driv3r

Membru
  • Content count

    115
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by driv3r


  1. Am revenit cu detalii. Mai jos piesele schimbate (segmenti, simeringuri supape-astea nu apar in poze (erau varza), suruburi chiulasa, cuzineti arbore cotit, distributie completa, etc.). Chiulasa a fost curatata doar si verificata planeitatea, apoi poze din timpul montajului. Totul a fost curatat inainte de reasamblare, toate garniturile schimbate, inclusiv la swirl. Deocamdata primele impresii: s-au redus vibratiile motorului enorm, pornirea e "la sfert", trage mult mai lin si parca putin mai bine. Inca sunt in rodaj, am doar 500km dupa "operatie", asa ca nu m-am dat la ea. Fum nu mai e deloc, consum de ulei deocamdata inexistent, desi inca e devreme sa ma pronunt. Per total a meritat lucrarea, acuma sa vedem cate zeci de mii de km va dura minunea.

    IMG_20200710_1642177.jpg

    IMG_20200710_1642126.jpg

    IMG_20200710_1642026.jpg

    WhatsApp Image 2020-07-09 at 15.30.27.jpeg

    WhatsApp Image 2020-07-09 at 15.30.39.jpeg

    WhatsApp Image 2020-07-09 at 15.30.51.jpeg

    WhatsApp Image 2020-07-09 at 16.24.25.jpeg


  2. La 24.03.2019 at 8:27 AM, Midnight Caller a spus:

     

    O segementezi. Alta varianta nu ai din păcate.

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Midnight acolo am ajuns...segmentez si schimb semeringurile de la supape. E in lucru motorul deja. Revin cu detalii dupa.


  3. Va salut,

    Am eroarea de mai sus. Am schimbat EGR cu unul nou. Am curatat toata admisia. Am schimbat valva PCV si furtunul aferent. Am verificat furtunele de vacuum. Sunt ok. Pe VIDA vreau sa o sterg si nu dispare, desi apare cu verde semaforul pe curent cycle, daca dau pe details la eroare. Ce as putea sa mai incerc ? Masina merge normal.


  4. Va salut,

    De ceva timp (2 luni), butonul STC imi pliaza oglinzile la S60!!! Si odata cu asta am observat ca trebuie sa apas de fix 3 ori pe butoanele de la telecomanda pentru ca masina sa se inchida/deschida. Aveti ceva idei ? Am facut diagnoza cu DICE, aparea fault pe lower switch, am sters eroarea, nu mai apare, dar comportamentul ciudat nu a disparut. Merci anticipat !


  5. Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri. @Vicu  cred ca e R design. Pe exterior am tot kitul, insa pe interior nu, e piele neagra si interiorul clasic. Nu am schimbator sau pedale de R design. Sistemul audio e insa cel de la Dynaudio, avand si navigatia in bord si cd changer cu 6 discuri :-)

    LE. Arcurile am vazut ca sunt Eibach...


  6. Eu am C30 cu varianta de suspensie sport si intr-adevar e foarte rigid. Recent insa am vrut sa fac geometria si am observat ca pe spate am unghiul de cadere cu aprox 2 grade deviat spre exterior. Adica rotile stau cam asa /  \. E in limitele admise dar nu pare ok. Vizual arata bine, dar uzeaza cauciucurile pe o fasie de 3-4 cm pe interior. Se poate face ceva ?


  7. Te salut,

    Ca pornire, a mea intotdeauna (de noua) invarte de 2-3 ori apoi porneste. Acum are 163.000km si tot asa porneste. Consumul e cam de 12-13.5 in oras si 8.5-9.2 in afara, dar e manuala. Pentru pierderea de putere, verifica TCV-ul (turbo control valve), la mine a fost dus si era cotet masina. Dupa ce l-am schimbat, a fost diferenta ca de la cer la pamant. Verifica si furtunele de vacuum, inclusiv suportii motorului (aia vacumatici). Succes ! Referitor la celelalte chestii, nu stiu ce sa zic.

    1 person likes this

  8. Salutare din nou,

    Dimineata cand vreau sa pornesc motorul, pun contactul, bazaie pompa de benzina, astept sa se stinga martorii apoi motorul porneste, se accelereaza normal pana pe la 1000 si ceva de ture apoi turatia scade si motorul se opreste. A doua oara porneste normal. Am schimbat filtrele, bujiile, clapeta de acceleratie, bateria e ok si tot asa face. La ce sa ma mai uit ? E vorba de un C30 1.8F cod motor B4184S8, din 2007. L-am pus pe VIDA2014, am citit codurile cu DICE, nu are alte erori doar ceva releu de la farurile de ceata - care functioneaza normal.


  9. Va salut,

    E vorba de un C30 1.8 FF benzina cu codul de motor din titlu.

    M-am harnicit sa curat clapeta pe frigul asta, fiindca nu prea era relantiul rotund. Am lovit putin cu cheia surubul de plastic care tine clapeta intredeschisa si l-am rupt. Probabil ca voi cumpara alta clapeta, daca nu iese bine piesa respectiva la strung - as vrea sa o fac din alama si sa pastrez miezul cu arc. Acuma am observat anul de fabricatie al clapetei 2016!!!, masina fiind din 2007. Pe clapeta scrie ca e de Ford (FoMoCo) si am verificat si seria ( VP4M5U-9E927-DC ), intr-adevar asta e de Ford. Tot cautand, am gasit pe Skandix asta

    http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/throttle-blade/throttle-housing/1070987/

    si pe original

    http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/throttle-blade/throttle-housing/1027678/

    Am sa incerc sa repar clapeta pe care o am, fiindca pe interior e ca noua. Insa mai am o problema. Masina parea foarte 'lenesa' la acceleratie, de dus se duce in 180 doar ca accelereaza foarte liniar si cresterea in ture mi se pare foarte lenta. Credeti ca ar putea fi de la clapeta actuala ? Sa fi fost murdara sau nu deschide corect ? Merita sa iau una noua de pe Skandix, ar fi vreo diferenta? La clapeta asta se scrie ceva soft ? Erori in bord nu am avut. Orice raspuns/parere e binevenita. Multumesc !

    L.E. Nu stiu de ce tot mi se incarca topicele de 2 ori. Rog un moderator sa-l stearga pe celalalt, eu nu pot, sorry.

    IMG_20181213_2255069[1].jpg

    IMG_20181213_2254509[1].jpg


  10. Va salut. Ca sa nu fac un topic nou am sa scriu aici. Am ramas fara baterie. Nu pot deschide portbagajul cu cheia, intra in yala dar nu se invarte deloc. Ar trebui sa incerc cu cealalta cheie ? Par identice. Cum pot sa-mi dau seama daca s-a stricat yala ? Era destul de murdara, prima data cheia a intrat cam greu. Multumesc.