seba747

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by seba747


  1. salut

    trebuie curatata clapeta de acceleratie-la service binenteles si vei rezolva problema cu relatiul-in schimb in problema cu puterea nu stiu sa-ti raspund, dar as vrea sa te intreb daca ai pus masina asta pe un tester?

    cauta si aici in forum pentru ca am vazut la un moment dat cum se curata o clapeta de acceleratie...sa le spui la service ce au de facut...


  2. ......eu am avut un peugeot 607 2.2 hdi 133 cp care era foarte puturos si am vazut doua variante  de obd tuning pe masinile unor prietenii......mai mult de efectul Placebo n-am vazut nimic putere in plus..unul era facut la 153 cp iar celalalt  la 170 cp-asa spuneau "meseriasii".....si am mai vazut si niste baieti foarte dezamagiti care dadusera 350 euro pt marirea puterii..la intalnirea unui club (forum) ca al nostru-nu zic care, dar unii dintre voi stiti..-si nu simteau nimic diferit

    si am mai vazut si un audi a4(la alt prieten "pacalit de vulpe") care tremura tot la turatii mici de ziceai ca e Dacie-dar zicea el ca simte putere=> intr-o saptamana a revenit la softul original al masinii.

    asa ca, dragii mei, eu am vandut 607-le 2003 si am luat volvo s80 t6 272 cp 1999-in aceiasi bani si pot executa depasiri imposibile pe Valea Oltului si oriunde e inghesuiala si.........MAI AM SI O REZERVA DE PUTERE (vreo 72 cp ;))

    va salut!


  3. va recomand cu caldura tuturor sa nu mariti puterea niciunei masini. mai bine schimbati masina cu una mai puternica.

    dupa cum se vede nici constructorilor nu prea le iese..la s60 si s80 le crapa filtrele de particule, la vw consuma 1l ulei/1000km, in ciuda faptului ca acea crestere de putere este insotita si de alte injectoare, chiuloase..etc....asa ca daca "va mananca" o sa "va scarpinati" tare prin buzunare -asta in ocaziile fericite cand cineva (putini) ii mai da de cap masinii vreodata...


  4. Adi 2727 T6 2.8 272 cp are distributie si

    Augustin, distributia se schimba la 90.000 nu la 60.000.

    In ceea ce priveste comparatia cu BMW, eu am avu 525 benzinar si crede-ma ca nu se compara niciodata din nici un punct de vedere, plus ca imaginea arata altceva: sa mai dau niste exemple cu proprietarii de bmw din romania? nu cred ca mai e nevoie...

    in ceea ce priveste tractiunea si cuplul: a mea te tine lipit de scaun de la 0 la 235 km/h si o face fara a avea senzatia de violenta... ce vreau sa spun este ca nu simti niciodata vitezele foarte mari

    va salut!


  5. salut!

    eu am s80 T6 2.8 272 cp geartronic

    consum: in oras 14.5l/100

    reviziile cu ulei+filtre pana in 5 milioane (nu la reprezentanta dar cu filtre bune si ulei mobil1 seria 5w40

    distributia completa cu pompa de apa+manopera aprox 12 milioane (am schimbat-o acum cateva luni)

    de schimbat la ea am schimbat placute frana, tampon motor (4 milioane)...nimic deosebit

    in concluzie dpdv al costurilor se poate compara cu un passat cu diferenta ca la volvo cad mult mai greu (si stiu ce vorbesc pentru ca sunt la a 4a masina volvo)/ comparatia de costuri o fac impreuna cu un prieten care are passat si tot schimba la ea articulatii, senzori, debitmetre,...turbina!?

    in rest masina e foarte confortabila (eu o folosesc mai mult la drumuri lungi), silentioasa si cel mai important....are intotdeauna o rezerva de putere (senzatia mea este ca e precum calul din poveste care mananca tava de jaratec si zboara cu Fat Frumos ;))

    p.s.: daca ai si alte intrebari, mai specifice iti voi raspunde cu placere


  6. Ieri am fost la Szheged sa-mi schimb distributia.... Sunt foarte multumit intrucat mi-au schimbat in plus fata de kitul de distributie si m-a costat si mai ieftin decat calculul initial pe care l-au facut.

