mod97

Membru
  • Content count

    75
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by mod97


  1. Masina nu sa vandut, dar am decis sa nu o mai vand pentru ca deja pretul era prea jos dupa parerea mea si nu vroiam sa o dau chiar degeaba, am hotarat sa o folosesc momentan asa cum ii(nefiind nici o diferenta de comportament) dar probabil doar local pana voi avea timp si mai ales bani sa o repar asa cum trebuie pt ca imi place mult masina .

    1 person likes this

  2. @Dom, fara suparare dar te cam joci cu focul, cat de curand vei avea presiune prea mica de turbo si sa vezi distractie, galerie admisie 300 lei (SH) furtun IC-admisie ~400 lei, teava admisie turbo 400 lei (SH) . Noroc mare ai ca IC-ul suporta presiuni mari si nu se sparge la modelul tau dar sa nu ajungi sa fi primul care sparge un IC de 1.6D . Nu stiu ce mesteri aveti voi la TM dar sincer 1.6HDI este un motor usor de diagnosticat si reparat, incearca la alt mester mai priceput .

    Pai asta e ideea si am inteles (miam dat seama) pana la urma ca turbo ar fi devina, de aceea o sa merg cu masina saptamana viitoare la alt atelier service de turbo sa imi verifice din nou turbina (prima data mam dus doar cu turbo), poate pana la urma mas duce si la reprezentanta dar avand in vedere ce am auzit de "priceperea" lor chiar recent si mai ales ca am softul modificat ( adica pt dpf-off ) cine stie ce surprize as putea avea.....problema mea ii ca nu am timp de umblat findca ca am fetita mica de 1 an si jumatate si cat timp sotia ii la lucru de dimineata sau dupaamiaza pana seara la 8 stau cu ea .


  3. Salutare, am fost cu ecu la firma care mia facut dpf off si au mai umblat la soft dar tot presiune mare am in turbo, a ramas ca saptamana viitoare sa merg la altcineva ca sa iml verific din nou turbo, oricum presiunea mare + eroarea de anti-skid-service-required o am doar in treapta a-5-a la peste 2000 ture cu pedala apasata la fund, daca se calca normal(treptat) nu am presiunea mare si nici nu apare eroarea, am si forjato tare(pt verificare) in fiecare treapta si nu a aparut nici o eroare, cum am mai spus eroarea aparand doar la peste 2000 ture in tr a-5-a cu pedala la fund, in rest toul ok(cel putin asa pare), in functie de cat ma costa si ce trebuie reparat o sa decid daca o las cum ii acuma si asa am mers cu ea timp de vreo 6 luni fara sa imi dau seama de vreo problema, dar nu am tras de ea si nu trag de ea.....sau o repar(asta depinde de buget).....sau o vand asa cum este explicand problemele masinii .


  4. Am schimbat valva control turbina(noua) = acelasi rezultat adica in a-5-a la peste 2000 ture cu pedala la fund dupa putin timp apare "anti-skid-service-required"....dupa care am dat jos turbina si am duso la cineva(service turbine) si a spus ca e buna si nici nu trebe curatata....ma gandeam ca eu avand dpf-off din soft, daca pun inapoi softul original cu dpf(asta ca sa vad daca ii devina softul sau altceva) pot sa merg asa pana fac testul vreo 40-50 km sau sesizeaza imediat softul original ca nu mai am dpf-ul fizic si imi intra in limitare, etc ?


  5. Fumul albastrui era foarte putin si era doar la prima pornire la rece iarna (1 sec maxim 2 sec) dar acuma pe vremea asta nu mai scoate, oricum la sfaturile tale de pe forum si la telefon(multumesc pentru rabdare) am comandat acea valva control turbo si maine o montam dupa care o sa fac inca un test si daca ies aceleasi rezultate de presiune mare cred ca o sa dam turbina jos asta daca nu ar mai fi si altceva de controlat .


  6. Problema poate fi si de de anularea filtrului de particule din soft ?...acuma miam adus aminte poate avea legatura ca la pornirea la rece (in special iarna) scotea(foarte putin) o idee de fum albastrui vreo maxim 1-2 secunde ?

    P.S. Va rog sa ma scuzati pentru atatea intrebari dar vreau sa elimin cat mai multe cauze daca se poate .


  7. O sa verific in toate situatile enumerate mai sus ca sa fiu sigur(in trafic + afara din oras)....si daca am totusi presiune mare la turbo adica peste 2200 cat a spus Bogdan G ca ar trebuii sa fie maximul absolut, cam care ar fi rezolvarea si ce sa mai verific ca sa vad daca ii turbina de vina sau alte piese ce tin de functionarea turbinei ?


  8. BCM-0101 inseamna Communication between control modules. Communication problems with the engine control module (ECM), adica ai probleme la calc motor.

