gicusorlex

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by gicusorlex


  1. On 04.06.2021 at 0:15 AM, AdRiAn822 said:

    Mda, un pic de atentie daca se poate, am raspuns celui cu volvo v50, deci ce facem??? Simplu nu mai comentam aiurea ....A960C529-22D5-44EC-8C57-B5490C02B2A8.thu

    1. Cum zicea si colegul, ce facem daca ai probleme cu clima si nu ai incalzire in scaune

    2. Am inversat modulele de sub scaune (cele cu incalzire). Modulul de pe dreapta pus pe stanga si conectat...incalzeste scaunul!

    Deci modulul/modulele scaunelor le exclud total!


  2. 2 hours ago, Vvolvo said:

    Ce am vorbit NU este batut in cuie! Daca nu gasesti nimic defect la ce ziceam (motoras ,cablaj, )treci mai departe si vezi ce "tine " la CCM. ca si semnal  si nu il face functional si il baga ,tine in eroare la tester. In cazul expus de tine fiind senzorul de calitatea a aerului.

     Altceva poate fi apa ,umiditate in CEM  si tot asa. 

    Mura in gura  nu am cum sa dau ,insa puncte de plecare cuiva care vrea sa se bage sa isi repare autoturismul ,poate fi un punct de plecare.

    Altfel  ca sa nu te murdaresti , mergi la altii ,platesti si rezolva.:)

    :)))))

    Platesti!!!!

    Ideea e sa ai cui! Sau mai bine zis "nu cui" , ca sunt multi habarnisti care iti iau banii!

    N-am fost in reprezentanta si nici nu ma voi duce!

    Ma gandeam ca in orasul meu chiar nu mai gasesti un electrician auto profi!!! Si, in acelasi timp, un tip care sa aiba notiuni de electronica auto, soft...un fel de it-ist (hard sau soft) auto...

    Pe vremuri, acum 20 -25 de ani era un tip recunoscut care pt orice problema electrica dificila mergeai si o rezolvai...intr-adevar era scump, DAR NU CA LA REPREZENTANTA!!

    App...ura mea pe reprezentantele din Romania e intemeiata pe faptul ca de la o simpla revizie la un alternator, electromotor, distributie..etc.... diferentele de pret fata de Ungaria, Austria sunt consistente (uneori).

    In speță, in Romania, reprezentanta voia sa-i schimbe CCM ul cu totul la unul cu s40 pentru problemele de mai sus...6000 lei!!!

    In Anglia cu aceeasi problema i-au facut un update la soft cu 130 lire!!!

    Deci, la noi se umfla si nota mult...ca asta e in sangele nostru...escrocheria, specula, țeapa...

    1 person likes this

  3. 2 hours ago, Vvolvo said:

    Nu este vorba de contrazicere ,intrucit  nu asta este scopul a ceea ce am scris mai sus.

    Daca vrei sa ajuti cu un sfat trebuie sa fii clar. Am inteles punctul tau de vedere si nu asta il contraziceam ,Am si explicat fenomenul ,module etc

    Cred ca am vorbit romaneste in ce am comentat la ultimul comentariu ,CIND nu ai scaune incalzite dar nu iti functioneaza motoarele pas cu pas  din  ansamblu clima..

    Vino cu argumenete si dovedeste tehnic , ce faci  cind nu ai scaune incalzite.?

    Ce modul SHM(Seat Heat Module)  sa invinovatesti !! de asta vorbeam fara sa scot ochii cuiva..:)

    Corect!

    Tot pe volvo.uk...un tip cu aceeasi problema a deconectat senzorul AQS...si i-a mers clima...a sustinut ca fiind defect, ori datorita unui scurt...etc... a dus la anularea climei si scaunului pe dreapta.

    Am constatat zilele acestea ca am gurile de scurgere a apei  din lateralele de la geam infundate si apa deversa pe copexurile aflate pe aripa (interior)...zicea mecanicul meuca poate a intrat apa la un fir si a oxidat...