    Au schimbat asa: Curea distributie+pompa apa+role intinzatoare+role si curea alternator+rola si curea clima+lichid de racire+diagnoza motor si injectoare+diagnoza directie, total cu manopera 683E. Sunt foarte multumit daca fac o comparatie cu reprezentantele din tara....Mi-au dat garantie la toate astea 160.000kM. Desigur ca poate la faceam mai ieftin la un service din tara (altul decat autorizat VOLVO) dar asa macar stau linistit ca am garantie VOLVO.

    La motor nu au gasit nici o problema, singura gasita a fost lichidul de directie care si-a pierdut proprietatiile si trebuie schimbat. (Nu ma intrebati cum au determinat asta ca nu am inteles foarte clar limba lor - tradusa in engleza  ;D) Am vazut acolo la reparat un Volvo Polar si un 960 ;D care aratau foarte bine pentru varsta lor ;D.

    In orice caz mi-au mai spus baietii de acolo ca inca nu a ajuns nici un Volvo S60 in service cu compresia dusa ci ca problemele care apar sunt la injectoare datorita carburantilor prosti din Estul Europei (in care s-au inclus si ei). Au zis ca injectoare sunt garantate 500.000km cu motorina MADE IN GERMANY si la 200k-300k apar probleme la cele din Estul Europei...

      Colegului meu la care au facut o greseala (trebuiau sa-i faca o cheie dar din cauza traducerii ei au inteles ca el are deja o cheie cu cip si ei trebuie doar sa o resofteze....dar el nu avea cheie deloc......deh..probleme de traducere) i-au facut o diagnosticare Electrica+mecanica gratis iar pe AlexB (a fost si el cu noi) l-a costat aprox 150Ron o diagnoza electrica+mecanica si un upload de soft la DSTC.... Eu zic ca e mai bine decat la noi...


  7. n-am fost atent din ce an e masina, dar la s80-ul meu din 99 si la 850-ul din 97 scria ca masina functioneaza cu benzina cu pb dar se recomanda benzina fara pb 95. cred ca beculetul s-a aprins pt ca benzina are apa sau petrol lampant in ea asa cum fac benzinarii particulari asa cum bine au remarcat colegii nostri-numai la benzinariile lor mai gasesti benzina cu pb, asa ca draga nou posesor de vlv, scoate benzina si arunc-o!!!


  8. salut!

    avand si eu o problema cu beculetele pe la abs m-am mai documentat un pic.

    colegii nostri de prin afara spun ca majoritatea erorilor de abs au de multe ori legatura cu niste fire situate in cablajul situat pe langa radiator. multi au confirmat ca dupa ce li s-au schimbat ba ecm ba abs ecu tot la cablajul asta au ajuns-problema fiind predominanta la 850.

    eu tind sa le dau dreptate dupa ce m-am uitat in vadis si am dat simptomele s80-ului meu si mai mult decat atat, uitandu-ma la cablaje pe langa radiator am observat ca protectia aceea de plastic este coapta si se macina, fiind si casanta--scuze ca nu ma pricep la electronica si poate nu am folosit termenii adecvati.

    oricum mergand pas cu pas in vadis inteleg faptul ca undeva un fir sau un contact nu e ok. de altfel, eu am testat abs ecu si e ok, dar  la mine se aprind doar din cand in cand becurile, dupa ce opresc si repornesc se sting. la reprez. in timp ce becurile erau aprinse dadea o eroare de genul "...abs...signal missing"-dar nu m-au lasat sa vad exact ce eroare este-in vadis am vazut ieri ca o eroare de tipul acesta este legata doar de senzorii de abs de la roti-ramane sa vad din nou codul de eroare dar nu stiu daca da acest cod pe tester Bosch-poate imi spuneti voi daca apare sau nu codul la Bosch.

    salutari,

    sebastian


  9. Sefuleeee!!!!!!!! "ASTRA_-_-_ETC" :Cumparati VW sau Audi ca te incadrezi din toate punctele de vedere...ai si bani......ai putea sa-ti iei chiar "un beamveu" ca "se gaseste piese peste tot si e 'eftin la intretinere", puneti si folie autorizata inclusiv pe parbriz ca e smecherie mare!!!!

