SEBASTIAN_RACINGCODE

Membru
  • Content count

    114
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by SEBASTIAN_RACINGCODE


  1. La 15/11/2017 at 10:12 AM, florin32 a spus:

    Multumesc frumos,am rezolvat pina la urma...la mine era montat invers regulatorul de presiune fata de ce vazusem pe net si de aia eram nedumerit.

    Imi pare rau ca nu am vazut in timp util mesajul tau.

    Nu intru in mod constant pe forum din lipsa de timp dar daca ma contactai prin mail sau telefonic, fapt pe care il recomamd era rezolvata imediat cererea ta.

    Oricum ma bucur ca ai reusit sa o rezolvi si fara mine.

     

    In continuare am ramas oarecum aproape si dezvolt un alt proiect pe partea de restaurare un Renault 12 TS.

    Motorul este de 1397cc similar cu cel de Volvo 340.

    20170806_110358.jpg

    20180303_154837.jpg

    20180303_155004.jpg

    20180303_155037.jpg

    20171114_194528.jpg

    1 person likes this

  2. Incununarea cu succes a proiectului a fost participarea cu ea la un eveniment cu masini retro.

    Desi a mea nu a avut 30 si nici altele s-a facut o clasa unde au fost admise si masini de peste 20 ani. S-a realizat o clasa SPORT unde am avut placerea sa ma inscriu si sa particip.

    Este vorba de RETROMOBIL FEST 2017.

     

    Masina a functionat ireprosabil, eu m-am simtit mandru de ea si foarte confortabil la volan reusind sa obtin cel mai bun timp in clasa mea SPORT, chiar si pentru clasa EXPERT sau PORSCHE.

    Acum este scoasa la vanzare 6001Euro daca cumva este cineva interesat!

    32.jpg

    33.jpg

    19780712_1902171086663549_9016004669107630782_o.jpg

    19955921_1902171263330198_381674921278750089_o.jpg

    19956129_1902171259996865_5517519592873210731_o.jpg

    19956602_1902171553330169_5836258782437439148_o.jpg

    retro11.JPG

    retro14.JPG

    retro55.JPG

    retro56.JPG

     

    retro69.JPG

    retro80.JPG

    2 people like this

  3. Nu inteleg la ce te referi?

     

    Pot sa va spun ca 480-ul meu a mers exemplar pe circuit in clasa lui chiar si in altele.

     

     

    Noi am avut o activitate destul de bogata in ultimul stimp dar nu as vrea sa incarc aici prea mult.

    Cine vrea sa vada mai mult poate sa intre pe facebook sa caute Racing Code si o sa vada tot felul de poze cu masini modificate de noi, filmulete...

     

    19956129_1902171259996865_5517519592873210731_o.jpg

    retro10.JPG

    retro57.JPG

    2 people like this

  4. Datorita faptului ca au inceput intrecerile oficiale auto din 2017 in Romania masinile de curse au inceput sa vina la setari.

    Exemplul de acum este:

    Mitsubishi Lancer Evolution VIII / Grupa A VTM / pilot Geroge CretuGCretu.thumb.JPG.706bd94a57ce6f878fca51d

    motor 4g63, 2.0 turbo cu interventii in limita grupei

    gestiune electronica Motec / setting Racing Code

    Am atasat graficele cu puterea la roata si cele cu puterea la motor: 353WHP& 505Nm respectiv 417BHP& 527Nm.

    20170503_212831.jpg

    20170503_212842.jpg

    20170503_212441.jpg

    GCretuMotor.JPG


  5. Multumim!

    Da setarea este foarte importanta insa este extrem de important si ecu.

    MS este un ecu facut de entuziasti nu de profesionisti, as putea spune ca asupra lui s-au concentrat ceva softisti buni insa cu putina experienta sau fara stiinta de a interpreta corect intrarile si iesirile unui ecu. Din proiectare nu este un ecu corect facut si bine asezat pentru operator.

