un amestec mult prea bogat - concomintent cu pornirea greoaie cauzata de inecarea motorului).

    Mihai


  3. 1. daca scoti opritorul nu rezolvi nimic, ba poti chiar sa-i faci mai rau. nu ai cablu de acceleratie ca sa maresti cursa clapetei de acceleratie, cum era pe vremuri la dacie... sigur o sa dai peste cap senzorul de pedala de acceleratie. acel opritor este pus acolo sa limiteze cursa reostatului.

    2. referitor la bataia ta, tind sa cred ca poate fi din doua motive:

    a) mers neregulat al motorului la relanti datorat mai multro cauze, parte din ele rezolvate/verificate de tine anterior. vad ca ai schimbt motorul. trepidatia a fost de la inceput sau a aparut ulterior?

    b ) volanta, pe care zici ca ai verificat-o. cum?


  4. Salut,

    Uite mai jos un print-screen din VIDA referitor la incarcarea DPF si cand se realizeaza, automat sau nu.

    post-2-0-32627600-1417458507_thumb.jpg

    Asadar:

    - la 19gr regenerarea se face automat in regim de autostrada;

    - la 24gr regenerarea se face automat in regim de oras;

    - la 30gr iti apare mesaj in bord (SOOT PARTICULE FULL)

    - dupa 38gr nu se mai poate porni regenerarea in mod automat (de catre masina)

    - dupa 100gr nu se poate porni nici regenerarea fortata

    Referitor la presiunea diferentiala, la relanti, acesta trebuie sa fie intre 3 si 20 hpa. Recomandarea Volvo este ca la valori de peste 100hpa sa se inlocuiasca filtrul. Eu l-am spalat....

    Nu ai mentionat ce incarcare (gr) aveai la momentul diagnozei....

    Din nefericire nu spune nimic de distanta parcursa intre regenerari.

    Mihai


  5. Nu vreau sa par rautacios, dar eu nu am vazut pana acum led-uri (smd-uri) arse, decat daca a intrat o tensiune mult mai mare in bord, ceea ce ar fi dus si la alte pagube. In opinia mea, ai arse niste becuri chioare. Asta daca nu vrei sa le schimbi ca sa schimbi eventual culoarea....

    Si, daca esti din bucuresti, ma ofer sa schimb eu smd-urile gratuit (manopera) asta numai ca sa vad niste leduri din bord arse :)


  6. Incerc sa pun pe picioare un vis mai vechi, respectiv un garaj dedicat masinilor VOLVO, o mica afacere de familie. Avem locatie, avem elevator, scule si timp liber :) Doresc sa fie un loc special in care sa putem personaliza masina in functie de dorinta clientului, de la mecanica pana la aspect exterior. "Oficial" incepem din 01.01, dar pana atunci daca putem ajuta cu ceva o facem cu pasiune si draga inima.

    Mihai