Emil Botescu

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Emil Botescu


  1. Salut

    in mod normal , trebuie curatata sau schimbata clapeta de acceleratie

    du-te la service Volvo Bucurestu si intreaba de Adrian de la service

    Succes

    Emil

    Salut la toata lumea.

    Am un S40, 2.0T, 160HP, 1999, motor B4204T, automata si astazi mi-a facut probleme si habar nu am ce ar putea fi. Sunt sigur ca unii dintre voi au avut aceasta problema.

    Astazi cand am plecat de acasa m-i s-a parut ca masina trage cam greu si in 100m m-i s-a aprins si becul de la sonda Lambda la bord. Nu m-i s-a parut o mare problema asta ca in trecut se mai aprinse de cateva ori, dar se stingea de la sine dupa ceva timp. Am mers cu ea totul OK vreo 5 km pana la supermarket. In parcare eram cu ea fara sa am piciorul pe acceleratie, de fapt o tineam in frana s-o opresc(turatie in jur de 600-800) cand s-a turat singura dintr-odata pana pe la 1500. Noroc ca eram cu piciorul pe frana ca altfel luam bordura de faceam tandari bara fata. Turatia asta mare a tinut vreo 2-3 secunde dupa care masina si-a revenit la normal. Am oprit motorul si l-am pornit din nou, chiar am accelerat-o putin sa vad daca face iar pe-a nebuna, dar nimic. Am plecat de acolo peste 2 ore si totul a fost OK pana am ajuns in parcare acasa unde cand sa scot din D in P a inceput iar sa se tureze ca nebuna de data asta s-a dus turometru la 2000-2500 si dupa vreo 5-10 secunde asa, fiind cu piciorul pe frana am bagat-o in P unde continua turarea si am scos cheia din contact, oprind motorul. Am pornit masina imediat si iar era normala. Am iesit cu ea sa dau 2 ture de bloc sa vad daca mai face pe rebela, dar nimic. Tot timpul beculde la bord cu semnul Lambda a stat aprins. I-am schimbat uleiul acum 2 sapt conform celor spuse de dealer-ul Volvo de aici: Castrol 10w40.

    Habar nu am ce are. Ma gandeam ca o fi de la vreo sonda Lambda, dar mi-a frica sa nu fie altceva mai grav cu "roscata". As vrea macar o idee de ca ar putea sa aiba sa stiu cand merg la smecherii de aici de la Volvo la tester sa nu ma trezesc ca ma incarca astia cu nu stiu cate in plus. Merci mult!

    Ah, mi-am adus aminte de ceva. Masina nu porneste tot timpul fara a fi nevoit sa apas pe acceleratie. Daca o tin numai din cheie fara sa apas pe acceleratie caraie fara sa porneasca. Ii trebuie ca un imbold atat si apoi merge fara probleme. De obicei dimineata porneste fara probleme la cheie. Cand o pornesc cu acceleratie dupa ce iau piciorul de pe pedala motorul se duce in relanti la vreo 300-500RPM. Multumesc.