    Este foarte bine ca atunci cand modifici o masina mai ales la motor si ai neaprata nevoie de un standalone sa alegi ceva bun si potrivit proiectului respectiv. Nu este vorba de puterea maxima obtinuta ci de rafinamentul setarii si constanta functionarii corecte a motorului.

    Daca ar fi sa facem o comparatie usor fortata, menita sa exrime mai bine ce vrem sa transmitem, comparam o maisna modificata cu un Mercedes scuze Volvo ultimul Model cu toate optiunile la care angajezi un sofer, iar in cazul MS e ca si cum ai angaja un tip murdar si putin turmentat, e o blasfemie sa investesti atat intr-o masina si sa montezi ceva de genul asta. Sigur, merge, o facem sa mearga dar ... noi am vrea tot ce e mai bun.

     

    Volvo V40 1.9d - ecu remap prin deschidere si rescrierea unei memorii ecu Bosch
    Putere declarata de producator  115hp si 265Nm
    Putere masurata la 340000km 114hp si 270Nm.
    Putere dupa modificare 138hp si 340Nm.
    138rc_vs_114ori_V4019d.jpg.20170412_102626.jpg.20170412_102643.jpg.20170412_102749.jpg.20170412_102803.jpg

     

    1 person likes this

  6. Nu nu trebuie sa faci asta!

    Nu tot timpul avem cele mai bune liste si nu mereu sunt complete.

     

    Renault Clio Sport 2.0 16v

    Modificari:
    - set motor forjat
    - injectoare marite
    - axe cu came 280 grade
    - CKRT03 Renault Clio 172 -SF Taper throttle body kit Jenvey http://www.jenvey.co.uk/products2/throttle-body-kits/renault-clio-172-sf-taper-throttle-body-kit-ckrt03
    - ecu standalone MegaSquirt   ( o solutie pe care nu vrem sa o promovam si o consideram nu foarte potrivita)
    - setare electronica Racing Code
    - rezultatul 207bhp si 224Nm
    207ps224_Nm_RCS.jpg.20170411_201753.jpg.20170411_201759.jpg.20170411_201804.jpg.20170411_201821.jpg.20170411_201831.jpg

     


  7. Multumesc de intrebare!

    In mod cert Volvo face obiectul promotiei si astept solicitarile punctuale ca sa va dau raspunsurile concrete.

    Volvo   Engine Power [PS] Engine Torque [Nm]  
      Method Stock  Mod  Stock Mod Spd Lim   Payment List Price
    1.6 TDI C30, S40, V50, S80 B, BS 109 135 240 300     225    299.00
    1.6 TDI C30, S40, V50 D2 B, BS 115 140 240 300     225    299.00
    1.9 TD V40, S40 C 95 120 250 300     200    259.00
    1.9 TDI V40, S40 C, K, BS 102 125 215 265     200    259.00
    1.9 TDI S40, V40 C, K, BS 115 135 265 310     200    259.00
    2.0 TDI C30, S40, V50, V70, S80 B 136 165 320 370     250    299.00
    2.0 TDI C30, C70, S40, V50 D3 CFB, BSB 150 180 350 410     300    399.00
    2.0 D S60, S80, V70, XC60, XC70 CFB, BSB 163 200 400 470     300    399.00
    2.0 TDI C30, C70, S40, V50 D4 CFB, BSB 177 195 400 430     300    399.00
    2.4 D S60, V70, S70, S80 C 130 170 280 350     200    259.00
    2.4 D S60, V70, S70, S80 B, CF, BS 125 170 280 350     250    339.00
    2.4 D S60, V70, S70, S80, XC70, XC90 C 163 195 340 400     225    299.00
    2.4 D S60, V70, XC60 ab Modell 2006 B, CF, BS 163 195 340 400     250    359.00
    2.4 D XC60 AWD, XC70 AWD CFB, BSB 163 200 420 470     250    399.00
    2.4 D S80, XC60, XC70, V70 CFB, BSB 175 210 420 470     250    399.00
    2.4 D C30, S40, V50 B, CF, BS 180 215 350 420    

