-
Content count
114 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by SEBASTIAN_RACINGCODE
-
-
1 person likes this -
Nu cred ca e locul potrivit, dar cred ca merita sa scriu si aici.
Racing Code cauta sa angajeze mecanic auto si electrician auto. Cel mai bine ma contaceteaza pe mine prin mail la sebastian@racingcode.ro sau la 0723691731 prin sms.
500000km si soft
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1778910935461787&id=175835892435974
-
Nu asa trebuie sa arate o maisna restaurata.
Cine a umblat la ia si-a batut joc si a facut sa nu mai valoreze mare lucru, mare pacat.
Vopsitoria e sub orice critica si daca aici nu a fost atent cum poate sa fie la tinichigerie si restul.
-
Nu asa trebuie sa arate o maisna restaurata.
Cine a umblat la ia si-a batut joc si a facut sa nu mai valoreze mare lucru, mare pacat.
Vopsitoria e sub orice critica si daca aici nu a fost atent cum poate sa fie la tinichigerie si restul.
-
Ceasuri de bord cred ca gasesc de la un model turbo pentru ca sunt lafel cu cele de la 440 turbo.
Sunt compatibile?
-
Foarte buna initiativa!
Arata bine si merita readusa la viata.
La ce bani se vinde una similara?
-
Incununarea cu succes a proiectului a fost participarea cu ea la un eveniment cu masini retro.
Desi a mea nu a avut 30 si nici altele s-a facut o clasa unde au fost admise si masini de peste 20 ani. S-a realizat o clasa SPORT unde am avut placerea sa ma inscriu si sa particip.
Este vorba de RETROMOBIL FEST 2017.
Masina a functionat ireprosabil, eu m-am simtit mandru de ea si foarte confortabil la volan reusind sa obtin cel mai bun timp in clasa mea SPORT, chiar si pentru clasa EXPERT sau PORSCHE.
Acum este scoasa la vanzare 6001Euro daca cumva este cineva interesat!
2 people like this -
Nu inteleg la ce te referi?
Pot sa va spun ca 480-ul meu a mers exemplar pe circuit in clasa lui chiar si in altele.
Noi am avut o activitate destul de bogata in ultimul stimp dar nu as vrea sa incarc aici prea mult.
Cine vrea sa vada mai mult poate sa intre pe facebook sa caute Racing Code si o sa vada tot felul de poze cu masini modificate de noi, filmulete...
2 people like this -
Da nu stiu ce sa zic, la mine e functional daca il accesez.
-
-
Datorita faptului ca au inceput intrecerile oficiale auto din 2017 in Romania masinile de curse au inceput sa vina la setari.
Exemplul de acum este:
Mitsubishi Lancer Evolution VIII / Grupa A VTM / pilot Geroge Cretu
motor 4g63, 2.0 turbo cu interventii in limita grupei
gestiune electronica Motec / setting Racing Code
Am atasat graficele cu puterea la roata si cele cu puterea la motor: 353WHP& 505Nm respectiv 417BHP& 527Nm.
-
-
Fiat Bravo 1.4 TJet , versiunea de baza cu 120hp.
Modificari mecanice:- turbo de la modelul de 150hp
- evacuare fara catalizator
Nu am testat masina stoc, deoarecea venit deja cu modificarile mecanice facute, dar am putut testa masina cu soft stoc si turbina schimbata, apoi dupa resoftarea personalizata
. -
-
Multumim!
Da setarea este foarte importanta insa este extrem de important si ecu.
MS este un ecu facut de entuziasti nu de profesionisti, as putea spune ca asupra lui s-au concentrat ceva softisti buni insa cu putina experienta sau fara stiinta de a interpreta corect intrarile si iesirile unui ecu. Din proiectare nu este un ecu corect facut si bine asezat pentru operator.
