maverick

Membru
  • Content count

    1,178
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by maverick


  1. Salut si bine ai venit printre noi. 

    Din ce inteleg eu din spusele tale de mai sus, nu vrei un camion in Cluj - ia una mica un V40 pe benzina si gata. Unde faci raliu cu T5 in Cluj cu ditamai camionul? Ia cinstit un V40 benzina si gata. 

    Un S90 mergea dupa parerea mea daca aveai 95% afara din oras si peste 20.000 km / an, sa merite investitita. 

    1 person likes this

  2. Cum spune si colegul Vvolvo mai sus - la Volvo tot softul este imperecheat cu masina prin serverele Volvo practic, cu foarte mici exceptii. In consecinta, orice update de soft practic de cand cu Volvo 2.0 mai ales se poate face doar prin serverele Volvo, online - si pentru fiecare soft se plateste daca este "optional" - iti spun ca si eu am platit o gramada de bani pentru softuri optionale - cum ar fi upgrade IAM la softul pentru noul sistem de navigatie si noile harti de la navigation.com. Am platit inclusiv update optional pentru radarul masinii la o versiune mai noua, mai performanta. Efectiv pentru masina mea aparea ca optional si costa bani. 

    De aceea spun ca o diagnoza si o parere cu ce se poate face necesita in opinia si experienta mea respectiv necesita neaparat un tehnician Volvo care stie ce vorbeste - isi da seama de unde e problema ta si respectiv daca se poate face upgrade la un soft mai nou de exemplu. 

    in consecinta, singurul dealer Volvo care stiu eu ca stie cat de cat asa ceva este la Bucuresti - Primus Auto. Sper sa ma insel. 

    2 people like this

  3. Salut, 

    Asa ar trebui - insa am avut surpriza sa nu se poata executa in trecut, exact la Constanta, deoarece nu aveau un stick USB criptat orginal Volvo - nu se poate copia softul pe orice USB stick. Sugerez la verifici inainte. 


  4. Salut Adrian si bine ai venit printre noi, 

    Am la cateva intrebari pareri - restul colegilor care au cunostinte tehnice mai solide iti pot raspunde: 

    -motorul de 2, cred ca este doar cu FWD si doar 2,4 este  AWD sau pe modelul din intervalul 2015-2017 si motorul de 2 motorina are AWD ? (ma intreseaza doar 4x4/AWD). Exista ambele variante si pe motorul D4 2.0L 

    -ca si km nu vreau mai mult de150k-160k, chiar si mai putin, eu fac aproximativ 40k/an; la ce probleme ar trebui sa ma astept la km acestia? Daca masina a fost intretinuta cum trebuie, nu ar trebui sa te astepti la probleme majore. 

    -ce consum are, dar real ?, eu vin de pe un x3/2007, motor de 2d, nu am un condus agresiv si aici am consum mixt, real, de 6/100, consum facut la pompa si culmea atat imi arata si pe bord :). Daca mergi linistit, cam o medie de 6 ai avea si pe asta

    -ma intereseaza cutie automata, puteti sa-mi spuneti mai multe detalii (plusuri si minusuri)? la cat timp se schimba uleiul si  alte hibe? Eu am avut cutia automata in 8 rapoarte cu dublu ambreiaj, foarte performanta, si nu retin sa trebuiasca schimb de ulei in cutie. 

    -orice alte aspecte ce tine de acest model, minusuri, probleme etc ma intereseaza. Va presupune probabil drumuri la Bucuresti la revizii si eeventuale probleme - nu prea sunt service-uri bune de Volvo in afara de Bucuresti - poti apela cu incredere la colegii de pe forum cu service Volvo. 

    Succes cu achziitia!

     


  5. Intru totul de acord cu condus preventiv si legal - cu cat iti ia mai putin depasirea in conditii de siguranta cu atat mai bine. Si eu sunt dee parerea ca mai bine ajungi cu cateva minute mai tarziu decat niciodata. 

    Al doilea aspect este increderea - raspunsul cutiei fiind mai rapid si mai prompt din ce am observat eu - iti permite sa mergi mai relaxat, coroborat cu regimul cutiei - incearca sa tina cutia intr-un regim adaptat stilului de mers din acel moment - la consum, sportiv etc - stiind ca ai aceasta posibilitate, mai ales in mod Sport, ajuta mult la increderea in posibilitatile masinii. 

    Inca ceva - sa mergi neaparat pe la un dealer Volvo sa iti faci update-uri de soft care au aparut intre timp daca este cazul - inclusiv pentru radar - eu am observat comportament imbunatatit la anumte update-uri de soft pentru diferite componente de safety - gen radar. Se pot dovedi utile, mai ales pe timp neprietenos - ploaie, burnita, intuneric. Inclusiv update la sistemul de infotainment - verifica daca poti face pairing wireless pentru Android Car // Apple Car -> Waze, Google Maps si alte aplicatii din telefon. 

    Daca vin pe la Cluj dau un semnal din timp. 

    Pana atunci sa te bucuri din plin de masina - este o super masina!


  6. 3 hours ago, NicuCJ said:

    La Polestar, pe lângă cei 10 căluți și 40 cuplu, se mai modifică ceva? 

    Multumesc asemenea îți doresc! Da, e numărul meu, am transcris-o recent. 

    Destul de mult din punctul meu de vedere - raspunde mai repede cutia, urca mai repede in trepte, ai alt grafic de putere vs. turatie - vei observa 2 plaje unde ai putere marita exact unde ai nevoie in depasiri - 80 - 120 km/h si respectiv 140 - 180 km/h - acolo indeosebi vei putea sa observi cat de repede accelerezi. 

