Alexandru77

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Alexandru77

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Brasov
  • Auto Volvo S60-2.4 D5 Euro4 185cp
  • Fabricatie 2006
  1. Salut, o sa spun si aici pledoaria despre segmentarea unui S60 2.4 D5 Euro 4 185cp, in speranta ca voi putea drege problemele aparute iulterior Asa cum am spus si sus acum un an m-am decis sa ii segmentez motorul in urma unui consum exagerat as spune de ulei 1l la 2-3000km si un kilometraj ce ma indemna sa fac asta 400.000 , astfel in prima instanta am decis sa fac schimb segmenii, cuzinetii la arbore, planat chiuloasa si schimbat supape, tacheti noi, garnituri, suruburi, senzori noi. Dupa aceasta operatiune am decis sa repar turbina apoi injectoarele, la injectoare s-a dezlantuit iadul, desi am fost la o firma destul de consacrata in Romania pentru a le desface, ca sa nu vin eu cu ele in sacosa de la nea "Gica" sa apara discutii, la punerea lor la loc am dat de Dorel si a decis el ca nu are rost sa ma puna la plata 800lei sa iau saibele alea de fixare de sus de la injectoare le-a strans pe cele existente dezarcuite mai tare pana a rupt filetele la vreo 4 injectoare in chiuloasa. Ulterior am pus elicoide dar tot pe la un injector scapa presiune, aveti idee o solutie de a reface acele gauri sau trebuie alta chiuloasa, zic eu ca scapa presiune motorul parca bate cateodata? Oare cat pot majora gaurile alea pt a schimba suruburile si totusi sa tina fixe? Si inca o buba, de cand am facut motorul am o scurgere de ulei careia nu ii dau de cap, va atasaz poze inainte cand era curat si dupa poate imi mai dati idei, ca eu am strans verificat tot in zona aceea. Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.