Este foarte bine ca atunci cand modifici o masina mai ales la motor si ai neaprata nevoie de un standalone sa alegi ceva bun si potrivit proiectului respectiv. Nu este vorba de puterea maxima obtinuta ci de rafinamentul setarii si constanta functionarii corecte a motorului.
Daca ar fi sa facem o comparatie usor fortata, menita sa exrime mai bine ce vrem sa transmitem, comparam o maisna modificata cu un Mercedes scuze Volvo ultimul Model cu toate optiunile la care angajezi un sofer, iar in cazul MS e ca si cum ai angaja un tip murdar si putin turmentat, e o blasfemie sa investesti atat intr-o masina si sa montezi ceva de genul asta. Sigur, merge, o facem sa mearga dar ... noi am vrea tot ce e mai bun.
Volvo V40 1.9d - ecu remap prin deschidere si rescrierea unei memorii ecu Bosch
Putere declarata de producator 115hp si 265Nm
Putere masurata la 340000km 114hp si 270Nm.
Putere dupa modificare 138hp si 340Nm.
....1 person likes this -
Nu nu trebuie sa faci asta!
Nu tot timpul avem cele mai bune liste si nu mereu sunt complete.
Renault Clio Sport 2.0 16v
Modificari:
- set motor forjat
- injectoare marite
- axe cu came 280 grade
- CKRT03 Renault Clio 172 -SF Taper throttle body kit Jenvey http://www.jenvey.co.uk/products2/throttle-body-kits/renault-clio-172-sf-taper-throttle-body-kit-ckrt03
- ecu standalone MegaSquirt ( o solutie pe care nu vrem sa o promovam si o consideram nu foarte potrivita)
- setare electronica Racing Code
- rezultatul 207bhp si 224Nm
..... -
Multumesc de intrebare!
In mod cert Volvo face obiectul promotiei si astept solicitarile punctuale ca sa va dau raspunsurile concrete.
Volvo Engine Power [PS] Engine Torque [Nm] Method Stock Mod Stock Mod Spd Lim Payment List Price 1.6 TDI C30, S40, V50, S80 B, BS 109 135 240 300 225 € 299.00 1.6 TDI C30, S40, V50 D2 B, BS 115 140 240 300 225 € 299.00 1.9 TD V40, S40 C 95 120 250 300 200 € 259.00 1.9 TDI V40, S40 C, K, BS 102 125 215 265 200 € 259.00 1.9 TDI S40, V40 C, K, BS 115 135 265 310 200 € 259.00 2.0 TDI C30, S40, V50, V70, S80 B 136 165 320 370 250 € 299.00 2.0 TDI C30, C70, S40, V50 D3 CFB, BSB 150 180 350 410 300 € 399.00 2.0 D S60, S80, V70, XC60, XC70 CFB, BSB 163 200 400 470 300 € 399.00 2.0 TDI C30, C70, S40, V50 D4 CFB, BSB 177 195 400 430 300 € 399.00 2.4 D S60, V70, S70, S80 C 130 170 280 350 200 € 259.00 2.4 D S60, V70, S70, S80 B, CF, BS 125 170 280 350 250 € 339.00 2.4 D S60, V70, S70, S80, XC70, XC90 C 163 195 340 400 225 € 299.00 2.4 D S60, V70, XC60 ab Modell 2006 B, CF, BS 163 195 340 400 250 € 359.00 2.4 D XC60 AWD, XC70 AWD CFB, BSB 163 200 420 470 250 € 399.00 2.4 D S80, XC60, XC70, V70 CFB, BSB 175 210 420 470 250 € 399.00 2.4 D C30, S40, V50 B, CF, BS 180 215 350 420 250
