kuky

intrebari despre distributie, ambreiaj si becuri

25 posts in this topic

sunt posesorul al unui nou kit de ambreiaj marca QH pe al meu 440, dar din nefericire nu stiu dc dupa ce am schimbat si kitul de ambreiaj si semeringul palier dinspre cutie imi vibreaza masina foarte tare la relanti si mai ales pana in treapta a3a (din a 4a ii mai silentioasa) si intrebarea ar fi oare dc face chestia asta sa fie oare din cauza ambreiajului ca e nou si pana se uzeaza putin?

iar a 2a intebare spuneti-mi va rog de tip de bec ii la pozitie ca nu imi pot da seama?

multumesc astept parerile voastre

Astfel de scriere nu este agreată!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! normal este sa nu ai nici un fel de vibratie. pentru pozitie ce sa zic? pui pozitia, vezi care nu se aprinde , il scoti, il duci la magazin dupa care inversezi operatiile. pozitie fata sau spate? :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul ti l-ai dat singur. Pentru ca este un ambreiaj de doi lei. QH am vandut unul singur, lui Adi2727, si dupa ce m-am oferit sa i-l schimb pe garantie dar a zis ca pana la urma hai ca merge si asa, altul n-am mai vandut.

Cu alte cuvinte, cat dai, atata face...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qh de cine este fabricat si mai ales unde?

Care ar fi mai bun?

DAca te referi la faruri . ai nevoie de ba9s(soclu metalic).Spaate ba15s(cu un singur contact ) sau ba15d(cu doua contacte,cum ar fi . frana + pozitie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul ti l-ai dat singur. Pentru ca este un ambreiaj de doi lei. QH am vandut unul singur, lui Adi2727, si dupa ce m-am oferit sa i-l schimb pe garantie dar a zis ca pana la urma hai ca merge si asa, altul n-am mai vandut.

Cu alte cuvinte, cat dai, atata face...

Daca costa Sachs-ul 450lei cum e la benzinare si nu 1050lei cum e la diesel... luam si eu. :)

Oricum, mie au uitat sa imi prinda tamponul/suportul inferior motor/cutie la montarea ambreiajului... de aici, s-a blocat in viteza si in consecinta, de atunci caraie rulmentul. Deci nu am argumente solide sa spun: "QH" e de vina.

Cred ca si in cazul asta e o problema de montaj, pe undeva... tampon sau reglajul componentelor ambreiajului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi cer scuze pentru scrierea neadecvata, in privinta ambreiajului nu stiu ce sa cred cel putin nu cred ca ar avea logica marca si de ce imi vibreaza mie masina si tiind sa cred ca poate doar daca este nou ambreiajul face asa pana cand??nu stiu, poate pana se uzeaza un pic si "isi gaseste locul?", sper sa am dreptate, oricum si daca ar continua asa ce as putea face?sa il dau iara jos sa il duc inapoi sa imi deie banii si iara o iau de la capat?nu cred ca m-ar ajuta cineva cu asta :D

ma refeream la becul pozitie fata (din far) vreau sa imi caut leduri pentru pozitie de aceea ma interesa

mersi pentru tot

o mica rctificare pe disc este inscriptionat VALEO si tin sa precizez ca marca QH este made in England

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate sa nu fie de la ambreiaj. la mine avea momente cind trepida si am descoperit apa in benzina, dupa asta una din fise isi facea de cap deci acelasi lucru : trepidatii. acum , mai nou are citeodata ,atunci cind iau brusc piciorul din acceleratie,scade la 3-400 de ture dar revine imediat :banghead: . ce sa zic. gindeste-te ca noi detinem puntea dintre clasic si total electronic. adica hibrid ca sa zic asa. deci trebuie analizat cu atentie.ambreiajul nu ai cum sa-l montezi gresit. sigurul lucru ar fi reglajul cablului. dar nici asa nu obtii trepidatii. de aici ori nu intra in viteza decit cu japca ori se tureaza dar nu prea se misca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao faza cu benzina e....luna viitoare trebuie sa ii fac ITP-ul si ca sa nu am probleme cu noxele am inceput sa bag benzina de 98...poate si de aia....inainte bagam doar de 95

fara "cao" ala

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba si filtrul de benzina. cine stie ce are in el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa vad si asta, cat m-ar costa un filtru de benzina si oare unde ii montat?il pot schimba eu sau trebuie sa merg la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

se afla undeva pe sub masina. pe partea dreapta in fata rezervorului. de afara cam in dreptul minerului de la usa dreapta spate.este un cilindru de vreo 15cm si diametru de vreo 8cm. la mine a fost faza de filmat. tomai schimbasera mecanicii distributia , am pornit motorul ,20 secunde si a murit . saracii oameni au inebunit. se gindeau ca au gresit ceva.cind l-au scos 3/4 din ce era in el era apa. eu am dat 50 ron cu tot cu manopera (trebuia bagata si manopera).service-ul respectiv are si magazin de piese. asta este. in primavara ma gindesc sa scot rezervorul sa-l curat si pe el. 16 ani. cred ca merita. :clock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfuai de mine...curatarea rezervorului ar fi o chestie si la min dar nu acum, dupa ce trece iarna asta, deci filtru de benzina va trebui schimbat pt ca nici la mine nu a fost schimbat de 5-6 ani de cand am masina si inainte mai mult ca sigur nu a fost schimbat, mersi pentru tot.

