Vicu

Echipa Volvo-Club
  • Content count

    961
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Vicu


  1. La 09/02/2022 at 8:24 PM, Rumburak a spus:

    Și astea sînt găleți?

    Am avut o "găleată" care nouă m-a dus la 34k E și după 1500km m-a lăsat turbina. După 25k km cînd o porneam prima data, se tura de ziceai că îi sar pistoanele prin capotă ca după 20 de secunde sa moara motorul. A stat în reprezentanta 2 luni și după ce am luat-o de la ei consuma 16 l/100 km ( motor de 1.6 l benzină)... Cică resoftare. Așa că le am dat-o înapoi după mult scandal , bineînțeles că în pierdere. Nu mai zic de faruri cu LED prost reglate, vopsea care se exfolia pe bara față, capota fata doar in grund pe interior, fara a fi vopsita la culoare. Aceeași situație și la hayon.

    Așa că nu știu dacă chiar putem numi Volvo "găleți".

    Cît despre flex, ar fi fost de preferat sa fi taiat pe dedesubt cu ferăstrăul-sabie (oscilant) care sa nu arunce scîntei și pilitura, protejând astfel toată protecția anticoroziva a tablei. Dar ca sa termine repede au băgat polizorul la înaintare. Și ar fi putut sa ii explice omului în ce constă operațiunea, că sa nu facă atac de cord.

    Eu pot, pentru mine noile modele Volvo sunt niste galeti de 10 litre


  2. Din cate vad la Polivalenta nu vine nimeni, nici atunci când cei din zona își doresc...îmi amintesc ca am încercat sa reluam întâlnirile de la Polivalenta, dar tot cei de la Penny au fost majoritari... indiferent de anotimp si conditiile meteo la Penny se aduna cam aceleasi persoane, unele legand chiar o stransa relatie de prietenie. 

     

    1 person likes this

  3. La 26/12/2021 at 9:57 AM, Linky89 a spus:

    Va salut cu respect! 

    As dori sa pun 2 întrebări colegilor cu experienta! 

    1. Care sunt costurile de întreținere/reparație pentru un Volvo S90/V90? 

    Momentan eu dețin un Passat B8 si doresc sa fac o schimbare dar sunt reticent având in vedere ca toată lumea imi spune ca, costurile de întreținere sunt ridicate. 

    2. Care este cea mai fiabila motorizare? 

    D3 (am înțeles ca e motor de Ford) 

    D4 D5? 

    Nu exista motor FORD pe S90/V90...eu nu sunt iubesc motorizarile diesel, asa ca recomand un minim T5 ( la reprezentanta ultima revizie m-a costat la un S60 aproape 1400lei)

    Costurile de intretinere nu difera cu mult (plus sau minus) fata de alte marci auto; acum depinde si cati km parcurgi anual ( in oras sau in afara orasului, etc).

    1 person likes this

  4. La 23/03/2021 at 8:09 AM, maverick a spus:

    Misto asta - mi-a placut. Daca ai vreun vecin de care iti place mai putin lasi masina pornita si modifici sunetul la evacuare. 

    Nu modifica sunetul...masina porneste cu ambele clapete deschise, iar dupa ce scade turatia una se inchide...telecomanda deschide a doua clapeta la ralanti/relanti dupa ce se incalzeste motorul (daca masina stationeaza si vreau sa deschid a 2 clapeta, modificand astfel sunetul evacuarii, apas butonul si se deschide)


  5. La 25/11/2020 at 8:16 AM, Maurice a spus:

    A schimbat ce, dureaza mult?

    Trebuie sa duc si eu S60-ul dar n-am avut timp inca.

     

    10 minute...nu schimba nimic de fapt, renunta la o parte din sistemul existent si leaga centura ditect de scaun (exact cum avem pe partea pasagerului).. 


  6. Salut!

    Polestarul de la Volvo nu este facut sa se "bata" cu M-urile sau RS-urile, acestea din urma fiind in alta liga.....Polestarul nu este T5/T6 (acestea fiind volvo de serie cu un soft polestar Optimized); 

    Gasesti pe piata doua tipuri de Volvo S/V60 PLE :

    1. Modelul cu motorul de 3.0 litri turbo si 367cai produs pana in 2016

    2. Modelul cu motorul de 2.0 litri turbo+compresor si 367cai produs intre 2016-2018

    3. Ultimul model  este S/V60 T8 PLE cu moto de 2.0 litri turbo/compresor si un motor electric, cam 415 cai 

     


  7. Acum 15 ore, mariusdaniel a spus:

    Teoretic. Practic, nu e necesar. A mea are 250 cp, și 35.000 de km. Mai important e cum conduci. E vorba de predictibilitate, de analizarea traficului din față, etc. Sigur, dacă singurul scop e s-o alergi, e de înțeles acest interval de schimb.

    alte frane pe fata (cele pe spate nu erau uzate dar le-am schimbat impreuna)...placutele nu tin mai mult de 20000km la mers in oras pe acest model, iar eu 90% merg in oras

    1 person likes this

  8. Acum 7 ore, Maurice a spus:

    Auzi mai Vicu-le, tu mergi cu masina sau doar o repari?

    Ai km la fel ca S60-ul nevestei, aproape deloc. O sa zica astia la service ca ai dat kilometrajul inapoi.

    Daca tot nu imi primesc masina la buyback (motivul "este o masina rara si se vinde greu") macar sa schimb tot ce pot pe garantie :P .

    1 person likes this

  9. Am efectuat si revizia la ~ 37000km (cost revizie reprezentanta 1130lei cu filtre si ulei OE).

    Cu ocazia asta mi-au înlocuit si următoarele piese:

    - rulmenți amortizor fata

    - talere amortizor fata

    - galeria admisie si valva bypass (vin împreuna ca PN), galeria nu avea nimic dar valva a venit din fabrica fără 2 șuruburi si acum au înlocuit-o cu una noua (intre timp a funcționat cu 2 șuruburi puse de reprezentanta)

    97ACE2F3-446A-4A97-A0ED-22FE9DF22568.thu

    4F92F325-C25B-4218-B7D6-F7976651D466.thu

    Șuruburile lipsa

    IMG_0506.thumb.jpg.560b5ba853b810a431bd9

    Noua piesa

    IMG_0508.thumb.jpg.38ed5b2ccd773ad7889d6