Alexandru77

Prinderi injectoare in chiuloasa rupte, sau cu ce probleme ramai dupa ce investesti bani si nervi intr-un motor

3 posts in this topic

Salut, o sa spun si aici pledoaria despre segmentarea unui S60 2.4 D5 Euro 4 185cp, in speranta ca voi putea drege problemele aparute iulterior

Asa cum am spus si sus acum un an m-am decis sa ii segmentez motorul in urma unui consum exagerat as spune de ulei 1l la 2-3000km si un kilometraj ce ma indemna sa fac asta 400.000

, astfel in prima instanta am decis sa fac schimb segmenii, cuzinetii la arbore, planat chiuloasa si schimbat supape, tacheti noi, garnituri, suruburi, senzori noi. Dupa aceasta operatiune am decis sa repar turbina apoi injectoarele, la injectoare s-a dezlantuit iadul, desi am fost la o firma destul de consacrata in Romania pentru a le desface, ca sa nu vin eu cu ele in sacosa de la nea "Gica" sa apara discutii, la punerea lor la loc am dat de Dorel si a decis el ca nu are rost sa ma puna la plata 800lei sa iau saibele alea de fixare de sus de la injectoare le-a strans pe cele existente dezarcuite mai tare pana a rupt filetele la vreo 4 injectoare in chiuloasa.

Ulterior am pus elicoide dar tot pe la un injector scapa presiune, aveti idee o solutie de a reface acele gauri sau trebuie alta chiuloasa, zic eu ca scapa presiune motorul parca bate cateodata? Oare cat pot majora gaurile alea pt a schimba suruburile si totusi sa tina fixe?

Si inca o buba, de cand am facut motorul am o scurgere de ulei careia nu ii dau de cap, va atasaz poze inainte cand era curat si dupa poate imi mai dati idei, ca eu am strans verificat tot in zona aceea.

Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.

 

 

 

IMG_3512.thumb.JPG.710647abdfb2d45179888IMG_3516.thumb.PNG.b6d1746bf99d01095ffa8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greu de umblat atât de adânc la o mașină de 16 ani cu 400.000 de km. și să nu se blocheze/rupe/strica nimic. E inerent. Bănuiesc că ți-ai asumat riscul că ceva nu va merge bine, deoarece șansele să se întâmple asta sunt mai mari decât să meargă totul perfect. Oricum, te admir pentru faptul că ai încercat și că știi ce trebuie făcut. Sper să te ajute cineva să o pui la punct, deși s-ar putea să coste mai mult decât merită. Mult succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laudabil   efortul tau finaciar si tehnic.:) 

Realist vorbind nu era indicat sa faci asa ceva ,mai ales in zilele de azi insa daca nu ai avut incotro ...

Probleme tale s-ar putea  corecta  astfel:

-trebuie umplute cu mare grija gaurile  vechi prin sudura AL asa fel incit  noul surub sa aiba in ce sa tina (filet ferm gaura eventual un "metric" superior  cu 1 unitate daca este posibil)  colierul de injector si sa reziste celor 1600 bari  ,saibe noi  Cu ..( daca ar mai fi existat Metrom ,Aro  ....)

-pornesti motorul cu masina urcata pe suporti (capre) sau elevator  si cu o camera sau telefon ,filmezi zona unde uleiul isi face aparitia tinind cont ce legaturi de ulei sau simeringuri ai prin zona respectiva. Anterior cureti cu spray de frine-ambreiaj. toata partea din spate motor ca sa iti fie foarte usor.

Simple sfaturi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now