kuky

Membru
  • Content count

    71
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by kuky


  1. am fost in urma cu aprox 2 ani sa imi schimb ambreiajul iar cand a fost gata masina am pornit-o si surpriza...avea o rezonanta masina...ca daca vropiai sa te scarpini in cap era simplu puneai mana pe cap si o turai pana in 300- rpm...oricum acum mam gandiot ca trebuie sa verific mai amanuntit problema...si am constatat ca...problema e la un tampon...cel de deasupra casetei de directie....au pus un distantier...in primul rand invers...in al 2 lea rand un surub bagat stramb....in fine....problema e alta ca nu stiu exact ce tampon e acela...sau suport...va atasez o poza ca sa va dati seama mai exact,daca imi [uteti spune.

    Marian...daca vezi topicul dati si u cu parerea...mersi!

    post-217-0-93177300-1365971102_thumb.jpg


  2. problema cu temperatura o am si eu dar la mine se manifesta altucmva....daca masina sta pe loc acul urca daca merg cu ea mai ales cand cobor vreo panta....scade acul...este cateodata cand ii in jur la vreo 60-70 de grade aproximativ si porneste termocupla...termostatul l-am schimbat....identic face...e drept ca am cumparat de la Marian acele plasticuri numite air scoop (parca asa se numeau) dar mi-a fost lene sa le montez...dar nu cred ca ar influenta asa de tare....sau da?


  3. Deci m-am apucat frumos cu colegu de servici sa inlocuim caseta de directie (cu aceasta cale ii multumesc lui Marian=the_transporter07), la inceput m-am speriat, tot motorul stand doar pe jug :|, intr-un final am reusit sa o scoate prin partea dreapta dar nu inainte sa taiem condectele care ies din caseta pentru ca agata la iesire si de desfacut nu am reusit,de scos am scos caseta, problemele au venit dupa aceea,fiind foarte agitat lucrand de dimineata numa chef de masina mea nu aveam,in rest de altele da...de a mea mai greu nu stiu de ce:))...revenind...caseta nu era buna adica nui potrivea cu conductele din cauza agitatiei nu am verificat daca conductele potrivesc pe caseta...nu potriveau...(omu din greseli invata) l-am sunat pe Marian...el fiind in afara tarii...3 saptamani am stat cu masina in service...asa imi era de mila de ea...statea acolo singura...la sectoru "cadavre", intr-un final am primit caseta cea buna (tin sa precizez ca a venit in cluj sa mi-o aduca...noroc ca a avut treaba pe aici...dar oricum...gestul)..acum circul fain frumos cu caseta care inca nu curge si sper ca nici in viitorul apropiat :D.

    mai vreau sa ma apuc sa pun air scoopurile sus...dar nu stiu de unde si cum sa le pun...daca stie cineva sa imi spuna cat de cat pasii...ar fi super!


  4. l-am schimbat si eu dar din pacate acul tot nu sta la 90...mai grav...deabia ajunge acolo si si atunci cand ajunge trebuie sa stau cu masina pe loc...daca merg cu ea la drum scade...oare din ce motiv?precizez ca masina a fost lovita frontal dar radiatorul nu a avut de suferit...a sarit airbagul si cam atat la partile "interioare", mai jos va atasez si o poza ca sa va puteti da seama, cineva imi spune ca poate tinichigii nu au pus ceva chestii de plastic in fata radiatorului care sunt necesare incalzirii apei? sunt asa ceva?sau ceva de genul asta ca sa intre aer doar cat trebe?este asa ceva?

    post-217-0-91256700-1351457879_thumb.jpg

    post-217-0-92117700-1351457890_thumb.jpg

    post-217-0-10631900-1351457897_thumb.jpg


  5. salut, de ceva vreme incoace ma enerveaza un martor pe bord si anume cel care te avertizeaza cand nu mai ai apa pt parbriz, problema e ca eu am apa chiar destula dar nu vrea nici cum sa se stinga?oare dc?am vazut ca are acolo jos o mufa din care ies 2 fire le-am miscat stanga dreapta sus jos...dar tot aprins sta! ce sa fac?!


  6. Poate nu e ceva grav care sa necesite o segmentare... oricum, motoarele de pe seria 400, cu exceptia primei generatii de 2.0i nu sunt consumatoare de ulei ca si suratele mai mari. Deci e o defectiune mecanica pe undeva, fie ca il pierzi pe sub masina, fie pe undeva prin capul motorului/chiulasei.

    Ai nevoie de un motorist.

    De curiozitate... Cat ulei consuma la 10000km?

    Spor.

    decat sa ma apuc de segmentat mai bine iau al motor de pe alta masina sau o vand, de pierdut nu pierd pe nicaieri am avut problema asta cu perdutu inainte sa schimb ambreiaju (scapa pe la semringul palier) dar cand am schimbat kitul de ambreiaj am schimbat si semeringul, m-am uitat pe sub masina totul e curat, de scos fum mai scoate ce e drept mi-a mai spus un prieten bun cand era in spatele meu fum albastru dar nu in continuu cred ca doar la schimbarea vitezei si pana la o anumita turatie sau de la o anumita turatie in sus, la 10.000 in jur de 3,5 4 l ulei

    Ce ulei folosesti? Poate ii trebuie un ulei mai bun , da fum mult pe esapament?

    mobil 1, 10w40 semysintetic, da putin fum uneori

    Salut,

    Daca ai posibilitatea fa un test de compresie ,ca sa iti dai seama de starea setului motor fara demontare ,(segmenti ,piston cilindru)

    verifica sa nu ai pierderi pe la simeringul de la distributie .

    O alta cauza poate fi imbatranirea si coacerea simeringurilor de la supape.

    Aditivul creste vascozitatea uleiului ,asa incat poate ajuta in cazul cand ai pierderi pe la simeringuri,dar e un paleativ si nu elimina cauza.

    am sa caut ceva atelier care face asemenea teste chiar ar fi util asa suna, scurgeri nu am pe niciunde, e curat sub masina


  7. buna tuturor, o mare nedumerire am, de ce oare masina mea acum avand la activ 220k papa ulei, muuult ulei...este benzinar, ce as putea sa fac sa ii mai tai pofta asta de ulei (nu de alta dar imi ajunge ce pofta are de benzina), mi-a spus cineva ca as putea incerca cu aditiv liqui moly, oare e ok si la benzinare?

    mersi


  8. da...imi cer scuze am avut cateva zile foarte incarcate nu am mai avut timp nici de net, problema inca nu am rezolvat-o cu filtrul de benzina nici cu eroarea aceea din bord trebuie sa desfac stopul de luneta anterior sa vad ce are in plus fata de cel noou ca tare mi-e ca din cauza lui mie se tot aprinde si stinge eroarea,mersi mult revin cu rezultate

    cj-cr=390 km


  9. pfuai de mine...curatarea rezervorului ar fi o chestie si la min dar nu acum, dupa ce trece iarna asta, deci filtru de benzina va trebui schimbat pt ca nici la mine nu a fost schimbat de 5-6 ani de cand am masina si inainte mai mult ca sigur nu a fost schimbat, mersi pentru tot.

    era sa uit mai am o mica problema de la un timp incoace imi tot ramane aprins martorul de bec ars dar nici un bec de frana nu e ars, oare de ce?ma gandesc sa merg la un electrician sa vada care e problema