roberto_sc

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About roberto_sc

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 10/25/1967

Profile Information

  • Locatie constanta
  • Auto volvo s 40 2.0d
  • Fabricatie 2004
  1. problema motor 2,0 d injectoare

    multumesc Midnight , am rez problema la un services recomandat de cineva in BV prin stergerea si reprogramarea injectoarelor , operatiunea care nu a durat mai mult de jumatate de ora. ref la mersul motorului m-i sa recomandat sa schimb un injector care este pe duca si care cred ca mi-a crescut si consumul la 7,5 /km acum indiferebt de conditiile de condus si de drum. totus am inteles ca acum la schimbarea injectorului ar fi recomandat si schimbarea blocului de injectoare , care dupa demontare si verificarea lor uneori numai etanjeizeaza oringurile (care nu se gasesc separat) motiv ptr care trebuie schimbat si tot blocul de sustinere injectoare. cred ca saptamana viitoare dupa ce imi vor venii piesele sa fac aceasta operatiune si mi-ar placea sa anunta ca mi-am rezolvat problema la motor. am sa revin cu noutati dupa schimbare , eventual rezultate si randament. as mai dorii sa aflu daca asa cum mi-a sugestionat mecanicul de acolo, la acest tip de motor ( 2,0 d ) se potrivesc si injectoare de peugeot 406 d care sunt mai ieftine decat cele de volvo ! stie cineva ceva ref la acest aspect multumesc .
  2. am deschis acest topic ptr a cere ajutorul celor care se afla in zona BV / Moieciu unde am ramas cu masina in pana respectiv volvo s40 2,0d concret am incercat ieri si azi sa ii dau de cap deoarece asa cum mai facuse si inainte motorul la pornire trepideaza si scoate un fum albicios si dens. am mai avut probleme de acest gen cu ea si le rezolvasem prin shimbarea unei electovalve la un service in c-ta. acum insa am incercat sa scot mufele electice de la inj ptr a vedea speram eu care dintre ele nu merge, dupa ce am scos si repus doua din ele la al treilea cand am scos-o s-a oprit motorul. nu cred ca am prodecat bine deoarece acum numai vrea sa porneasca motorul (da sa pleca dar se opreste) , merge doar daca tin apasat acceleratia si dau mai mult la cheie insa nu se accelereaza si merge sacadat. va rog ma poate ajuta cineva cu un sfat sau lamuriri cum as putea reseta eventual calculatorul avand in vedere ca treaba cu scosul bornelor am facut-o deja fara nici un rezultat. eventual cu cine as putea lua legatura in aceasta zona BV ptr ajutor (calculator sau reparatii) rog pareri pertinente . va multumesc
  3. revin cu intrebarea , imi poate cineva spune care este TURBO REGULATOR la motor 2,0 d an 2004 ? eventual poze si locatie pe motor ?
  4. am fost astazi cu s 40 2,0d la doctorul gabi din cta si dupa o examinare la tester mi-a comunicat ca problema ar fi "turbo regulatorul " ma poate cineva lamurii care este acesta si daca il pot eu schimba fara sa merg la un mecanic ? multumesc.
  5. multumesc ptr urare vita_fresh... cat am avut-o in garantie si nu prea am mersc cu ea (imi permite-am atunci si altceva...) nu am avut probleme si consumul era cam cel relatat de thor4ever , adica 4,5 - 5 % si era la acea data singura masina care imi consuma cel mai putin. este adevarat ca in zona mea, cta nu prea erau service-uri prea specializate in volvo cum nic acum nu stiu daca sunt, de aceea ultima data cand am fost la reprezentanta , mi-au reseta claculatorul si mi-au spus ca nu apar erori in el. atunci am mers la un altul care il cunosteam ca face reparatii la modele peugeot si care imi promisese ca mai facusera reparatii la modelele volvo. acestia mi-au schimbat egr-ul si verificari la injectoare, prilej cu care o perioada masina a mers bine . ulterior a incaput din nou sa dea rateuri, scotea fum si nu se accelera pentru un moment. am incercat inspirandu-ma din experienta si sfaturile altora de pe forum , ca ar exista trei supape vacumatice la acest model care sunt raspunzatoare de injectie , acceleratie si numai stiu ce ... asa ca le-am demontat , curarat, si monat din nou (doar 2 am putut care erau mai facil de lucrat , una in partea din fata stg jos , alta in dr iar al treilea am inteles ca este plasta in spatele motorului stg , putand fi demonta doar in rampa). dupa curatarea celor doua s-a imbunatatit semnificativ performanta motorului dar totus numai ajungea la parametri initiali. in service-uri numai prea am incredere deoarece mi-au luat o gramada de bani si nu ii dau de cap decat ptr moment (daca au noroc) mi-ar placea sa cred ca daca as schimba aceste supape (care nu sunt asa de scumpe cca 450 ron/buc) sa pot imbunatati performantele motorului. faptul ca consuma f mult (azi mi-a indicat 8 % in oras) si scoate fum mai ales pana se incalzeste f mult albastrui si cu miros de gaze nearse, ma face sa cred ca totus ar fi ceva din debitul de aer. sper sa ma inspire cineva cu o parere, sugestie sau sfat ptr a rezolva cat mai rapid problema , mai ales ca astia au scumoit si mai tare pretul la motorina... multumesc din nou celor care au venit cu sfaturi si sugesti.
  6. scuze am dorit sa spun in loc de supape EGR / serzori vacumatici DPF ....
  7. buna ziua, numele meu este roberto din cta si am un volvo s40 2,0d 2004 care de ceva timp(mai ales dupa ce l-am dus in service) a inceput sa-mi faca probleme . - inca din vara motorul imi dadea rateuri chiar dacera incalzit, chiar dupa ce mergeam ceva timp si opream (la relantiu) daca doream sa plec cabd acceleram ii scadea turatia si nu se mai tura oricat as fi accelerat daca nu-l lasam cca 2-3 min sa mearga la relantiu dupa care o lua (se tura normal) dar scotand prima data destul de multe gaze. am curata atunci cele doua(am inteles din trei) supare egr si care presupun ca ar fi cauza (doresc acum sa le schimb). - iarna masina sta doar in garaj deci nu exista probleme de inghetz ,dar totus in ultima perioada mai ales cand a fost f frig a pornit motorul destul de greu si cu f mult fum scos dupa pornire (ai impresia ca este tractor). nu stiu cat este de normal acest lucru, dar si consumul in bord imi arata destul de mult 7,8 - 7,9 % in oras la drum lung nescazand mai putin de 7 % , el care inainte scoteam cu el un consum de cca 6 - 6,5 % . am uitat sa specific ca in ultima perioada i-am bagat , aditiv de motorina METABO si altul ptr apa si parafina... si cu toate acestea cand pornesc prima data motorul da simtome de balbaiala si rateuri de zgaltaie masina la inceput ,dupa care incalzindu-se acestae se mai diminuiaza dar nu dispar char de tot. spun acest lucru deoarece stiu cum mergea motorul de bine si "curat" mai ales ca am inteles ca este motor peugeot care sunt renumite ca fiind destul de fiabile. va rog sa-mi dati o sugestie sau parere cu privire la aceste probleme avand in vedere ca numai am incredere in servicile service-lor si as prefera sa imi fac pe cat posibil eu reparatiile posibile. va multumesc anticipat , roberto