Sorin C.

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Sorin C.

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Buzau
  • Auto Volvo S60
  • Fabricatie 2000

Recent Profile Visitors

656 profile views
  1. clapeta acceleratie

    De la Primus am primit urmatoarele preturi: Clapeta acceleratie=4,542.63 RON INC TVA ETM RELOAD-301.55 RON INC TVA In caz ca intereseaza pe cineva, la http://car-ecu-repair.com raspunsul a fost: If your throttle-body is ok, we will charge only a testing fee. The cost will be as follows: 50,00 € testing fee for throttle-body 20,00 € shipping and handling 13,30 € VAT 19% 83,30 € Total for testing if your throttle body is ok If your throttle-body is defective we expect the following costs: 180,00 € repair throttle-body 20,00 € shipping and handling 38,00 € VAT 19% 238,00 € Total for repair You have 2 years warranty on the repair.
  2. clapeta acceleratie

    Multumesc de raspuns Bogdan. Am uitat sa mentionez ca masina are aproape 223000 km acum. Are cineva idee de unde sa incep cautarea unei clapete noi (adica unde pot gasi un pret cat mai bun)? Si ce dupa ce cod trebuie sa caut? Sau este de ajuns marca (clapetei) si anul de fabricatie (al masinii).
  3. clapeta acceleratie

    Am si eu o problema cu clapeta de acceleratie de la un Volvo S60 2.4T cutie automata din 2000. Cam acum 3 luni, fara avertismente, masina mi-a dat un mesaj de eroare "reduced performance" pe bord iar motorul s-a oprit. Aveam cam 70 km/h in acel moment si eram intr-o usoara acceleratie. Dupa repornirea motorului mesajul a disparut. Pe drum (cam 400 km, trebuia sa ajung acasa) problema s-a mai repetat de vreo 3 ori. A doua oara mi-au mai aparut pe bord si alte doua mesaje "engine system service require" si "engine system service urgent". Mesajele astea dispar dupa mai multe reporniri (cam 3 - 4) ale motorului. Am fost la Primus (oricum trebuia sa fac si revizia) unde mi-au curatat clapeta. Cand am ajuns la ei nu aveam niciun mesaj de eroare pe bord. A mers bine cam 350 km dupa care problema a reaparut. De la prima intamplare am mai facut cu masina circa 3000 - 3500 km dintre care circa 2000 in ultimele 2 saptamani ocazie cu care am putut sa constat un model care se repeta. Problema apare atunci cand motorul este in sarcina, mai ales cand trebuie sa urc o panta (iar cand spun panta ma refer chiar si la un pod) si ajung pe la 2000 - 2200 rpm. Sau cand trebuie sa depasesc pe cineva si trebuie sa accelerez peste pragul respectiv de turatii. Sub 2000 rpm nu mi-a facut probleme niciodata. Noroc ca masina e puternica si poate urca chiar si pante mai dure decat cele gen Valea Prahovei la sub 2000 rpm. La fel daca accelerez violent, cu pedala la podea nicio problema. Motorul se comporta perfect. Pot trece de acel prag de circa 2200 rpm daca lucrez foarte, foarte usor cu acceleratia. M-am dus pana la 4000 rpm si masinea mergea in consecinta. A doua oara am fost la un service in Buzau deoarece am vrut sa ajung undeva cu erorile pe bord ca sa le poata citi cineva. A reiesit ca erau cinci erori toate la clapeta de acceleratie. Trei dintre ele pe care mi le-au printat cei de la service sunt: 9150 9160 904C Mi-au mai curata o data clapeta insa dupa circa 30 km aceeasi problema. Cei de la service spun ca clapeta ar fi in regula, iar daca era sa fie ceva probleme de contact electric aveam problema permanent (pare destul de logic) si ca problema ar fi de soft. Cand am fost la Primus nu mi-a spus nimeni ca ar exista cele doua upgrade-uri de soft care pot rezolva cam 50 - 70 % din cazuri. Turometrul nu are niciodata fluctuatii, la ralanti sta la 700 rpm iar cursa este mereu liniara cand accelerez sau decelerez (mai putin normalele fluctuatii cand cutia automata schimba vitezele). Intrebarea mea este daca are sens sa fac mai intai resoftarea sau dau banii degeaba si mai bine caut pe afara o clapeta noua la un pret decent si daca are logica sa fac cele doua upgrade-uri odata. Cand cei de la service-ul din Buzau mi-au spus ca clapeta este fizic ok si-au dat cu parerea sau se poate vedea daca intr-adevar componentele interne sunt sau nu uzate. Resoftarea ar fi bine sa fie facuta la Primus (nu ma deranjeaza cei 250 km pe care trebuie sa-i fac, mai mult ca trebuie sa lipsesc o zi de la serviciu) sau se poate face la fel de bine si local. Pe urma de unde fac rost de soft si care exact e numarul dupa care trebuie cautat softul? Am atasat o poza cu clapeta poate ma ajuta cineva. In general, daca aveti si alte pareri va rog sa nu va abtineti.