era sa uit mai am o mica problema de la un timp incoace imi tot ramane aprins martorul de bec ars dar nici un bec de frana nu e ars, oare de ce?ma gandesc sa merg la un electrician sa vada care e problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

becul din bord pentru becuri arse se aprinde atunci cind oricare dintre becurile exterioare este ars.la mine pentru spate pe pozitie sund doua becuri pe fiecare parte, stop frina cite unul + cel de la luneta care este si cel mai figurant. :slap: sa nu uit. cind scoti filtrul vezi ca la una din parti are o reductie. filtrul il cumperi cu doua garnituri de cupru. nu se da si reductia. deci mare atentie dupa montare nu pleaca din prima. trebuie sa pui contactul de vreo 4 ori cu pauze de vreo15 secunde ca sa se amorseze instalatia.citi km. sunt din cluj pina la craiova?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martorul de bec ars se aprinde si in cazul altor becuri nu doar al celor de stop pe frana ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu le-am pus si pe cele de pe fata. alea se vad daca esti singur. incearca sa calci frina si sa vezi si becurile din spate. poti? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

capi_1977 :la 850 se poate sa iti arate ca ai bec ars si in bord. la 440-460 nu. repet doar cele exterioare. kuky : asteptam rezultate. asa este frumos(cred eu ) ca atunci cind se rezolva o problema sa trecem la alta(ca sa zic asa). nu am intrebat degeaba citi km sunt de la cluj pina la craiova. 15-16 decembrie va fi un fel de pomana porcului. poate ai curaj si tu cum am avut si eu.si luk , si stef.....curaj a avut si berea dar am dovedit-o.ce zici? am trecut la program de iarna : tuica fiarta cum numai transporteru'l stie + gratar. nu conteaza daca este frig la hale. garantez distractia+lucrul bine facut. transporteru-l a promis zaibar de bailesti. este o provocare ca sa zic asa. curaj si atentie la drum!!! :salut:

Edited by danut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asa e la 850 iti arata mai multe becuri arse pe spate.Multumesc frumos pentru invitatie dar de obicei eu acum de sarbatori muncesc din plin,sunt tot un fel de"transporter" sofer de autocar.Va doresc sarbatori fericite,spor la "treaba" si drumuri bune!

P.S. Cluj-Craiova sunt 360-370 Km ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da...imi cer scuze am avut cateva zile foarte incarcate nu am mai avut timp nici de net, problema inca nu am rezolvat-o cu filtrul de benzina nici cu eroarea aceea din bord trebuie sa desfac stopul de luneta anterior sa vad ce are in plus fata de cel noou ca tare mi-e ca din cauza lui mie se tot aprinde si stinge eroarea,mersi mult revin cu rezultate

cj-cr=390 km

Edited by kuky

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi si tu care bec nu se aprinde , inlocuiesti ,pui contactul, calci frina, si gata. daca mai face mai cauti dupa becuri arse. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca te saturi de cautat dupa becuri arse si nu gasesti nimic obisnuieste-te cu martorul acela aprins la bord :crybaby:

Edited by the_transporter07

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu nevoie de putin ajutor va rog.nustiu pe care topic sa mai scriu ca sa imi raspunda si mie cineva

mi a cazut becul din oglinda si se misca in voie acum inauntru acolo si cand inchid usa se aude oribil plus ca nu merge daca nu e bagat in mufa

are cineva idee cum se deschide geamul becului sa i zic asa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu nevoie de putin ajutor va rog.nustiu pe care topic sa mai scriu ca sa imi raspunda si mie cineva

mi a cazut becul din oglinda si se misca in voie acum inauntru acolo si cand inchid usa se aude oribil plus ca nu merge daca nu e bagat in mufa

are cineva idee cum se deschide geamul becului sa i zic asa ?

Ai semnalizare pe oglinzi ? Pe S60 din 2001 ? Sau despre care oglinda e vorba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da la un s60 din 2001

Am becuri in oglinzi sub oglinda mai exact a cazut din clips si joaca aiurea acolo se aude oribil si nu imi dau seama cum se desface nu are clips nimik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tie ti-a iesit becul din soclu . Ca sa ajungi la el fara sa dai sticla la oglinda jos trebui sa ai o surubelnita subtire si are o clema pe care trebuie sa apesi pe ea sub sticla oglinzii si cand face clanc iese lampa cu totul .Ca sa scoti becul din lampa rotesti de soclu , daca nu te descurci da un mesaj .

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now