€ 359.00 2.4 D S60, V70, S70, S80, XC60, XC70, XC90 B, CF, BS 185 215 400 460 250 € 359.00 2.4 D5 S60, S80, XC60, XC70, V70 CFB, BSB 205 230 420 470 250 € 399.00 2.5 TD V70, S70, S80 C 140 170 290 350 200 € 259.00 2.4 Benzina C70, V50, C30…. PS 140 170 220 235 250 € 399.00 1.6i S60 T3 CFB, BSB 150 180 240 290 225 € 299.00 1.6i S60 T4 CFB, BSB 180 200 240 290 225 € 299.00 1.9 Turbo T4 200PS C 200 230 300 340 225 € 299.00 2.0 Turbo V40, S40 C 160 200 230 310 225 € 299.00 2.0 Turbo C70 C 163 195 230 304 225 € 299.00 2.0 Turbo S80 C 180 215 240 300 225 € 299.00 2.0 Turbo S60, S80, V70, XC60 BSB 203 240 300 360 325 € 399.00 2.0 Turbo S60 T5 C 240 270 340 380 325 € 399.00 2.3 Turbo T5, T5-R C 239 270 330 370 Da 225 € 299.00 2.3 Turbo 850, V70 R C 249 280 350 390 Da 225 € 299.00 2.3 Turbo C70 T5 C 245 280 330 380 Da 225 € 299.00 2.4 Turbo S60, V70, C70 C 200 240 285 335 200 € 299.00 2.5 Turbo 850, C, S, V70 C 193 223 270 310 200 € 299.00 2.5 Turbo S60, V70, XC70, XC90 AWD C 210 250 320 370 225 € 299.00 2.5 Turbo C30, C70, S40, V50 T5 B 220 255 320 380 275 € 399.00 2.5 Turbo C30, C70, S40, V50 T5 B 230 265 320 380 275 € 399.00 2.5 Turbo S80, V70 C 231 265 340 390 275 € 299.00 2.5 Turbo S60, V70 T5 C 250 285 330 380 Da 275 € 299.00 2.5 Turbo S60, V70 T5 C 260 290 350 400 Da 275 € 299.00 2.5 Turbo S60, V70 R C 300 340 400 470 Da 275 € 399.00 2.8 Turbo S80, XC90 T6 C 272 310 380 450 Da 285 € 399.00 2.8 Turbo V70, S80, XC60, XC70, XC90 T6 C 285 320 400 460 Da 285 € 399.00 3.0 Turbo S60, S80, V70, XC60, XC70 T6 C 304 340 440 500 Da 325 € 399.00 Coloana cu Payment reprezinta suma redusa in perioada de campanie! -
Avem placerea de a va informa ca in perioada 27.03.2017 – 01.04.2017, firma noastra va ofera posibilitatea de a beneficia de reduceri de pret pentru servicii de chiptuning, resoftare in vederea imbunatatirii performantelor.
REDUCERILE SUNT CONSISTENTE, SE APLICA DIN LISTA DE PRETURI LA APROAPE TOATE MODELE !
TESTARILE DYNO NU FAC OBIECTUL OFERTEI! CINE DORESTE TESTARE DYNO INAINTE SI DUPA MODIFICARE TREBUIE SA PLATEASCA SUPLIMENTAR 60EURO!
NU REZERVAM DREPTUL DE A NU FACE REDUCERI MARI IN CAZUL IN CARE AVEM IN FATA MASINI CU MODIFICARI MAJORE, UNDE VOLUMUL DE LUCRU ESTE MARE SI DYNO TREBUIE UTILIZAT OBLIGATORIU INTENSIV.
Modele Subaru WRX, STI Mitsubishi EVO, Ralliart Nissan GT-R nu sunt incluse in promotie, la aceste modele fiind imperios necesara utilizarea dyno in vederea obtinerii unor rezultate remarcabile si consideram ca au fost cele mai bune exemple, existand si alte modele excluse.
In unele cazuri este posibil sa putem oferi reduceri mai mari de 50%, iar in altele sa nu atingem exact aceasta valoare, insa va garantam ca lista noastra de preturi nu a fost actualizata, este veche de cativa ani asa ca e posibil sa existe unele modificari. Masinile mai noi datorita electronicii mai avansate nu beneficiaza de acelasi plafon de reducere.
