Tanchi

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Tanchi


  1. Bună ziua, 

    Mașina în cauză un s40 din 2005 2.0D 

    Îmi apare storing remsysteem stop auto zsm și imobilizare. Pentru a o pune în funcțiune trebuie să scot borna de la baterie. 

    Am pus-o pe tester, am erorile acestea, dar nu știu exact care ar fi cauza. 

    Am curățat CEM-UL ( azi 16. 04. 2022, am sa-l curăț iar).

    Alternatorul este bun ( l-am verificat la service). 

    Nu știu efectiv ce să-i mai fac.

    Dacă s-a mai confruntat cineva cu aceasta problemă și poate să-mi zică și mie pentru a scăpa de ea, rămân dator, fac și cinste, mi s-a luat de eroarea aceasta.  

     

    20220409_202606.jpg

    20220409_202625.jpg

    20220409_202641.jpg

    20220409_202741.jpg

    20220409_202759.jpg

    20220409_204812.jpg

    Screenshot_20220409-124330_Photos.jpg


  2. 10 hours ago, Vvolvo said:

    ..continuind.. Bine este sa ii faci un update de soft pentru modulele  auto sau un reload ECU ,insa nu stiu cit costa  si daca merita efortul financiar raportat la valoarea auto si daca o pastrezi inca niste ani sau nu. 

    SAU  Alternator in cel mai bun caz.:)

    10 hours ago, Vvolvo said:

    ..continuind.. Bine este sa ii faci un update de soft pentru modulele  auto sau un reload ECU ,insa nu stiu cit costa  si daca merita efortul financiar raportat la valoarea auto si daca o pastrezi inca niste ani sau nu. 

    SAU  Alternator in cel mai bun caz.:)

    Am curățat egr-ul aum 8 luni, doar că s-a uitat un senzor ( mufă)  să fie bagat la locul lui. Asta am vazut acum aproximativ 1 luna când am facut schimbul de ulei. L-am conectat dinou senzorul ( mufa), iar eu am observat că  masina în treapta I de la 1500 de rpm pana în 2000 rpm smucește după 2000 rpm nu mai face. Posibil să fie de la egr ? Dar pe tester îi dă erori pe CEM. 

    Nimic pe turbina, egr. Așa mi-a zis. 

    Nu am nimic scris pe factură. Verificarea a fost făcută la Vadim. 

    Vă las un filmuleț sa vedeți cum făcea luni seara 29.11.2021

    20211130_013502.mp4


  3. 4 hours ago, Nicuke said:

    Problema e ca nu poti lua un CEM sh si sa il schimbi doar asa! Trbuie clonat cu cel ce il ai pe masina, altfel nici nu o sa-ti porneasca masina!! Poate ai alt defect in urma socului, poate senzorul de turatii arbore sau ceva!! De asta te intreb de erori!!!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

    Am fost la vadim, nu mi-a dat erorile, doar a specificat ca este de la CEM. 


  4. Vă salut ! 

    Am și eu o problemă cu CEM-ul mașinii ( volvo s40 din 2005 2.0D ) Masina face așa dupa ce am luat ogroapaă în bucuresti mai puternică. 

    Îmi apare eroarea Anti-skid, a fost pusă pe tester si mi-a dat probleme pe CEM. Am curățat acolo, dar degeaba, merge fără probleme 3 zile maxim, după face la fel. Îmi taie puterea motorului, turbina, nu mai pot pleca de pe loc. Posibil să fie pe partea electronică ceva ? Daca ar fi pe partea electrica, se merită sa-l faci sau se merita să cumperi sh  ? Aș dori să știu ce anume să fac. Multumesc frumos pentru răspunsuri 

    20211104_212816.jpg


  5. Salut ! As vrea sa schimb lupele la farurile deoarece bat foarte rau (plus ca reglajul nu mai merge la farul stang imi bate mai jos decat celalalt ), vreau sa stiu si eu diametrul lentilei de cat este la modelul meu sau orice alta informatie cum as putea rezolva problema asta. Am cautat si faruri cu xenon dar nu prea gasesc si daca gasesc sunt foarte scumpe. Am un volvo s40 din 2005 2.0 D xenon. 


