daridan

Membru
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by daridan


  1. Problema a fost din cauza unei tevi de plastic care vine in partea din spate a pompei de apa. Din cauza presiuni facute de aceea solutie patrea care intra in spatele pompei de apa are un fel de "gat" care a cedat . Daca nu eram atent cand am schimbat kit-ul de distributie cu pompa de apa nu mai scapam e problema aceasta.. teava respectiva a fost pana in 20 ron. 

    1 person likes this

  2. SALUT BAIETI!!

    AM SI EU O PROBLEMA.IN URMA CU O LUNA AM FACUT SCHIMBUL LA ANTIGEL.INAINTE DE AL FACE AM BAGAT O SOLUTIE DE CURATARE A INSTALATIEI DE RACIRE "2+2" PE CARE AM CUMPARAT-O DE LA UN PECO.AMPUS ANTICELUL SI I-AM FACUT AIERISIREA,TOTUL OK!

    CAND M-AM INTORS SA PLEC CU MASINA AVEAM O BALTA DE ANTIGEL SUB MASINA,IN PARTEA DREAPTA(PARTEA CU VASUL DE EXPANSIUNE).AM COMLETAT SA VAD PE UNDE CURGE DAR NIMIC.CERT ESTE CA ATUNCI CAND MOTORUL ESTE PORNIT NU CURGE SI NICI NU SCADE NIVELUL IN VAS DAR LA 10-15 MIN DUPA CE IL OPRESC CURGE CAM CAT AR FI CANTITATEA ANTIGELULUI IN VASUL DE EXPANSIUNE.

    POATE SA IMI ZICA CINEVA CE AR TREBUI SA VERIFIC SAU DE LA CE POATE FI.EVENTUAL NISTE POZE CU CE TREBUIE SA VERIVIC,SAU FURTUNELE LA CARE AR TREBUI SA MA UIT.

    VA MULTUMESC ANTICIPAT!!


  3. hm... imi poti detalia un pic cum ai dat jos bordul si unde anume gasesc acel releu? Releul nu se afla in cutia cu sigurante din interior de sub bord?

    merci!

    nu,releul de ceata se afla undeva in spatele ceasurilor cate iti indica km/h,turatiile etc.

    Trebuie sa lasi volanul la maxim in jos,sa desfaci cele 2 suruburi de la masca kilometrajului ,si sa le scoti co grije.Vezi ca dupa ce scoti masca ceasurile indicatoare mai sunt prinse in doua suruburi pe care trebuie sa le desfaci.dupa ce scoto suruburile tragi cu grije de si iese afara(daca nu iese trebuie se ii scoti si celelelte 2 rame ale ceasurilor indicatoare)

    Odata scos , te uiti in gaura bordului si trebuie sa vezi un releu marca volvo pe care scrie "fog reder"sau ceva asa.Sa vezi daca e bun misti un pik de el si apesi butonul de ceata sa vezi daca face contact sau nu.Daca merge da-i cu niste sprei de contacte si dupa ce il pui mai fa de cateva ori acelasi lucru(misca de el si apasa butonul de ceata)pana vezi ca functioneaza de fiecare data cand apesi butonul.

    Inaite de a monta bordul te sfatuiesc sa tragi mufa releului jos sub volan in cazul in care mai apar proble sa nu mai fi nevoit sa mai desfaci bordul,eu asa am facut.

    Dupa ce pui cesul cu indicatoarele la loc te sfatuiesc sa pui cuntactul sa vezi daca a intrat bine in mufele din spate lui si ti se aprind sau sting toate becutile.in caz contrar misca un pic de el si cand vezi ca e ok prindel in cele 2 suruburi dupa care ii pui masca si o prinzi si pe ea in suruburi.

    Daca mai ai vreo nelamurire sa-mi spui.sper sa iti fi fost de ajutor.

    Salutari!!!


  4. Salut!!!

    Am si eu p problema.am gasit ulei in vasul de expansiune.mentionez ca uleiul din motor nu are apa in el dar in vasul de expansiune tot gasesc ulei .am scos cu siringa creo 200ml.temperatura nu creste,fum nu scoate masina si nici motorul nu merge cu intreruperi.imi porneste la sfert .totodata nu am nici un bec aprins in bord deci sincer nu stiu de la ce e.

    daca ar fi de la garnitura de chiuloasa ar trebui ca uleiul sa fie diluat sau sa faca spume ceea ce nu se intampla since nu stiu de la ce e.

    faza e ca am incercat sa -l scot cu siringa dar dupa ce merg cu masina reapare. mentionez ca se vede antigelul la fundul vasului de expansiune unde are curgerea.

    nivelul uleiului nu scade sau pote scade dar nu ffmult tinand cont de ce am scos eu din vas. am inteles ca ar pute fi de la radiatorul de racire al uleiului,acesta ar putea fi fisurat in interior,dar inainte sa il schimb va cer parerea sau sfatul poate a mai patit cineva asa ceva sau a auzit din ce cauza poate fi.

    va rog frumos daca ati putea sa ma ajutati sau sa-mi dati idei

    va multumesc!!!


  5. din cauza motorasului de deschidere/inchidere.rezulta ca acesta vine lipit si nu se poate deschide.in fine eu l-am desfacut cu o surubelnita dreapta si rezultatul a fost ca era o rotita de plastic care are in mijloc o spirala(ca un burghiu)care impinge si readuce(inchide/deschide)incuietoarea.aceasta spirala era rupta si automat nu mai avea sum sa faca deschiderea.

    SOLUTIA!!!!