Reducerea este valabila numai cu programare, urmarind pasii urmatori:
1. Trimite un mail la office@racingcode.ro cu titlul “REDUCERE” in care sa dai detalii despre masina: marca, model, an de fabricatie, tip de carburant, capacitate cilindrica, puterea din talon, tip de transmisie (sa fie specificat daca este automata) sau o copie dupa certificatul de inmatriculare.
2. Mentionati o data aproximativa care va convine in perioada de promotie.
3. Va rog explicati ce doriti de la masina si cum trebuie sa incline balanta intre performanta si consum de combustibil.
Contact:
- e-mail: office@racingcode.ro
- telefon: 0723691731 de preferat SMS si revenim cu apel telefonic imediat ce putem, la noi e mult zgomot de la dyno si purtam casti antifonice.Cateva exemple de pret:
Audi A4 3.0TDI - 200 Euro
VW Golf 5 TDI - 150 Euro
VW Golf 6 TDI – 200 Euro
BMW E39 530d - 130 Euro
BMW E39 525d - 125 Euro
Opel Astra H 1.7cdti - 175 Euro
Opel Astra H 1.9cdti – 175 Euro
Opel Astra H 2.0 turbo - 150 Euro
VW Passat B6 2.0tdi - 175 Euro
BMW E46 320D - 125 Euro
Subaru H4 Diesel 250 Euro
Mitsubishi Lancer/Outlander 2.0 DID 150 Euro
Mitsubishi Cotl 1.5 DID 150 Euro
Anularea din soft a functiilor filtrului de particule, DPF/FAP, EGR in momentul resoftarii pentru putere ridica pretul cu doar 50Euro.Va rugam cereti oferte si pentru modele care nu se inscriu perfect ofertei in functie de programari vom incerca sa oferim preturi speciale si pentru acesti posesori!
-
Da asa au spus si la mine ca ar fi eruo2 dar se trece noneuro... ei stiu ce au facut acolo, sper ca e bine.
-
Am fost luni la RAR, totul a fost in ordine, cred ca nu a durat o ora cu totul, doar cartea a iesit mai greu.
Nu a existat numar de omologare pentru acest model si cartea a fost eliberata ieri.
Nu stiu de ce si daca au dreptate sau nu chiar daca pe actele de germania scria euro 1 la mine scrie euro zero acum.
Urmeaza pasul final inmatricularea.
-
Cam asa cred si eu!
Vedem maine, pentru ca asa cum e in toate trebuie si putin noroc.
-
Din punct de vedere al amestecului este foarte in regula.
In principiu nu prea vad ce probleme sa fie, dar e totusi un prag care trebuie trecut.
Sper sa nu fie nici o sincopa si sa nunfi scapat nimic, iar in ca ii priveste pe inginerii de la RAR par ca ma simpatizeaza, ne stim din vedere si pana acum niciodata nu am avut probleme si nu am mers cu masini cu probleme.
Pentru a se aseza franele am mers vreo doua zile cu ea prin Bucuresti, am verificat daca mai sunt probleme si nu au fost.
Geometria nu e perfecta , e facuta la sfoara empiric si o lasa asa pana ii vin flansele, iar dupa aia merg la stand de geometrie.
-
Sa-mi tineti pumnii pentru luni la RAR!
-
VOLVO 480 TURBO
in 440/460/480
Posted · Report post
Imi pare rau ca nu am vazut in timp util mesajul tau.
Nu intru in mod constant pe forum din lipsa de timp dar daca ma contactai prin mail sau telefonic, fapt pe care il recomamd era rezolvata imediat cererea ta.
Oricum ma bucur ca ai reusit sa o rezolvi si fara mine.
In continuare am ramas oarecum aproape si dezvolt un alt proiect pe partea de restaurare un Renault 12 TS.
Motorul este de 1397cc similar cu cel de Volvo 340.