    250

       359.00
    2.4 D S60, V70, S70, S80, XC60, XC70, XC90 B, CF, BS 185 215 400 460     250    359.00
    2.4 D5 S60, S80, XC60, XC70, V70 CFB, BSB 205 230 420 470     250    399.00
    2.5 TD V70, S70, S80 C 140 170 290 350     200    259.00
    2.4 Benzina C70, V50, C30…. PS 140 170 220 235     250    399.00
    1.6i S60 T3 CFB, BSB 150 180 240 290     225    299.00
    1.6i S60 T4 CFB, BSB 180 200 240 290     225    299.00
    1.9 Turbo T4 200PS C 200 230 300 340     225    299.00
    2.0 Turbo V40, S40 C 160 200 230 310     225    299.00
    2.0 Turbo C70 C 163 195 230 304     225    299.00
    2.0 Turbo S80 C 180 215 240 300     225    299.00
    2.0 Turbo S60, S80, V70, XC60 BSB 203 240 300 360     325    399.00
    2.0 Turbo S60 T5 C 240 270 340 380     325    399.00
    2.3 Turbo T5, T5-R C 239 270 330 370 Da   225    299.00
    2.3 Turbo 850, V70 R C 249 280 350 390 Da   225    299.00
    2.3 Turbo C70 T5 C 245 280 330 380 Da   225    299.00
    2.4 Turbo S60, V70, C70 C 200 240 285 335     200    299.00
    2.5 Turbo 850, C, S, V70 C 193 223 270 310     200    299.00
    2.5 Turbo S60, V70, XC70, XC90 AWD C 210 250 320 370     225    299.00
    2.5 Turbo C30, C70, S40, V50 T5 B 220 255 320 380     275    399.00
    2.5 Turbo C30, C70, S40, V50 T5 B 230 265 320 380     275    399.00
    2.5 Turbo S80, V70 C 231 265 340 390     275    299.00
    2.5 Turbo S60, V70 T5 C 250 285 330 380 Da   275    299.00
    2.5 Turbo S60, V70 T5 C 260 290 350 400 Da   275    299.00
    2.5 Turbo S60, V70 R C 300 340 400 470 Da   275    399.00
    2.8 Turbo S80, XC90 T6 C 272 310 380 450 Da   285    399.00
    2.8 Turbo V70, S80, XC60, XC70, XC90 T6 C 285 320 400 460 Da   285    399.00
    3.0 Turbo S60, S80, V70, XC60, XC70 T6 C 304 340 440 500 Da   325    399.00
     
                     
                       
                       
                       
                       
                       
                       
    Coloana cu Payment reprezinta suma redusa in perioada de campanie!                  
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       

  8. dsd.jpg

    Avem placerea de a va informa ca in perioada 27.03.2017 – 01.04.2017, firma noastra va ofera posibilitatea de a beneficia de reduceri de pret pentru servicii de chiptuning, resoftare in vederea imbunatatirii performantelor.

     

