delphinman2000

Membru
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About delphinman2000

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 09/22/1968

Profile Information

  • Locatie turda, craiova
  • Auto V40, 1.9 DI, D 4192 T3
  • Fabricatie 2001
  1. senzor temperatura exterioara

    poti sa il demontezi si sa cureti cu spray de contacte bornele/contactele de la senzor si de la suport . Poate isi revine senzorul daca nu e dus sau nu e contact imperfect in alta parte.
  2. Baterie sau electromotor defect?

    Inca nu s-a intamplat, dupa pornire se sting toti martorii luminosi.
  3. Baterie sau electromotor defect?

    Daca e prea putin curent, ce trebuie sa se intample cu martorul de baterie, sa lumineze intermitent?
  4. Baterie sau electromotor defect?

    Merci, Dinoco, asta cu uleiul in alternator nu am inteles-o, my bad. Dar, mi-ai deschis ochii spre chestia asta: poate sunt bornele slabite la alternator si din cauza hurducaielilor, uneori se desfac si nu incarca bateria. Voi verifica, good point
  5. Baterie sau electromotor defect?

    Va multumesc de raspunsuri. La mine nu suna alarma, ca n-am. Din cate stiu e optionala. Cand apare fenomenul nu fortez, stiu ca pot distruge dantura la volanta, bendix.. la ce scump lucreaza stomatologii azi, mai bine ma feresc.. Sa inteleg ca un consum de 600mAh e normal? Lik2008, sper sa ai dreptate si sa fie bateria imbatranita si uzata. S-a intamplat si altadata, la frig -22 grade, sa pornesca greu, electromotorul cupla fara probleme si invartea cu greu motorul (posibil ulei vascos?), acum nu cupleaza, doar caraie. Deci, daca se aprind becurile la ABS si airbag e semn ca nu am suficient curent in baterie?? Ar fi cool sa scap doar cu schimbarea bateriei
  6. Salut, azi mi s-a intamplat a doua oara la interval de 2 luni sa nu porneasca motorul si sa se auda un carait de roti dintate. Dupa ce incarc bateria pe redresor porneste fara probleme. Alte date: - masina a fost pornita cu 1 zi inainte, mers prin oras; - merg in medie 30 minute zilnic, ( cam 15 km total) cu 4 porniri; - masina e tinuta in garaj la +10 +12 grade, - in bord, dupa punerea contactului, raman aprinse si avertizarile pt airbag si ABS ! - bateria are eticheta VOLVO pe ea, are nivel de lichid bun, nu apare anul de fabricatie, eu o am de 4 ani ( masina are 11), poate fi de la inceput pe masina, nu stiu vechimea; - am verificat existenta unui consumator ascuns prin ridicarea sigurantelor din tabloul de sub capota si de la cel din habitaclu, nu am constatat modificari. Totusi, apare un consum de ~ 600 mAh, sa fie de la receptorul radio al inchiderii centralizate? Poate e o chestie de coincidenta, dar problemele au inceput dupa ce am pierdut telecomanda inchiderii centralizate si deschid/ inchid masina doar din cheie. Aveti vreo idee??
  7. Cam asta e schema la mine la masina. schema aer.bmp Piesele sunt conform schemei. Siguranta termala parca e de 210 grade celsius, nu imi amintesc exact. Cele trei puncte A,B,C sunt conectorii spre exteriorul modulului. Tranzistorul D525 , la mine la modul, si inclin sa cred ca nu e gresit, nu are colectorul legat si functioneaza ca dioda pe baza jonctiunii B-E. Si eu am probleme cu modulul de clima, merge ventilatorul pe pozitii mici ale potentiometrului, pana la 2 si pe maxim, 5. Pe cele intermediare functioneaza aprox. 3 sec si se opreste. Asta e! Azi m-am uitat la potentiometru dar nu am avut timp sa-l masor, (cred ca trebuie scos de pe placa, alta distractie) iar marcajul e ciudat. Bafta la reparatii!
  8. Cadere de turatie

    O problema asemanatoare am avut si eu. Timp de vreo 2 saptamani la relanti scadea turatia mai mult decat stiam eu ca trebuie. Intr-o zi, incercand sa urc o bordura, am fortat motorul si a plesnit furtunul de turbo, cel de langa radiator. Simteam de fapt de mai multe luni ca la accelerare, pe la vreo 2000-2200 de ture, se simtea o pierdere de putere (era deja fisurat). Dupa schimbarea furtunului, motorul se accelera corect si nici nu a mai scazut turatia la relanti. E usor de verificat integritatea acelui furtun si se schimba fara probleme in parcare. Se leaga, cumva, de raspunsul lui MiHaIPop003. Bafta!
  9. valoare fuzibila electroventilator

    ok, multumesc de raspuns. Sper ca ne referim la aceeasi piesa. e vorba de o siguranta termica ce se arde la o numita temperatura exterioara (conform specificatiilor) sau chiar provocata de propria incalzire ca urmare a trecerii curentului electric. Valorile curentului permis erau, in cele gasite de mine gen TZ D..., de 10 ah, fix. Diferenta intre ele este data de temperatura de topire a contactului. Dupa cum spuneam, a mea s-a ars si ar fi o tampenie sa cumpar tot ansamblul gmv pentru o amarata de siguranta de 2-3 lei.
  10. valoare fuzibila electroventilator

    ok, multumesc.
  11. Salutari, stie careva ce valoare are (la ce temperatura se arde)fuzibila care e inseriata cu rezistenta treptei 1 a electroventilatorului pentru motor? A mea s-a ars,iar inscrisurile s-au sters demult, asa ca nu stiu de ce valoare e. Inca o intrebare: la motorul d4192t3 codul motor si seria sunt trecute pe o placuta aplicata sau sunt pansonate pe blocul motor?
  12. ventilator motor la V40

    Diametrul exterior al elicei este de 370 mm. Prinderea se face pe ax cu 3 caneluri,(adica ventilatorul are la randul lui 3 ghinturi) diametru interior este de 20 mm.  E la fel ca la benzinare?
  13. ventilator motor la V40

    Am gasit la un magazin elicea ventilator cu 540 ron, vi se pare un pret corect? NU stiti daca se potriveste elicea de pe un  alt GMV?
  14. ventilator motor la V40

    Una la mana. M-ai lasat ca la dentist pentru promptitudinea raspunsului.  ::)Mii de multumiri ! Doi: despre lipsa protectiei in fata radiatoarelor imi poti spune ceva?
  15. ventilator motor la V40

    Mai zilele trecute am avut un necaz cu ventilatorul motorului, s-au rupt 4 pale si mi-a agatat radiatorul (o taietura micuta de ~4mm in adancime, o singura celula). Cand am demontat ventilatorul am constatat ca nu e ca cele din vadis sau de pe siturile cu piese de schimb, mai precis al meu are o singura elice, iar pe internet sau vadis grupul motoventilator (GMV) are 2 elice. Masina mea: v40, 1.9d, 115 cp, clima, an fabricatie 2001. Mi s-a parut ciudat ca pentru cele 3 radiatoare (clima, intercooler, motor) este un singur ventilator. Alta ciudatenie e ca in fata radiatorului de clima nu are nimic de protectie, curentul de aer cu tot cu pietricele si insecte bate direct pe el. Ma puteti lamuri daca e GMV original sau e posibil sa se fi facut ceva modificari?!