    Pe scurt si pe intelesul tau (ca oricum n-ai inteles nimic...): "Lasa-neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! PA


  10. salut!

    daca vrei sa o inmatriculezi tu s-ar putea sa-ti ia o saptamana nu 3 zile cum zici tu.

    varianta 2 ar fi sa gasesti "o firma" care are intrare la inmatriculari, asigurari si financiar si se intalneste cu tine, ii dai actele si ti le aduce inapoi in max 2 zile pt. "numai" 100 euro in afara de taxele pe care trebuie sa le platesti (cu conditia sa nu fii stresat de faptul ca ii dai actele "si ti-o vinde.....etc"-de aceea e bine ca firma sa fie recomandata de "un prieten".

    acum trebuie sa hotarasti care valoare este mai mare: 100 euro sau cateva zile de stat la cozi si alergat intre inmatriculari (Pipera), sectia financiara din sectorul tau, asigurator ....etc.

    eu iti doresc succes si rabdare

    sebastian


  11. multumesc matrixx.

    oricum cred ca o sa o duc in ungaria sau in austria sa faca ei o verificare "din bara in bara" sa nu zica masina mea ca nu a fost la un SPA de fitze!!!

    cat despre sfaturi de la alt posesor de T6...putin probabil pentru ca am senzatia ca sunt singurul aici.

    oricum nu ma grabesc prea tare cu toate ca ma enerveaza la maxim cand se aprinde vreun bec sau zornaie ceva in masina.....si imi vine sa o vand....


  12. am un contact imperfect intre ECu si calculatorul de ABS de unde rezulta urmatoarele erori: "brake failure urgent service 17" si aceeasi eroare cu 19. eroarea nu este permanenta si daca opresc si repornesc dispare. problema este ca atunci cand sunt aprinse toate becurile (abs, controlul tractiunii..etc) nu merge abs-ul si nici controlul tractiunii si la 272 cp nu e prea distractiv fara ele- masina e T6 si e dotata cu DSTC.

    la reprez din bv apare pe test ceva de genul "abs signal missing" si ei mi-au spus ca e un contact imperfect si ar trebui verificate cablajele intre calc de abs si calc central.

    intrebarea mea este: daca scot mufele de la calculatoare sa le dau cu spray de contacte pot avea marea bucurie sa nu mai porneasca sau sa se umple de erori (altele)?

    P.S. : 1. am schimbat de curand distributia si am vazut cu ocazia asta unde se afla calculatorul central (de fapt erau doua acolo)-cutia in care stau ele era plina de praf si de nisip-de aici ideea cu curatatul mufelor

    astept parerile si sfaturile voastre

            2. calc de abs a fost testat si nu are probleme

    multumesc,

    sebastian


  13. iar treaba asta cu stricatul cutiilor automatice este "vrajeala" mecanicilor aia pe care ii vedeti prin Autovit ca vin cu cumparatorii sa testeze masinile, mecanici care-si prind urechile intr-o cutie automatica

    eu am avut mai multe masini cu cutie automatica si n-am avut probleme decat cu una, pe care am cumparat-o cu cuttia defecta, dar pe care am reparat-o cu 12oo dolari (era un Jeep grand cherokee)-toata masina costase 5000 dolari si fusese neingrijita total.

    chiar daca unii spun ca la cutiile automatice doar se completeaza cu ulei, trebuie schimbat uleiul si filtrul din cand in cand la fel cum e si cu lichidul de frana, dar asta e alta discutie 


  14. Numele meu este Sebastian si sunt posesor si fan Volvo inca din 1999.

    Ma aflu la al patrulea Volvo (am avut 2 S40-1.8 si T4 un 850 T5 si acum S80 T6-pe care vreau sa-l vand sa incerc varianta noua de S80 3.2 AWD-astept si parerile voastre despre acest model).

    Ma bucur sa vad pe acest forum atatia fani Volvo si mai ales pt modelele pe benzina in aceasta tara innebunita de vw/audi/opel TDI!!!+x5

    Sa auzim de bine!