    REDUCERILE SUNT CONSISTENTE, SE APLICA DIN LISTA DE PRETURI LA APROAPE TOATE MODELE !
    TESTARILE DYNO NU FAC OBIECTUL OFERTEI! CINE DORESTE TESTARE DYNO INAINTE SI DUPA MODIFICARE TREBUIE SA PLATEASCA SUPLIMENTAR 60EURO!
    NU REZERVAM DREPTUL DE A NU FACE REDUCERI MARI IN CAZUL IN CARE AVEM IN FATA MASINI CU MODIFICARI MAJORE, UNDE VOLUMUL DE LUCRU ESTE MARE SI DYNO TREBUIE UTILIZAT OBLIGATORIU INTENSIV.
    Modele Subaru WRX, STI Mitsubishi EVO, Ralliart Nissan GT-R nu sunt incluse in promotie, la aceste modele fiind imperios necesara utilizarea dyno in vederea obtinerii unor rezultate remarcabile si consideram ca au fost cele mai bune exemple, existand si alte modele excluse.
    In unele cazuri este posibil sa putem oferi reduceri mai mari de 50%, iar in altele sa nu atingem exact aceasta valoare, insa va garantam ca lista noastra de preturi nu a fost actualizata, este veche de cativa ani asa ca e posibil sa existe unele modificari. Masinile mai noi datorita electronicii mai avansate nu beneficiaza de acelasi plafon de reducere.
    Reducerea este valabila numai cu programare, urmarind pasii urmatori:
    1. Trimite un mail la office@racingcode.ro cu titlul “REDUCERE” in care sa dai detalii despre masina: marca, model, an de fabricatie, tip de carburant, capacitate cilindrica, puterea din talon, tip de transmisie (sa fie specificat daca este automata) sau o copie dupa certificatul de inmatriculare.
    2. Mentionati o data aproximativa care va convine in perioada de promotie.
    3. Va rog explicati ce doriti de la masina si cum trebuie sa incline balanta intre performanta si consum de combustibil.
    Contact:
    - e-mail: office@racingcode.ro
    - telefon: 0723691731 de preferat SMS si revenim cu apel telefonic imediat ce putem, la noi e mult zgomot de la dyno si purtam casti antifonice.

    Cateva exemple de pret:
    Audi A4 3.0TDI - 200 Euro
    VW Golf 5 TDI - 150 Euro
    VW Golf 6 TDI – 200 Euro
    BMW E39 530d - 130 Euro
    BMW E39 525d - 125 Euro
    Opel Astra H 1.7cdti - 175 Euro
    Opel Astra H 1.9cdti – 175 Euro
    Opel Astra H 2.0 turbo - 150 Euro
    VW Passat B6 2.0tdi - 175 Euro
    BMW E46 320D - 125 Euro
    Subaru H4 Diesel 250 Euro
    Mitsubishi Lancer/Outlander 2.0 DID 150 Euro
    Mitsubishi Cotl 1.5 DID 150 Euro
    Anularea din soft a functiilor filtrului de particule, DPF/FAP, EGR in momentul resoftarii pentru putere ridica pretul cu doar 50Euro.

    Va rugam cereti oferte si pentru modele care nu se inscriu perfect ofertei in functie de programari vom incerca sa oferim preturi speciale si pentru acesti posesori!

     

    image.png.images.jpg.index.jpg

     


  9. Am fost luni la RAR, totul a fost in ordine, cred ca nu a durat o ora cu totul, doar cartea a iesit mai greu.

    Nu a existat numar de omologare pentru acest model si cartea a fost eliberata ieri.

    Nu stiu de ce si daca au dreptate sau nu chiar daca pe actele de germania scria euro 1 la mine scrie euro zero acum.

    Urmeaza pasul final inmatricularea.


  10. Din punct de vedere al amestecului este foarte in regula.

    In principiu nu prea vad ce probleme sa fie, dar e totusi un prag care trebuie trecut.

    Sper sa nu fie nici o sincopa si sa nunfi scapat nimic, iar in ca ii priveste pe inginerii de la RAR par ca ma simpatizeaza, ne stim din vedere si pana acum niciodata nu am avut probleme si nu am mers cu masini cu probleme.

    Pentru a se aseza franele am mers vreo doua zile cu ea prin Bucuresti, am verificat daca mai sunt probleme si nu au fost.

    Geometria nu e perfecta , e facuta la sfoara empiric si o lasa asa pana ii vin flansele, iar dupa aia merg la stand de geometrie.


  11. Astazi pe dyno pentru verificarea finala.

    Atasez fisa dyno comarativa cum a fost si cum este acum.

    Masina in sarcina artificiala mare urca cu setarea actuala la 250Nm si 150HP.

    In mod natural functioneaza cu aproape 130hp mai exact 128 si 200Nm.

     

     

    finVSori.JPG

    rc.jpg

    20170227_104856.jpg

    20170227_104846.jpg

    20170227_104813.jpg

    5 people like this