    1 person likes this

  7. On 7/8/2021 at 9:17 PM, NicuCJ said:

    Multumesc! După aprox 1000 de km sunt foarte încântat, foarte confortabilă, consum bun, foarte stabilită, chiar am prins o ploaie torențială zilele trecute, multe mașini au tras pe dreapta, eu nici o emoție, multe se țineau după mine, aveam undeva la 50 km/h, rupere de nori, seara, vizibilitate excelentă, ștergătoare sunt foarte bune, fetița dormea în spate :). Are un ușor lag când dau talpă dar nu mă deranjează, nu am un stil de condus sportiv. Toate acestea vin și cu un cost, față de vechiul Ford, vai Doamne :))) dar mă așteptam oarecum, e altă clasă, nu se compară. Până acum i-am cumpărat anvelope de vara 3000 RON, Casco negociat la sânge 6000 RON cu fransiza și valoarea asigurată 25k EUR. Urmează distribuția 4500 RON și revizia 2250 RON în aprox 2 săptămâni. Luna viitoare vreau să îi schimb și uleiul din cutia de viteza, undeva 1500-1800 RON și parbrizul ( are o ciobitura) aproape 5000 RON. În septembrie am alte cheltuieli personale și poate prin noiembrie- decembrie am să îi fac un upgrade Polestar, acesta nu știu exact cât costă, citeam pe undeva că ar fi 1000 EUR. Toate acestea adunate e mai mult decât am luat pe Ford, l-am vândut recent :)))). 

    Volvo costa la intretinere si trebui sa iti asumi aceste costuri. Lag-ul se mai compenseaza din Polestar - intr-adevar pretul este undeva la 1000 EUR cu TVA, insa dupa parerea mea merita. 

    Spor la kilometri si fara incidente - daca numarul e cel din poza poate iti dau cateva flash-uri de salut daca ne intalnim prin trafic. 


  8. Bravo, felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Sa te bucuri de ea - daca ai grija de ea cum trebuie, si ea va avea grija de tine! 

    Fa-i un tuning de fabrica Polestar si ai grija sa sa ii faci revizia cum trebuie, cu ce trebuie - astfel te vei bucura de ea multi ani. 


  9. Salut si bine ai venit printre noi!

    - Din punctul meu de vedere, merita din BLIS si mai ales Collision Warning - este un sistem care te poate scapa de multe belele mai ales la viteze de peste 50km/h - standardul City Safety. Este foarte util pe ceata, ploaie, noapte cand poate nu poti aproxima corect distanta dintre tine si cel din fata - aceste sisteme - Collision Warning impreuna cu pilotul automat adaptiv nu au astfel de probleme. De multe ori am evitat situatii care puteau deveni neplacute fara ajutorul lor - fie pilotul adaptiv care a vazut prin ceata camioane de care ma propiam pe autostrada, fie pe ploaie cand franeaza brusc cei din fata ta. Vizavi de BLIS, iarasi este util, deoarece unde sunt marcaje te atentioneaza din timp cand urmeaza sa depasesti banda - foarte util cand scapi o secunda privirea de la drum, sa nu mai spunem ploaie sau noapte. 

    Eu am platit pentru ele la fiecare Volvo avut si a meritat din plin investitia - nu degeaba Volvo a pus aceste sisteme by default acum pe toate generatiile de masini produse actualmente. 

    As merge pe motorul de 2.4 deoarece pare a fi mai fiabil, este un motor cu 20 ani vechime, trecut prim multe imbunatatiri, iar consumul nu variaza asa cum te-ai astepta teoretic - tot 10L/100 km ia in oras, si tot 7.4 vs 7.0 2.0 la drum lung. 

    Iar impozitul inseamna o diferenta de 500- 600 RON / an. 

    La ce m-as uita in schimb ar fi cutia de viteze - ce cutie de viteze are? Cea veche cu convertizor in 6 trepte sau cea noua in 8 dublu ambreiaj? Aici este mai degraba conversatia. 

    Succes cu achizitia!

     


  10. Buna Paula si bine ai venit printre noi!

    Pentru stick / USB problema este codarea melodiilor - formatul lor. Poate un update de soft la o reprezentanta mai compenseaza din problema. 

    De iPod nu stiu ce sa spun - stiu ca iPod-ul are doar conexiune aux el in sine - are si Bluetooth? 

    1 person likes this

  11. On 5/30/2021 at 3:48 AM, Rumburak said:

    D4 190 cp, 2.4 L, awd. Cei de la Auto Primus (pe care i-am contactat prin email) mi-au spus că nu merge. Daca dinsii au spus așa, iau de buna ce zic dumnealor. Acum sunt într-adevăr curios daca se poate face sau nu.  Concret, Dna Andreea Ciocănel mi-a răspuns că nu poate. Sau, nefiind familiar cu subtilitățile mărcii, sa fiu pe alături în bălării cu ceea ce spun, caz în care îmi cer scuze, și vă dau voie să mă trageți de urechi. Dar nu prea tare, sa nu doară.

    Esti sigur ca este 2,4L? Eu inclin sa cred ca este D4 190CP 2.0L - in acest caz se poate face Polestar. Poate aici a fost o greseala de comunicare cu Primus - ar fi mai mult decat bucurosi sa incaseze niste banuti pe Polestar.