    AM DAT O GAURA CU UN BURGHIU FFMIC IN MIJLOCOL ROTILEI SI AL SPIRALEI.in aceasta gaura am pus superglue atat in gaura rotitei cat si a spiralei dupa care am bagat un cui pt a obtine marimea originala a piesei.locul ramas gol intre spirala si rotita l-am umplut cu un lipici din doua soluti si l-am lasat 2 ore sa se intareasca cat de cat.apoi am luat un pic de smirghel si am slefuit lipituta pana a ajuns la marimea spiralei dupa care am luat o panza de bomfaier si cu grije am facut santurile spiralei.

    CAT DESPRE DESCHIDEREA USI POTI SA INCERCI SA-I DAI CU SPREI DE CONTACTE LA MUFA DE ALIMENTARE A MOTORASULUI.

    P.S. NU STIU CAT O SA REZISTE DAR DEOCAMDATA IMI FUNCTIONEAZA.PANA O SA SCHIMB MOTORASUL NU CRED CA O SA AM PROBLEME !

    SPER SA LE FIE DE AJUTOR SI ALTORA CARE NU LE MERGE DESCHODEREA PORBAGAJULUI.MACAR CAUZA DACA NU O SA-L REPARE.


  6. era din cauza motorasului de deschidere/inchidere.rezulta ca acesta vine lipit si nu se poate deschide.in fine eu l-am desfacut cu o surubelnita dreapta si rezultatul a fost ca era o rotita de plastic care are in mijloc o spirala(ca un burghiu)care impinge si readuce(inchide/deschide)incuietoarea.aceasta spirala era rupta si automat nu mai avea sum sa faca deschiderea.

    SOLUTIA!!!!

    AM DAT O GAURA CU UN BURGHIU FFMIC IN MIJLOCOL ROTILEI SI AL SPIRALEI.in aceasta gaura am pus superglue atat in gaura rotitei cat si a spiralei dupa care am bagat un cui pt a obtine marimea originala a piesei.locul ramas gol intre spirala si rotita l-am umplut cu un lipici din doua soluti si l-am lasat 2 ore sa se intareasca cat de cat.apoi am luat un pic de smirghel si am slefuit lipituta pana a ajuns la marimea spiralei dupa care am luat o panza de bomfaier si cu grije am facut santurile spiralei.

    P.S. NU STIU CAT O SA REZISTE DAR DEOCAMDATA IMI FUNCTIONEAZA.PANA O SA SCHIMB MOTORASUL NU CRED CA O SA AM PROBLEME !

    SPER SA LE FIE DE AJUTOR SI ALTORA CARE NU LE MERGE DESCHODEREA PORBAGAJULUI.MACAR CAUZA DACA NU O SA-L REPARE.


  7. in mod normal pe spate eu la v40/2003 nu am avut decat pentru un singur bec pe spate instalatia pregatita cu fire si am tras eu fire si pentru celalalt stop

    posibil sa fie de la un contact imperfect sau de la butonul de ceata

    un electrician bun cred ca va rezolva problema

    si eu am tras fire de vreo cateva luni si functioneaza amandoua,dar numai cand vor.


  8. vezi mufa din spatele blocului de lumini daca face contact bine cu placa... misca de firele din mufa... eu asa am patit...

    alaltaieri m-am uitai la becuri si surpriza...becul de ceata din stanga era cazut in stop,l-am pus la loc si SURPRIZA...tot nu mergeau.

    Le-am lasat asa si ieri cand am fost cu un vecin la vreo 30 de km de valcea,pe drum m-ia venit ideea sa apas butunul de ceata sa vad daca functioneaza si am avut o alta surpriza,martorul de ceata sa aprins si odata cu el si becurile de ceata.dupa vreo 2km pe drum de tara cu gropile aferente am mai incercat odata sa vad daca functioneaza si am avut neplacuta surpriza sa constat ca nu mai apasam degeaba butonul,pt.ca acesta nu functiona.

    Intrebarea e dece functioneaza decat cand are el cef si nu de fiecare data cand se apasa butonul?Sa nu mai fi vrut sa functioneze din cauza gropilor,are vreun fir care nu face bine contact?nu stiu ce sa mai fac,nu ca mi-ar tebui in fiecare zi dar luna viitoare vreau sa plec in vacanta in italia si pe drum daca o sa am nevoie de ele....ce fac?

    are cineva idee dc poate fi sau cum sa rezolv aceasta problema??cry.gif

    multumesc!!!


  9. Daca vrei poti sa le faci pe amandoua sa se aprinda.

    Ai un capacel in dreapta pt.ca nu prevede bec cum ti-au spus si colegi si nu are nici cabluri care sa-l alimenteze.E simpu sa il pui in functiune, nu ai nevoie decat de un bec si 1,5 m de cablu cu pozitiv si negativ(cu doua fire ca la boxe) pe care il tragi de la cel din stanga in dreapta.

    o sa ma uit mai bine care sunt culorile la cabluri si iti spun exact.


  10. Daca dai roata jos, in spatele discului vei gasi un singur cablu, gros cam cat cel coaxial de tv, lung de aprox. 40-50 cm. Este cuplat dupa disc si undeva sub aripa... n.ai cum sa.l ratezi. Este foarte simplu de demontat si de montat la loc.

    PS

    La capatul de sub aripa are o mufa ca cea de la alimentarea PC.ului.

    ok! O sa vad ce pot face si o sa-ti zic.

    Mersi frumos


  11. Acul de la indicatorul de viteze este "miscat" de senzorul ABS de la roata dreapta-fata, dar ar fi trebuit sa.ti apara in bord martorul ABS, astfel acul ramane blocat si nu mai inregistreza nici km parcursi. Ori decuplezi senzorul, apoi te plimbi cativa km sa vezi ce reactie are ori ai o problema chiar in interiorul bordului.

    Pai si senzorul unde este?In spatele discului?Te rog frumos daca poti macar sa imi spui cum asta sa stiu macar dupa ce sa ma uit.

    Multumesc!!