    Aceeasi idee e sustinuta de volvo la eroarea dd34...ei zic ca atunci cand ai dd34 ( senzorul de calitate al aerului) acesta vine la pachet cu 0030, 0031, 0032, 0033...adica senzor modul clapeta, servo motor dezaburire, senzor motor clapeta temperatura dreapta.

    Cauza ( site volvo Uk- deci nu forum)

    -open circuit intre ccm si AQS

    - oxidare, conexiune pierduta LAN...etc


  4. Continuam...ca acesta e scopul principal...schimbat motoras dreapta...tot asa merge clima.

    Diagnoza Dice...erori dd30-dd34...a se vedea la volvo explicatiile (open circuit - o fi vreum fir intrerupt)...daca sunt erori nici nu poate fi calibrat.

    Dupa diagnoza, baga aer doar la picioare, nu mai baga sus ca inainte...deci clar nu e un defect! Ci mai mult o problema electronica de calibrare...

    La volvo pe site in explicatiile erorilor scrie clar ca numai un senzor defect (scaun dreapta, senzor control calitate aer, modulul motoras...) duce la blocarea intregului sistem pe acea parte..in cazul meu dreapta!!!

    De 3 zile caut pe forumuri in afara, aici fiind foarte slaba activitatea, si chiar deranjanta cu unii bagatori in seama...

    In Anglia 90% din cei care au intampinat problema aceasta, FIIND O PROBLEMA COMUNA LA S40, au zis ca dupa ce au schimbat bateria (acelasi lucru l-am facut si eu in noiembrie-dar nu mi-am dat seama daca e de acolo, fiind iarna, aerul cald mergea oricum).

    Rezolvarea in majoritatea cazurilor a fost UPDATE-UL CCM la reprezentanta, numai acolo se poate face.

    O alta rezolvare (tot pe volvo.uk), si cer o parere avizata :

    - au scos cele 2 borne de pe baterie si le-au pus in scurt 30 de secunde ( cu mufa de la ccm si radio scoase inainte de a le pune in scurt bornele)

    Doar scoaterea bornelor reseteaza numai ECU...scoaterea bornelor si unirea lor pt 30 de sec cica reseteaza intreg sistemul.

    Astept pareri avizate...


  5. On 29.05.2021 at 11:27 PM, IulianE said:

    Hahahaha.....noroc cu cakatul in ventilator si se mai anima putin mortaciunea asta de forum.

    Zici bine!

    O sa ma cac in el forum ca totul e mort aici!

    Doar niste prosti bagatori in seama!

    Sa vezi tu pe forum reno!!! Miscare! Dau service-urile faliment!

    Aici, la "volvo" zici ca posteaza numai aia din reprezentanta!

    Da...coaja aia Renault cum ii zic multi...sunt multumit pana la Dumnezeu de ea!!!!


  6. 17 hours ago, mariusdaniel said:

    Gicușorule, dacă tu asta ai înțeles despre Volvo că au "costuri de escroci", chiar nu ai înțeles "nimica", vorba ta! Tot ce ai "eludat", a fost limba română.

    Inca o data imi dau seama ca tara asta viitor are! 

    Stii vorba.."prosti, dar multi"


  7. 2 hours ago, Vvolvo said:

    Ti-am spus un singur lucru  mai direct si la obiect, anume sa comanzi strict dupa codul piesei si ai rezolvat problema, fara sa te mai complici sa dovedesti cuiva, etc..Nu sint nascut dupa ultima ploaie  cum ai crede ,nu ma cunosti ,nu stii ce cunosc in acest domeniu etc.

    Pentru linistea ta , sa stii ca am avut printre multe autoturisme si  un "Focus " cu motor D5 ,care se chema Volvo  si am renuntat acum vreo 8ani.Actualmente am niste masini "istorice"  foarte fiabile ,fiindca  nu-mi  fac scop in viata sa bag banii in autoturisme, mai ales in Ford-Volvo-PSA.  . 

