bubuuu

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About bubuuu

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/10/1991

Profile Information

  • Locatie Cluj-Napoca
  • Auto V40 Sport Edition
  • Fabricatie 2003
  1. problema faruri

    Multumesc baieti pt raspunsuri. Urmeaza sa clipsez bila de la capatul tijei de la motorul de far in articulatie (sper ca aia a iesit si nu s-a rupt altceva), schimb senzorul si va tin la curent. O zi buna!
  2. problema faruri

    Multumesc de raspuns, Paunionutz ! Am pus tester Vida pe masina cand motoarele de la faruri mergeau haotic. Valorile fluctuau intre 2-10 daca bine tin minte. Dupa ce au incetat sa mai miste, am pus din nou tester iar valoarea este 0.61 constant. Nu se modifica. Nu stiu cum se poate repara senzorul pt ca el este capsulat. Este o poza pe internet cu unul desfacut si se vede clar ca a distrus carcasa. Problema e daca pot sa imi dau seama daca e dat mecanismul peste cap fara sa dau jos farurile (DIN NOU).
  3. problema faruri

    Salut! Ma numesc Tudor, sunt din Cluj. Am un V40 din 2003 cu faruri Xenon, echipare originala. Am urmatoarea problema legata de faruri: De vreo 1 luna, cand farurile sunt aprinse, motoarele de reglaj pe inaltime de la faruri merg incontinuu sus-jos fara oprire. Am schimbat modulul CEM(de sub bord, langa panoul de sigurante) cu altul, motoarele nu au mai miscat deloc. L-am pus la loc pe cel care era inainte(din fabrica) si tot nu mai misca motoarele deloc. Acest model de faruri are reglaj automat pe inaltime. Senzorul de nivel Xenon (angle sensor) care da comanda la motoarele de faruri sa miste se afla pe puntea spate a masinii in partea din stanga. 1. Trebuie comandat senzor (am pus aparat de masura pe el si este mort). Am cautat in dezmembrari in toata tara pt acest senzor, se pare ca nu exista pe nicio masina. 2. Ca sa nu comand senzorul, gandindu-ma sa renunt la el de tot, am incercat sa reglez farurile manual din cele 2 suruburi din partea superioara a farului. Infiletand, oglinda urca si la un moment dat, ceva scapa (probabil a iesit bila din articulatia aceea cu nuca pe care o are oglinda farului) si oglinda cade in jos la maxim fara sa o mai pot ridica. Daca desfiletez insa, oglinda farului coboara. Acest lucru l-am facut la ambele faruri. 3. Exista 2 mecanisme de reglaj separate in interiorul farului?? Pana la un punct se regleaza manual dupa care reglajul este preluat de motoare(prin comanda primita de la senzorul de pe punte spate)?? Probabil ca trebuie sa dau jos acum ambele faruri sa le clipsez articulatiile, sa nu mai fac niciun reglaj manual si sa cumpar senzorul nou. Mentionez ca nu este nimic rupt in interiorul farurilor (plasticul de care vorbeati voi mai sus). Daca cunoasteti careva aceasta problema, va rog foarte frumos sa ma ajutati. Farurile bat la aprox 3m acum in fata, aproape imposibil de umblat noaptea. Va multumesc!
  4. Daca schimbi viteze in jur de 3000 ai consum de 6-7 urban?? Mie imi vine greu sa cred asta. Si eu am V40 1.9 D 116cp si am consum in oras de 10 (cu schimbat in 2000-2300)