  6. Salut ! As vrea sa schimb lupele la farurile deoarece bat foarte rau (plus ca reglajul nu mai merge la farul stang imi bate mai jos decat celalalt ), vreau sa stiu si eu diametrul lentilei de cat este la modelul meu sau orice alta informatie cum as putea rezolva problema asta. Am cautat si faruri cu xenon dar nu prea gasesc si daca gasesc sunt foarte scumpe. Am un volvo s40 din 2005 2.0 D xenon. 


  7. On 12/18/2020 at 6:30 AM, BogdanG said:

    Da eroare pe releul de bujii pt ca mai mult ca sigur una sau mai multe bujii sunt arse . 

    Nu e nici o legatura intre releu bujii, bujii si pilot automat, mai mult ca sigur este o problema de senzor pozitie pedala frana sau ambreiaj si de aici problemele, din pacate fara un tester si EXPERIENTA nu poti rezolva problema . Pasul 1 este tester, pui ce eroare gasesti dupa care vedem ce rezovare exista . 

    Întâi sa găsesc tester compatibil să-mi spună ce are. 

    Nu am găsit nimic în Buzău


  8. 12 hours ago, Vvolvo said:

    Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

    Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

    Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

     Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

     Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

    In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

    Multumesc frumos pentru sfaturi. Nu ma deranjeaza nimic stai liniștit din potrivă chiar mă ajută orice sfat cat de mic ar fi el. 

    Un tester daca cumpar la ce suma de bani ar ajunge ? Am vazut pe net de la 350 de lei  pana la zeci. Îmi poți recomanda un site, o denumire completă a testerului  ? 


  9. 12 hours ago, Vvolvo said:

    Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

    Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

    Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

     Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

     Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

    In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

    12 hours ago, Vvolvo said:

    Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

    Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

    Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

     Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

     Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

    In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

    12 hours ago, Vvolvo said:

    Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

    Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

    Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

     Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

     Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

    In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa 

    12 hours ago, Vvolvo said:

    Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

    Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

    Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

     Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

     Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

    In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

    Multumesc frumos pentru sfaturi. Nu ma deranjeaza nimic stai liniștit din potrivă chiar mă ajută orice sfat cat de mic ar fi el. 

    Un tester daca cumpar la ce suma de bani ar ajunge ? Am vazut pe net de la 350 de lei  pana la zeci. Îmi poți recomanda un site, o denumire completă a testerului  ? 

    16 hours ago, Vvolvo said:
    15 hours ago, Tanchi said:

    Este achizitie din țară, a fost adusă în 2018 din Belgia. 

    Nu vreau sa o mai duc la service-ul acela, nu mi-a plăcut cum au lucrat si cum s-au comportat. 

    Doar ambreiajul nu-l vede, pe restul le vede. 

    Ce mi-ai zis tu ar trebui sa facă un electrian? Nu ? ( eu nu prea ma pricep și nu as vrea sa stric ceva pe acolo ) 

    Singurul sfat  ar fi ca ,acolo unde ai schimbat releu,bujii,etc  la service-ul respectiv ,tot acolo se rezolva..Se mai intimpla cind  aduci masina pentru niste probleme ,poti pleca cu altele..Posibil  cind s-a intervenit la piesele schimbate s-au miscat cablaje ,conectica ,una alta, teoretic vorbind si de aici probleme.

    Nu ai spus daca este achizitie din tara (inscrisa) sau UE pentru ca vorbind la modul general   tot ce aduc astia in tara ,din UE ,sint masini necirculate cu lunile sau anii(exclus licitatii sau auto cu vechime max 5 ani).. De aici problemele de tot felul .

    Apucate si desfa conectica si da cu spray,vezi CEM  si alte module accesibile.In prealabil scoti bornele acumulatorului..fa-i o mica revizie  pe partea de conectica -electronica  si cu atentie daca procedezi nu strici nimic. vezi noduri de fire din interior motor,vezi fire coapte ,rupte etc..Poate ai vreun plus care a "disparut" cind ai miscat de cablaje,etc..

    Daca senzorul de "ambreiaj" ,"frina" nu il vede  nu asigura conditie de "cruise on". de ex.Tu zici ca le vede..

    Nu am glob de cristal sa iti ghicesc ce poate fi punctual.:)

     

    Este achizitie din țară, a fost adusă în 2018 din Belgia. 

    Nu vreau sa o mai duc la service-ul acela, nu mi-a plăcut cum au lucrat si cum s-au comportat. 