    Numai bine si te rog frumos ,rezolvati problema  decit sa vorbesti fara sens la adresa mea.

     

     

    Calificarea e una, scoala e altceva!

    Iar nu vrei sa intelegi diferenta!

    Iar ceea ce zici tu cu comanda pe codul piesei asta stie si un copil de 10 ani. Garantez!

    Nu-ti trebuie prea multa scoala sa-ti dai seama ca trebuie sa comanzi o piesa dupa codul ei.

    Eu, ca si cel de sus,  am incercat sa eludam costul de "escroci" al volvo...ca daca tu-ar trimite piesa originala de 600 lei made in sweden...ok!!! 

    Dar cand vine o piesa obscura la 600 lei fabricata de fomoco, chiar nu vreau pretul asta.

    3 hours ago, gicusorlex said:

    Nu eu am zis ca se potriveste de focus...iar daca postacul"de serviciu" asta a inteles...a inteles NIMICA....

     


  8. On 04.11.2020 at 10:12 PM, BogdanG said:

    Este fix panoul de clima defect, nu e nici un motor defect . Insa trebuie gasita cauza ce a dus la arderea panoului de clima . 

    Cum ai ajuns la concluzia asta?

    Eu am dat jos motorasul si  are impulsuri la comanda foarte slabe!!!

    Am dat clima pe rece si am scos motorasul...asa ca aerul rece pe automat sau manual merge perfect...daca era panoul era dus tot nu?


  9. On 21.10.2020 at 6:21 AM, Andreiass40 said:

    Salut prieteni! 

    In urma cu doua saptamani am constatat o neregula la sistemul de climatizare la automobilul volvo s40 1.6d din 2008 care a mai fost semnalata in topicuri mai vechi:

    Pe partea soferului sufla aer cald indiferent de temperatura setata pe cand pe  partea pasagerului functioneaza normal. Vazand ca problema persista am fost la un service nespecializat pe volvo unde mecanicii au confirmat prin faptul ca motorasul nu se aude functionand. Au pus testerul si au depistat ca doua motorase ale sistemului de climatizare nu functioneaza: cel de distribuire a aerului si cel care regleaza temperatura atentionandu-ma ca accesul la aceste motorase este foarte dificil si ca doar manopera pt schimbarea lor va fii de 1000 lei. Au cautat si piesele si mi-au comunicat ca impreuna ambele motorase costa 2200 lei. Auzind asemenea preturi va spun sincer ca nu am putut lua o decizie pe moment. 

    Iar acum intrebarile pentru voi:

    1. Credeti ca defectiunile motoraselor pot fi remediate prin resoftarea/recalibrarea climei sau alte solutii? 

    2. Voua nu vi se pare exagerat tariful? chiar in contextul in care trebuie demontat bordul si in plus alte piese pentru a avea acces la acele motorase. 

    3. As putea lua motorasele de la dezmembrari la un pret mai bun?  E recomandat? 

    Va multumesc! 

     

     

    Screenshot_20201021-082114.jpg

    Salut!

    Cum ai rezolvat?


  10. 14 hours ago, Vvolvo said:

    Codul tau este 4N5H-19E616,scrie clar pe regulator. De fel ,orice piesa suspecta a  fi defecta ,se cauta dupa cod si nu dupa marca masinii sau circumferinta rotii..:)

    La Focus mi se pare ca este 3M5H-19E616 adica altceva ,insa nu mai conteaza  si cauti codul FoMoCo scris pe  regulatorul de incalzire  suspectat a fi defect (Volvo).

    Cam rar pica aceste motorase si daca o fac posibil sa iti prajeasca si modulul ce il comanda ,in teorie.In fine 

    Se pare ca ai inteles NIMICA.

    Ce-i drept, dupa 89 limba romana "e grele" pt multi.

    Eu am zis asa...