    Mai mult ca sigur ai probleme cu turbina, mai precis face presiune prea mare .

    Salutare, ce mi se pare ciudat este ca eroarea a aparut pe modulul de frana abs nu pe motor sau turbo, cu masina pornita am verificat presiunea la turbo si cea mai mare la a fost la accelerati foarte puternice instante undeva la 2300 - 2400, masina are dpf-off din soft, daca iti trimit testul simplu cu erorile atasat prin mesaj pe privat poti sa te uiti la el cand ai timp ?

    Parca sunt erori pe care le-am avut si eu si acum sunt rezolvate, am parcurs peste 3000 km si totul este ok. Electrovalva nu am mai schimbat-o cu una nouă!

    Ce spuneam cu ceva timp in urma:

    Detin un S40 1.6 D din 2007. In iarna inainte de anul nou mi-au aparut 2 mesaje la viteze de peste 120mii/h

    acestea sunt:

    1. ANTI-SKID SERVICE REQUIRED(ANTI-PATINAGE REPAR DEMANDEE) am menu in franceza.

    2. Engine Performance Reduced.

    Motorul nu se mai tureaza mai mult de 2900 rot/min.

    iar rezolvarea a fost:

    - clapetele de bypass si acceleratie erau cu mizerie, ulei negru cu ceva impuritati, una dintre clapete era destul de blocata:

    - electrovalva(indicata de Volvo 244) care se afla in spatele motorului a fost desfacuta si era cu ulei si impuritati; pentru inceput a fost curatata bine si peste colierul care a fost taiat s-a pus altul. Masura este una provizorie, urmeaza sa cumpar piesa, am gasit-o pe la 280 lei. Geometria turbinei este ok, asa si furtunasele de vaccum/vid.

    - au fost sterse erorile dupa care i-am dat talpa. Masina s-a comportat excelent iar cele 2 mesaje nu au mai aparut nici la viteza de 180km/h.

    Salut, numai ca la mine am avut un singur mesaj adica ANTI-SKID SERVICE REQUIRED iar masina se tura normal (cel putin asa mi se parea mie) pana prin 3100 - 3200 ture .


  9. Salutare, am facut din nou un drum mai lung pe vechea ruta(ruta pe care mi sa mai intamplat, parca ar fi necuratul masinilor pe acolo :laughing7: ) dar de data asta mi sa intamplat doar la intoarcere aparand acel triunghi galben cu mesaj anti-skid in bord, azi am facut un test si am gasit urmatoarea eroare :

    "Brake (ABS (Anti-lock braking system) - BCM (Brake contr. Module) (Controlunit brake system)) DTC 0101 Description - Engine control unit, - Communication error, - Intermittent

    P.S. Cand a aparut mesajul masina mergea ok pana prin 3100 ture dar am oprito si repornito repede din mers si totul a fost bine fara sa mai apara vreo eroare .


  10. Buna Ziua la toata lumea,si mie mia aparut iarna (ianuarie 2013,era foarte frig,umezeala+zapada) la un drum mai lung de 2 ori mesajul anti-skid-service-required, ciudat a fost ca a aparut cam in acelasi loc al drumului adica prima data la dus dupa care la intoarcere(asta dupa vreo 4 zile), dar de atunci nu a mai aparut, cei drept nu am mai facut drumuri prin acel loc :smile: sau alte drumuri lungi ci doar asa mai locale, am facut atunci un test si sau sters ceva erori dar din pacate nu leam salvat, intrebarea mea ar fi pana rezolv(gasesc) eventuala problema daca merg cu masina avand dtsc dezactivat de la buton atunci mai exista sansa sa apara mesajul anti-skid-service-required, pentru ca din cate am obs cand a aparut mesajul motorul a intrat in limitare .


  11. Nu, asta e tot cu masa dubla .

    Am spus Pejo 308 nu 307,206, etc .

    Salutare, eu cand voi schimba distributia vreau sa schimb si fulia de la vibrochen iar cand schimb fulia care este recomandarea ta sa folosesc tot fulie bimasica sau sa iau simpla de peugeot 308, cu aceea simpla trebe sa mai iau ceva diferit sau raman restul pieselor la fel, ma gandesc ca, cu cea simpla diferentele sunt de pret si ca motorul devine putin mai zgomotos si trepideaza un pic mai tare, masina mea este Volvo V50, 1.6 diesel, an 2006, multumesc .


  12. Salutare tuturor,am si eu o intrebare(nedumerire) daca cumpar o masina inmatriculata in Romania inainte de 2007 si vreau sa o transcriu se plateste taxa de inmatriculare, dar daca acea masina se primeste ca si donatie, mostenire, partaj la divort, etc, se mai plateste taxa de inmatriculare ?