    Doar ambreiajul nu-l vede, pe restul le vede. 

    Ce mi-ai zis tu ar trebui sa facă un electrian? Nu ? ( eu nu prea ma pricep și nu as vrea sa stric ceva pe acolo ) 


  10. 2 hours ago, Nicuke said:

    Nu zic, ca Vida iti va rezolva problema, dar iti poate da ceva indicii despre ce se intampla, daca vreun modul nu comunica cu altul, poti vedea niste parametri, sa vezi ceva informatii furnizate de anumiti senzori, etc!! Acum problema e sa gasesti pe cineva!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

    Am înțeles,  mersi frumos. 

    Pot șterge o postare ? Prima data când am postat mi-a dat eroare si s-a postat de 12 ori. 


  11. 2 hours ago, Nicuke said:

    Atunci e ceva in neregula clar acolo!! Incearca sa faci o diagnoza cu Vida, s-ar putea sa iti dea niste indicii despre ce s-a intamplat!!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

    Eu sunt din buzau iar singurul care are dedicat pentru volvo e la galati. 

    Îmi e cam asa sa ma duc pana acolo și sa nu am o rezolvare. 


  12. 3 hours ago, Nicuke said:

    Vezi ca ai un senzor la pedala de ambreiaj, un contact practic!! Verifica acolo intai daca spui ca nu"ti-l vede"!! Pentru ca in momentul cand apesi ambreiajul, pilotul automat se dezactiveaza si poate in situatia asta ai tu defectul!! Dar iti apare pe bord cand il activezi?

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

    Nu-l activeaza. Nu vad nimic pe display practic nu-l citește. 

    Doar din teste il recunoaște. 


  13. 2 hours ago, Vvolvo said:

    Singurul sfat  ar fi ca ,acolo unde ai schimbat releu,bujii,etc  la service-ul respectiv ,tot acolo se rezolva..Se mai intimpla cind  aduci masina pentru niste probleme ,poti pleca cu altele..Posibil  cind s-a intervenit la piesele schimbate s-au miscat cablaje ,conectica ,una alta, teoretic vorbind si de aici probleme.

    Nu ai spus daca este achizitie din tara (inscrisa) sau UE pentru ca vorbind la modul general   tot ce aduc astia in tara ,din UE ,sint masini necirculate cu lunile sau anii(exclus licitatii sau auto cu vechime max 5 ani).. De aici problemele de tot felul .

    Apucate si desfa conectica si da cu spray,vezi CEM  si alte module accesibile.In prealabil scoti bornele acumulatorului..fa-i o mica revizie  pe partea de conectica -electronica  si cu atentie daca procedezi nu strici nimic. vezi noduri de fire din interior motor,vezi fire coapte ,rupte etc..Poate ai vreun plus care a "disparut" cind ai miscat de cablaje,etc..

    Daca senzorul de "ambreiaj" ,"frina" nu il vede  nu asigura conditie de "cruise on". de ex.Tu zici ca le vede..

    Nu am glob de cristal sa iti ghicesc ce poate fi punctual.:)

     

    Este achizitie din țară, a fost adusă în 2018 din Belgia. 

    Nu vreau sa o mai duc la service-ul acela, nu mi-a plăcut cum au lucrat si cum s-au comportat. 

    Doar ambreiajul nu-l vede, pe restul le vede. 

    Ce mi-ai zis tu ar trebui sa facă un electrian? Nu ? ( eu nu prea ma pricep și nu as vrea sa stric ceva pe acolo ) 


  14. Salut ! Sunt nou pe grup. 

    Sunt posesor de 5 luni al unui volvo s40 din 2005 2.0 D 

    Am schimbat releu bujii, bujiile si bateria pentru ca pornea cam greu. Dupa ce am schimbat toate astea nu imi mai merge pilotul automat. 

    Am pust niste testere dar nu dedicate pentru volvo ca nu am gasit la mine in oras. 

    Imi vede ca eroare releu de bujii chiar daca este schimbat, si o supapa. Specific ca mergea si inainte pilotul cu erorile astea 2. 

    Pe tester imi vede pedala de frana, acceleratie, butoanele de pe volan le citeste, doar ca nu imi apare in bord adica nu se activeaza. Pedala de ambreaj nu o vede.

    Ma poate ajuta cineva cu un raspuns concret ? Multumesc frumos !