    1. Am problema asta ca si a celuilalt de mai sus.

    2. El a zis ca merge de focus si am dovedit contrariul.

    3. Nu se cauta piesa doar dupa codul piesei, poate doar la rolls royse. Am si un Renault si merg piese mai ieftine de logan, tot made in france.

    Celelalte piese de pe volvo s40 sunt de focus...bujii, distributie, radiator...etc si au coduri diferite dar potrivire identica!

    Deci...sa nu vorbim prostii daca nu stim!

     


  11. On 21.05.2019 at 8:10 AM, IulianE said:

    Unul dintre motorase s-a decalibrat sau chiar a cedat.

    In prima faza faci o recalibrare cu un tester,poate sa fie si Autocom,merge foarte bine,nu iti trebuie Vida pt asta.Daca problema nu se rezolva cumperi din dezmembrari alt motoras,merge cel de Focus si e ieftin,undeva la 50 lei

    Te-as contrazice ca merge cel de focus!

    M-as bucura sa fie asa, am gasit nou la 117 lei pe emag...pt focus 2004-2011, mondeo mk4...SEAMANA PERFECT MODULUL, doar ca ar avea 4 sau 6 pini!!!

    La noi lavolvo, desi e fabricat tot de fomoco avem 3 PINI!!

    ORICE SUGESTIE E BINEVENITA!

    AS COMANDA CEL DE PE EMAG (EXPERT AUTO SUCEAVA LIVRATOR) dar din studiile mele pe toate forumurile alea sunt cu 4 respectuv 6 pini, adica mufa care intra in actuator(modul)

    La volvo are 3 pini!

    Poza 1 originalul - poza 3 cu cele 3 fire (pini)

    Poza 2 e de pe altgradauto pt focus cu 4 PINI!

     

    Screenshot_20210527-205639_Gallery.jpg

    Screenshot_20210527-214420_Chrome.jpg

    Screenshot_20210527-214827_Google.jpg


  12. On 26.01.2021 at 8:06 PM, emy said:

    Si eu sunt curios cum a rezolvat. Cu toate ca folosesc numai scaunul soferului, as fi vrut sa rezolv si incalzirea "pasagerei" Deocamdata nu am dat de root cause of it.

    Simplu..dar complex :)))))

    Am scos tapiteria de pe scaun...sarmele impecabile...nu era de acolo.

    Masor firrle ce intra in scaun...nu venea curent...la sofer aceleasi fire venea.

    Scot consola centrala, ma uit la butoane..poate era ceva intrerupt pe placa cu butoane pe spate...dau cu spray de contacte...dau si la mufa care  conecteaza cablurile

    Pun la loc...fara speranta ( ca nu vazusem nimic in neregula)

    Pornesc...o las 2 3 minute si

    SURPRIZA!!!!

    MERGE!!!

    Deci, niste contacte imperfecte la mufa ce conecteaza consola sau placa din spate fiind stearsa cu spray...

    Bafta!

    2 people like this

  13. Am patit si eu si am reparat-o astazi!

    Intr-adevar, sunt de vina cablurile...asa am patit si la mondeo...deh..Ford..s-au zgarcit la 5 cm de cablu la fiecare fir.

    Ideea e asa...nu e greseala de proiectare sau tabla  a taie firele...au protectia de cauciuc la ambele capete care intra pe tabla masinii asa ca nu se pot roade!

    Dar...ele se sfarteca, se rup deoarece portbagajul este dat...sus-jos...iar cablurile se intind...fiind rece, ele sunt rigide...

    Spor in toate!


  14. Salutare!

    Am si eu o.problema cu incalzirea scaunului soferului...pana acum a mers.

    Sub scaun este un modul unde am curent pe mufa cu cele 3 fire iar pe cealalta cu 2 fire nu am deloc cand activez butonul de incalzire scaun.

    Ambele butoane se aprind ledurile!

    La celălalt al soferului cand apas butonul vine curent si pe mufa cu cele 2 fire.

    Atasez poza...

    O fi din buton? 

    20201125_165718.jpg