DanteGabi

Membru
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About DanteGabi

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Brasov
  • Auto Volvo S40, 1.6D
  • Fabricatie 2010
  1. Probleme DPF Brasov

    Buna ziua, Sa incep cu inceputul, in vara anului 2021 am achiztionat la recomandarea unui "prieten" de familie un Volvo S40 1.6D , 2010 182.000 KM, ( Acum am 200.000 KM). Toate bune si frumoase in prima saptamana, apoi a inceput sa nu se mai tureze, opream motorul porneam si problema disparea, am spus acest lucru acestui prieten care este si mecanic, am dus masina la el pentru ai face o revizia etc. a facut o completare la aditiv , a "curatat" filtrul cel putin asa zice el si apoi la drum, am plecat la mare , dupa 450 de KM aceeasi problema pe care am rezolvat-o oprind si pornind din nou, a facut asa de cateva ori iar apoi a disparut problema complet, el mi-a zis ca atunci sa regenerat filtrul. Ok foarte multumit am parcurs cateva mii de KM fara aceasta problema pana am mers din nou la el cu o problema banala la faruri, si pentru ai schimba rola de la alternator deoarece nu mai incarca. Facand aceste verificari a realizat ca un cablu ce iesea din Filtrul de particule era rupt, ars complet, la ghibluit bine si la foarte scurt timp mi s-a aprins martorul de check engine in bord , limitat la 3000 de turatii, iar solutia de a opri si a reporni motorul nu a mai mers. Buun , am dus masina inapoi la el, am schimbat turbina , am luat una de pe after market, a facut el ce a facut acolo, din nou curatat filtru etc etc, toate bune si frumoase masina mers impecabil pentru o saptamanca cand in mers din nou am simtit cum raman fara putere si iar sunt limitat la 3000 de turatii. Bun, am renuntat la acest mecanic, am cheltuit in jur de 5000 de lei pana acum, pe toate aceste impedimente si m-am hotarat sa merg la reprezentanta in BV. Azi mi s-a zis dupa diagnoza ca DPF-ul este bocna si ca fie trebuie schimbat fie incercat o "spalatura" dar nu ma va ajuta foarte mult. Vreau sa anulez acest demon, pentru ca nu mai imi permit/doresc sa bag bani in aceastea masina si clar nu imi iau DPF nou. Stie cineva , in Brasov sa ma ajute cu aceasta problema? Daca nu, sa ma incumet cu masina asa la drum pana in Bucuresti unde am auzit de BG motors, care inteleg din recenziile online si de pe nenumarate posturi aici pe forum ca ar putea sa ma ajute? Orice alt sfat este binevenit, va multumesc.