Midnight Caller

Echipa Volvo-Club
  • Content count

    8,962
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3,187 Best

About Midnight Caller

  • Rank
    Membru de Onoare
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Website URL http://www.piese-volvo.ro

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto S70 2.5T
  • Fabricatie 1998
  • Auto 2 Smart Fortwo CDI
  • Fabricatie 2 2004

Single Status Update

See all updates by Midnight Caller

  1. Salut, nu am vorbit de mult. Acum sunt in Turcia (de vreo trei ani) cu acelasi Volvo V40 1.9 D din 2002. Nu mai porneste motorul la sfert. Il roteste vreo 700 de grade (zic eu), apoi o ia. Dimineata aici (la Izmir) temperatura este de vreo 28 de grade. Seara, la plecare de la birou, la fel. Dar daca plec la un drum intins, la caldura, apoi il opresc si dupa 10 minute vreau sa plec mai departe, nu mai vrea. Nu mai porneste. Am chemat mecanicul, mi-a inlocuit un senzor (cred ca de gaze, dar nu sunt sigur ca eu turca nu o vorbesc si nici el romana, nici engleza). Apoi l-am dus la servis VOLVO. Astia mio-au zis ca e normal si ca trebuie sa ii schimb setul motor (nu m-au convins). Azi la fel, nu a mai plecat. Asa ca am luat forumurile la "mana". Forumul in engleza http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=168766 zice ca ar putea fi: probleme cu senzorul MAF si cel de presiune a combustibilului sau ca trebuie resetate niste coduri. Eu nu am VIDA nu am DICE. Fum nu scoate, o data pornita merge foarte bine. Consumul e foarte bun, ulei nu manca. Un sfat, cu ce lectie sa ma duc la mecanicii astia?