dani-le-rouge

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by dani-le-rouge


  1. Am comandat luni un set de bare transversale pentru V50, astazi au sosit in perfecta stare. Calitatea lor e fara cusur.

    Urmeaza sa le montez azi sau maine, daca e vremea frumoasa. O sa revin cu detalii in sectiunea V50, sa vedem cum arata montate pe masina si cat sunt de compatibile (pare ca sunt) cu suportul de bicicleta Thule Proride 591.

    @MC: Multumiri, totul a decurs asa cum trebuie.

    Pun si doua poze. Caruciorul si tricicleta nu sunt de la Alex :smile:

    post-2965-0-18232100-1435316821_thumb.jp

    post-2965-0-78314600-1435316829_thumb.jp

    2 people like this

  2. Nu stiu daca avem acelasi motor, insa si eu am avut acelasi mesaj de eroare. Am completat aditivul DPF (o faci numai daca nu mai e aditiv) si am fortat o regenerare a aceluiasi iubit DPF. Se pare ca respectivul mesaj de avertisment indica un DPF aproape colmatat.

    In cazul in care si tu ai acelasi motor, ai putea sa incerci un drum mai lung sau ai putea sa mergi la cineva sa iti regenereze filtrul de particule. Succes!


  3. Pana la urma povestea e cu final fericit: Bogdan m-a ajutat sa rezolv problema. Am fost la un service de pe langa el, am completat aditiv (au intrat cam 1 - 1,5 l), Bogdan a resetat contorul si ce mai era pe-acolo. Urmeaza apa, paie si bataie. Si probabil un update de software la reprezentanta, sa-mi puna si mie Windows 8 sau ce e acum in voga :smile:

    Recomand deci cu celor cu kilometraj multiplu de 60 000 sa verifice nivelul si (eventual) sa completeze.

    Multumiri pentru ajutor.


  4. Salutari tuturor,

    Am un V50 20D cu DPF, masina are 62 000 Km si am inteles ca ar trebui completat aditivul. Am fost acum aproximativ un an la Bogdan si am incercat sa masuram nivelul respectivului aditiv, ne-a dat 14/15 sau 15/15, nu mai stiu exact. Dupa cum zicea si Bogdan, greu de crezut ca asta ar fi fost nivelul real, probabil senzorul nu a raportat valoarea corecta. Am repetat de curand masuratoarea cu un alt tester si am obtinut tot o valoare de 15/15, la fel de neverosimila, cu atat mai mult cu cat masina a mai rulat de atunci.

    Mi-ati putea recomanda un service unde sa completez aditivul, eventual care sa poata arunca un ochi si pe senzorul care masoara nivelul? Multumesc mult.


  5. Multumesc pentru raspuns, MC.

    Da, exact, sub colier. Garnitura de care fac vorbire are forma unui cilindru cu lungime de aproximativ 50mm si diametrul egal cu diametrul furtunului, pe care il "imbraca". Prezinta si niste aripioare ca de rechin, care intra in fantele colierului. Nu ma mir ca nu se gaseste decat impreuna cu reperul 4; ma bucur ca nu se vinde la pachet cu roata de rezerva si cu stergatoarele :)

    Ai putea sa-mi spui te rog la ce pret o putem gasi? Si daca o gasim, avand in vedere VIN-ul YV1MW755172305758, sunt sanse ca ea sa nu se potriveasca?

    Multumesc din nou.


  6. Salut,

    Volvo V50 20D, YV1MW755172305758 cu DPF si tubulatura in Y.

    Am incadrat in chenarul verde zona care ma intereseaza: sub colierul respectiv exista o garnitura de cauciuc cu niste aripioare.

    Imi poti spune te rog daca gasesc aceasta piesa la tine si in caz ca da, la ce pret?

    Multumesc mult,

    Dan

    LE: atasez si poza

    post-2965-0-88815300-1344837778_thumb.jp


  7. Am fost si eu sa-l vad, cateva pareri:

    1° Oamenii

    Incep prin a felicita echipa care s-a ocupat de acest eveniment, am vazut ca a facut eforturi sa se prezinte la inaltime. Bravo! Si la SIAB standul VOLVO a stralucit la propriu si la figurat, jos palaria!

    2° V40 exterior

    a) destul de brutala trecerea de la S40/V50 la noul V40, insa e in firea lucrurilor sa fie asa, toate modelele VOLVO sufera astfel de transformari. Nu stiu daca e un lucru bun sau rau. Ramane totusi un VOLVO, n-ai cum sa il confunzi.

    B) culoarea modelului expus e extraordinara, colega de apartament cu care am semnat si contractul ala :) a fost extaziata.

    c) e o aparitie spectaculoasa dar nu stridenta (si ce bine ca e asa!), cu un design actual si pregatita sa ramana interesanta cativa ani buni.

    3° V40 interior

    a) masina e mai mare decat pare, comparabila cu V50-ul. Are suficient spatiu pentru o familie urbana cu 1 - 2 copii (nu bebe :) ).

    B) finisajele sunt de foarte buna calitate;

    c) designul bordului e un minus, din punctul meu de vedere. As fi preferat ceva mai scandinav. Nu supara, insa nu e la nivelul masinii. E prea incarcat parca.

    d) locurile din spate sunt cam inghesuite, persoanele firave ca mine (1,85 cu 95 Kg) nu stau comod. Putine masini din clasa asta iti permit sa stai OK in spate.

    e) acoperisul de sticla e splendid, dar era si mai bine daca venea in prelungirea parbrizului.

    4° Concluzie

    Cateva afirmatii:

    a) Luxul nu trebuie sa fie strident, ostentativ. El nu frapeaza. Altfel nu e lux.

    B) Masina trebuie dimensionata in raport cu nevoile tale: calitatea drumurilor, parcurs urban/extra/autostrada, incarcare medie etc.

    c) Masina nu e o declaratie de forta si de potenta financiara.

    d) Masina trebuie sa-ti placa si sa ofere siguranta celor din interior dar, in aceeasi masura, si celor cu care imparti drumurile.

    Daca esti de acord cu 4a, b, c, d - V40 e foarte interesant. Daca nu, sunt o groaza de alte optiuni.

    Oferta ar fi greu de batut daca ar fi insotita si de un plan de service avantajos, cu optiuni incluse si altele.

    3 people like this